Pienet pätkät 0.2 & 0.25 Ti G2 lankoja
Aika isoja vastuksia tuottaa nämä ja hankala tehdä coileja kun "joustaa" niin paljon
Siksi haluaisin testata paksumpaa
Jostain netistä katsoin joskus mainospuheita
Samaa paskaa noi varmaa on vs nikkeli
Uskoisin että kestää silti kauemmin kuin nikkeli mutta vastuksen tekeminen vaikeampaa
Löysä vs jousi![]()
Aa. Liika ohkasta mulle. Mut pistän yv tai huutelen täällä ku saan piuhat.
Titaani vaikuttaa kyllä siltä että voisi ainakin testiin ottaa. Joku jo mainitsikin, että jousimaista verrattuna nikkeliin mutta tuo nyt ei oo lainkan paha asia. Tuntuu, että nikkeli menee niin helposti vitulleen siinä kohtaa, kun laittaa pumpulia sisään. Jos siis olisi myös jäykempääkin niin hyvä.
Sit ihan laitteesta välillä: mulla on alkanut toi pinnoitettu kaareva palanen hitusen heijaamaan, onko muilla tullut vastaan tällaista löystymistä? Ei sitten mitenkään jaksais lähettää takuuseen![]()
Itse tykkään tuosta 0.35 NI200 langasta juuri passelia miniin
Lisätään kokemuksia paksusta Ti langasta kun niitä tulee
Noi 0.2 & 0.25 ei ainakaa mene minulla jatkoon
Vastus liian korkia ja liian jousimaista
Jousimaisuus (onko toi sana edes?) On huonoa kun coileja ei saa tasaiseksi helposti
Juu, sitä oon käyttänykki. Vituttaa vaan se kalkkarosoundi kun välillä hakkaa rajotinta vasten.
Milloin milläki. Yleensä 0.07-0.06 setuppia joku 240c ja 30-40yihijoulea minisubissa.
Sieltä ne on tulossa!
Hyvin tuli päivässä Honkkarista...
Multa on himasta kilsa tuohon Tullimiehentien DHL:än konttorille, mutta eivät nähtävästi eilen kerinneet sitä toimittamaan.
Friday, July 17, 2015 Location Time Piece 14 With delivery courier HELSINKI - FINLAND 17:23 1 Piece 13 Forwarded for delivery HELSINKI - FINLAND 09:53 1 Piece 12 Clearance processing complete at HELSINKI - FINLAND HELSINKI - FINLAND 07:21 1 Piece 11 Arrived at Sort Facility HELSINKI - FINLAND HELSINKI - FINLAND 07:15 10 Customs status updated HELSINKI - FINLAND 05:39 9 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:30 8 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:16 Thursday, July 16, 2015 Location Time Piece 7 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:21 1 Piece 6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:17 1 Piece 5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:08 1 Piece 4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:17 1 Piece 3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:04 1 Piece 2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 04:03 1 Piece 1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 00:03 1 Piece
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Mikäs titaanilankavillitys täällä?
Eikös tolla materiaalilla ole vähän huonotkin puolensa... Titanium wires for vaping
btw. tuolta saa yihiinkin kivoja wrappeja www.jwraps.com
Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!
Niin, sen saa leimahtaan jos kuivapolttaa. En nää miten tuo on ongelma lämmönsäädön kans.
Mul on Mini ja Subin nikkeliatot kyllä rokannu loppupeleissä hyvin.
Tuossa justiinsa vaihdoin tuoreen atopään jonka ensiks kostutin kunnolla ja sitten naitoin Minin kanssa. Huom. Vielä ilman tankkia.
Nesteet tankkiin ato kiinni,ja rok. 25-30J / 280-320f ja jatkuvasti tuloksena erittäin tuhnua höyryä.
Hetken ventta ja jäähdyttely, uus "naitto" seurauksena täysin eri hönkä.
Jouleja jouduin pudotella parit alaspäin (23J) ja lämmöt 220f. Siltikin tarpeeksi lämmintä ja erittäin runsasta höyryä tarjoilee. Oma sweet spotti.
(2 eri Subin niksuatopäällä joutunu tän uudelleen naittamisen toteuttaa jotta on höyryn laatu saatu kohdilleen)
Natureg0ing is a must..pd!
Samaa huomannut
Olisiko että parilla ensimmäisellä tulituksella coilia asettuu "oikeaan vastukseen" jonka jälkeen toimii ok kun asettaa uudestaan
Tiedä näitä happamia sanoi kettu