Sivu 221 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121171211217218219220221222223224225231 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,401 - 4,420 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Melkein vuoden pelitauon jälkeen päivitin PC:hen kaikki palikat ja ny pyörii taas pewit. Tosin nälkä kasvaa aina syödessä ja nyt on alkanut kiinnostaa joikkari+kaasu ja Star Citizen. Peliporukan forkalla tuota on seurattu jo vuodesta 2014 ja mielenkiinnolla odotetaan mitä sieltä tuleman pitää. Star Citizenillä on 86 miljoonaa kasassa, mikä ei pelin kokoon nähden mikään ihan jäätävä budjetti ole (Bäfä 4=100 miljoonaa).

https://robertsspaceindustries.com/a...me/spaceflight
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Kylläpä vierähti kaks päivää joutusaan skyrimin parissa, tarkaa tunti määrää en tiedä mutta 15t paremmalla puolella

Höyrypää Embalmer's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Valiant Hearts : The Great war tuli pelailtua läpi PS4:lla. Tää oli plussalaisille ilmainen eikä varmaan montaa kolikkoa maksa vaikka ostaisikin. Oli kyllä ihan viihdyttävä pulmanratkonta/seikkailu pienellä historiallisella touchilla. Tuosta oppii jonkinverran ensimmäisen maailmansodan tapahtumia jos jaksaa kaikki nippelitietoudet lukea läpi. Täytyy varmaan senverran vielä pelata että trophyhuoraan 3 puuttumaan jäänyttä trophyä.

Höyrykonkari Wept's Avatar

Sijainti
    Turku
    Ketään joka sattuisi HOTSia mätkimään? Täällä olis ainakin yks pelikaveri HL tai QM
    Arthur#2604
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

Höyrypää Embalmer's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Tulipas uusi Batman ostettua Morsian ehdokas lähtee muutaman päivän reissuun tiistaina niin ehtii ehkä jopa pelaamaan

Empire: Total War, mikä on Total War -fanien paljon parjaama, mutta mielestäni parempi kuin mikään edeltävistä Total Wareista.

Aika, jolloin laivat oli puuta ja miehet rautaa

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    GTX 660 Ti vaihtui GTX 680 TOPiin, kyllä nyt taas vuoden pärjää. Pari milliä jäi vaan rakoa kovalevykelkkojen ja näyttiksen väliin

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    GTX 660 Ti vaihtui GTX 680 TOPiin, kyllä nyt taas vuoden pärjää. Pari milliä jäi vaan rakoa kovalevykelkkojen ja näyttiksen väliin
    Tjaah.. Itse ajattelin kohtapuoliin hommata 980Ti:n, kun ei taho jaksaa 770 vääntää 144Hz 1440p näytölle riittävästi tavaraa (ei sillä, että se olis koskaan jaksanutkaan).

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Mulla on vielä 1080p-näyttö ja 72hz niin hyvin pärjää vanhemmallakin näyttiksellä... Sitten kun rikastuu niin Gsync.

Edelleen häiritsee, etteivät tajunneet nimetä sitä Nsynciksi. Ois näppärästi voitu tehdä diili poikabändin kanssa ja rahaa tulisi ovista sekä ikkunoista, honest.

Väliaikatietona sen verran, että Day 55 Clicker Heroesia. Ilman koodeja, botteja, autoclickereitä ja muita amatöörien humputuksia. Mainio peli, mutta harmillisesti vähän takkuaa tällä jämäkoneella.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Mulla on vielä 1080p-näyttö ja 72hz niin hyvin pärjää vanhemmallakin näyttiksellä... Sitten kun rikastuu niin Gsync.
    Niin tosiaan, onhan tossa näytössä semmonenkin, eikä jatkossa kyllä meikäläiselle tule näyttöä&näyttistä ilman Gsynkkiä tai vastaavaa ominaisuutta.
    TV-Shopin sanoin "en ymmärrä miten olen tullut toimeen ilman tätä tuotetta".

