Kiitti Teppa! pelastit mun tilauksenlaitetaan testiin. Oma melon head clooni kaipaa nimenomaan tuota pientä karkkivivahdetta tuohon sotkuun. Ajattelin testata myös tuota FAn kookosta josko se olisi parempaa kun tuo extrapaska.
Kiitti Teppa! pelastit mun tilauksenlaitetaan testiin. Oma melon head clooni kaipaa nimenomaan tuota pientä karkkivivahdetta tuohon sotkuun. Ajattelin testata myös tuota FAn kookosta josko se olisi parempaa kun tuo extrapaska.
Kookoksena muuten kannattaa kokeilla FWn creamy coconut, sillä tulee sellanen kevyt vivahde eikä koko neste mene pilalle tpa tyyliin. Tosin en ole mikään kookoksen ystävä nesteissä, mutta tuo on ihan kokeilemisen arvoinen.
Käyttökombot:
G-tube Titaani/510Mister
Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
Odin Mini 100/Kumo Rdta
Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
Päivittyy vähän väliä
Se V2 lukee siinä potussa, jos se on sitä
Vapetalosta ei saanu selvää kumpaa siellä oli
P1030935.JPG
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Mikäs on mahdollisimman puhdas kranaattiomena maku? Tai siis miltä valmistajalta?
Onko omakohtaista kokemusta noista? Itse höyrytellyt House of Liquidin tuotoksia ja vaikka ne onkin hyviä, niin jotenkin vaan makunystyrät tuppaa kyllästymään nopeasti ja haussa olisi noita ihan oikeita tupakkamakuja (vaikka niitä ei ole enesteissä olemassakaan). Noista joskus on tullut luettua, mutten vielä saanut tilaukseen asti itseäni innostumaan lähinnä sen vuoksi, kun HoL maut olivat lopulta niin kaukana todellisuudesta...paitsi Perique osui kyllä aika hyvin maaliin.
Käytin jo hakuakin, mutta kyselen nyt päivitettyä tilannetta. Mikä olisi paras lakritsin makuinen tiiviste, jos sellaista Pandan makua tai jopa Laku-Kingisjäätelön sisustaa hakee?
Sitten toinen kysymys, mille tuon Defunctan RY4:sen pitäisi maistua, en kyllä saanut siitä mitään irti vaikka ohjeen mukaan tein ja kypsytin. Liian laihaa vai makuaisti tukossa?
edit. Siis tiedän kyllä, että tuossa pitäisi olla tupakan makua, mutta ei nyt löydy. Mitä muita oikean tupakan makuisia nesteitä suosituksissa, Camel Toe testattu ja ihan ok, vois tosin olla vahvempikin. Tuosta valmiista VCV:n litkusta kirjoittelinkin aiemmin, se ei parane millään keinolla.
Viimeksi muokannut Atso; 11.08.15 kello 11:40.
Yhtäkkiä kirkas neste muuttui tollaiseksi!? Kuvassa ei ole ruostetta vaan osa nesteestä on tummempaa, ihan kuin jotain öljyä olisi sekoitettu siihen. Mistähän on kyse?!
![]()
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Onko miten tuore coil? Sieltä saattaa karstaa irrota nesteen sekaan, tai sitten yksinkertaisesti kun neste lämpiää sen väri muuttuu.
Tuttu meshillä, karstaa irtoo vastukselta. Huomaa kyl yleensä maustakin.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
kiitos, sitä minäkin epäilin, ja onhan tuossa jo vanha setuppikin että ei muuta kuin vaihtamaan.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Kauan teillä on kestänyt yleensä tilauksen saapuminen omaan postiin Cloudhousevaporilta? Tilasin ma 10.8. pari putellia nesteitä eikä vieläkään kuulu tai näy.
Mulla ois teille hassunhauska prosenttilaskutehtävä, näistä on niin kauan aikaa että en muista enää miten lasketaan
Eli, minulla on 10ml RY4 nestettä, jonka sekoitussuhde on 23,5%
Minulla on 50VG/50PG pohjanestettä, jonka nikotiinipitoisuus on 12mg/ml
Minulla on 100% VG nestettä, jonka niksapitoisuus on 0m/ml
1.) Paljon valmista nestettä tulee kun käytän koko 10ml tiivaripullon?
2) Monta millilitraa tarvitsen 50/50 nestettä, ja monta 100% nestettä, kun haluttu sekoitussuhde on 75VG/25PG?
3.) Mikä on valmiin nesteen nikotiinipitoisuus?