Osaatteko sanoa tuleeko FastTechin subtank mineissä tuo RBA pää olemaan vanha vai uusi plus mallinen? Mustassa värissä lukee plus, mutta muissa ei ole mitään mainintaa asiasta että olisi plussa.
En kyllä osaa sanoa suoraan, mutta eihän vara venettä kaada jos tilaa samalla tuon RBA-pään erikseen. Näyttää olevan karvan alle kolme dollaria.
6,30$ mä näin hinnaksi.. O_O
https://www.fasttech.com/products/0/...-rba-plus-coil
HYVÄ MINÄ!!
Katoin kloonin hinnan!![]()
Mikäs näissä atopäissä nyt kusee, ostin muutaman kappaleen noita uusia päitä testiin ja vanhan mallisia myöskin varmuuden vuoksi. Uus atopää lykkäs palaneen makua vuorokauden jälkeen, vitutuksissani vaihdoin vanhan mallisen atopään, joka kesti puolen vuorokauden verran. Tuskastuneena vaihdoin vielä kerran vanhan mallisen joka kestikin jo yhden vuorokauden kunnes kurkkuuni nousi taas viimepäivinä niin tutuksi tullut kärähtäneen pumpulin maku.
Nämä kaikki atopäät ostin suomalaisesta kaupasta ja ihmettelin kun niissä kaikissa on punaset eristeet, jopa näissä vanhan mallisissa. Kaikissa on ennen ollut valkoset eristeet ja atopää on kestänyt noin pari viikkoa/kuukauden. Onkos kangeri nyt tehnyt jonkun "mahtavan" uudistuksen näille atoille vai onkos nyt vaan huono tuuri? Tää on ollu niin hieno luottolaite et toivottavasti ei tähän nyt kuse, tätä tahtia tulee vaan atopäiden vaihtelu tupakointiakin kalliimmaksi![]()
RBA käyttöön ni ei tartte valmis atojen laatua arvuutella, jos ei toimi ni vika on itessä. Joku neuvohan oli et niihin vanhempiin atoihin tekee neulalla reijän pumpulin läpi ni toimii paremmin, itse olen niin tehnyt ja hyvin toiminut. Myös ei kannata aivan älyttömil wateil koittaa ajaa jos haluu olla varma ettei tuu dry hittei.
Jep. Malttia niiden tehojen käyttöön ja nostoon. Mulla valmiilla 1,2 ohmisilla päillä kokoajan max 16 wattia. Joskus intoutunu hullutteleen ja kokeileen 20 wattiin, ehkä karvan ylikin - en tykkää, liian kuumaa eikä maistukaan enää niin hyvälle
"FEAR stands for fuck everything and run."
Mulla tuli (käytetyn) Subtank plussan mukana uusi pystykoilinen 0,5ohm atopää ja sillä muuttui Subtankin luonne. Parempaan. Räkiminen ja poksahtelu lositaa poissaolollaan. Ja nyt tästä lähtee makuakin ihan eri tavalla. Selkeästi huomaa kuinka ato oikein herää henkiin 35-40 watin paikkeilla.
Ja joo punaisilla eristeillä. Eikös ne ekat atopäät ollut niillä valkoisilla eristeillä?
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Miten tää vertautuu esim Lemo tai Lemo 2? Mulla nyt ollut nämä tai Melo käytössä Atlantiksen atopäillä, onkos miten vertautuva näihin? Himottaisi hankkia tämä Melon tilalle..
Edit.
Nuo bell capit kiinnostaa, miten toimisikohan jos tilaisi osissa niin seuraava combo? Driptippejä löytyy kotoota jo.
Authentic KangerTech SUBTANK Mini Air Flow Control Valve Base (tämä ilmeisesti v2 eli uusin versio)
https://www.fasttech.com/products/2752900
Authentic KangerTech SUBTANK Mini RBA Plus Coil Head
https://www.fasttech.com/products/0/...-rba-plus-coil
Acrylic SUBTANK Mini Bell Cap
https://www.fasttech.com/products/3023/10013627/2385307
Viimeksi muokannut kropo; 02.09.15 kello 11:58.
Mikähän tässä nyt oikeen hannaa vastaan? Tein Subiin uuteen RBA-päähän nikkelicoilin, 3 millin halkaisijalla .15 muumia, pumpulina mujia. Ajelin tätä IPV D2:lla, ja makua ei ala lähtemään kuin vasta noin 280 asteella. Tuntuu jotenkin hullulta ajella näin skaalan yläpäässä kun säätöä riittäisi alaspäin vaikka ja kuinka.
Eikö tämä wikkaa kunnolla, vaiko liikaa vai mikä?
Mehu ei imeydy veikkaisin
Mulla on sekä Subtank että Lemo2. Molemmat päivittäisessä käytössä. Lemo2 luonnehtisin termillä sub-ohmi-kayfun. Oikeanlainen setuppi niin laitos vie useimpia valmisato-vempeleitä kuin tyhjää litran mittaa (ainakin niitä mitä olen kokeilemaan päässyt). Mukaan lukien Subtank niillä vaaka coileilla.
Aikaisemmat luottoatot (subohm) oli Lemo2 ja iSub noiden Subtankkien lepäillessä hyllyssä. Näiden uusien atopäiden jälkeen modin nokassa istuu joko Subtank tai Lemo2 sekä uutena tulokkaana Starre.
Tämän hetkinen oma paremmuusjärjestys:
1: Starre
2: Lemo2
2: Subtank (uusi atopää)
4: iSub
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Eilen saapui suboxi ja onhan tuo ihan hullu mylly kun nautilus miniin vertaa. RBA kehiin vaan ja vanut valmiiseen settiin sisään. Eka kerta näiden kanssa näprätessä mutta ei mitään vuotoa. Huomasinpa vaan että on aika tiukka toi imuvastuksen säätö. Sormet valkoisina sitten lopulta sain sen liikkumaan ja kas, pienimpien reikien kohdalla on mustaa maaliaEi mikään ihme että ei pyöri kovin hyvin toi säätö.
Onko noilla fasttechin aidoilla ja kopio varalaseilla niin isoa laatueroa että kannattaa maksaa aidosta?