Höyrypää fateful's Avatar

Sijainti
    Turku
    Mulla on edelleen kauhea metsästys "uuden" näyttiksen löytämiselle. Taas tuli kaupassa joku peli vastaan mikä olisi kiinnostanut niin eikös siinä lukenut se maaginen dx11 ja kun tuo mun 4870x2 on vaan dx10.1.

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Hienoa kuinka se teknologia etenee. Nykyään jos fateful haluat vastaavan suorituskyvyn kuin mitä 4870X2 korttisi tarjoaisi ei sinun tarvisi ostaa 750 Ti korttia kummoisempaa
    Itse taidan tällä GTX 670 kortillani mennä vielä hetken aikaa, eipä tässä olekaan takuuta kuin kolme vuotta jäljellä. Pari vuotta takaperin kun ostin niin EVGA:lle rekisteröitäessä pistin kaveriksi pari vuotta lisää takuuta..
    Ompahan vähän pidemmälti takuuta jos päättää sanoa sopimuksensa irti. Muutenkin niin naurettavan halpa pidentää takuuta, toki se riippuu kortin myyntihinnasta.

EVGA:n RMA politiikka kun on että tilalle yhtä hyvä tai parempi. Mieltä lämmittää myös EVGA:n suhtautuminen custom jäähyihin jne.
    Ihan sama mitä kortille teet kunhan palautat sen tehdas tilaan ennen mahdollista RMA:ta, ei fyysistä vauriota jne perseilyä. Vapaasti saa tahnat vaihtaa tai asentaa toisen jäähyn jos siltä tuntuu.
    Toki muidenkin valmistajien kortteihin voi mennä ja vaihtaa niitä tahnoja tai asentaa vesiblokkeja jne mutta joissakin on jokin warranty void tarra ruuvien päällä tai jotain muita tarroja edessä.
    Ja virallinen politiikka on useimmilla ettet mitään voi tehdä ilman että takuu raukeaa.
    Lisäksi se on kiva että voin olla suoraan yhteydessä EVGA:han takuuasioissa.. Asus/MSI/Gigabyte jne isot kihot niin niiden kanssa lähinnä yhteys kortin myyneeseen puljuun ja sitä kautta kortti huoltoon..

Rakkauteni EVGA:ta kohtaan kasvoi lisää kun 9800GX2 korttini toinen ydin meni pimeäksi 2011.
    RMA auki ja hetken viestittelyä. Kortti saksaa kohti ja tilalle laittoivat tehdaskellotetun GTX 470:n joka oli kyllä kohtuu kiva päivitys.
    Sinällään tuo 470 tuli yllätyksenä, GTX 460 olisi ollut se ~ yhtä hyvä kortti. Referenssi 470 oli ~25% nopeampi kuin referenssi 460.
    Aikaa muistaakseni koko lähetä kortti saksaan > vastaanota kortti kuriirilta vaiheessa meni se 8-9 työpäivää. Varmaan puolet tuosta oli Shitellan etanointia.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Höyrypää fateful's Avatar

Sijainti
    Turku
    Eli tossa on se ns. vertailu kortti (750 Ti) mihin alan vertaamaan kun bongailen jotain. Tolla mun vanhalla ruoskalla saa kuitenkin mun pelaamiseen tarpeeksi frameja esim. Project Carssissa joten ei sen tartte "periaatteessa" sitä kummosempi olla. Yks syy miksi kanssa uusimassa on se, että tuo 4870x2 huutaa ihan helvetisti kun sillä pelaa ja virrankulutuskin on jotain "sopivaa".

Edit: Nopeesti kun katoin niin tommonen minkä ktdd esim. on vaihtanut uudempaan(?) on nopeempi kuin toi 750 Ti joten käytettynäkin voi "helposti" löytyä jotain kivaa. Murobbs kutsuu siis minua. =)

Sijainti
    Seinäjoki
    Tuo mun edellinen arvio 750 Ti:n tarjoavan ~ saman suorituskyvyn kuin nykyisesi perustuu tähän jos jäit miettimään + GTX 750 Ti tarjoaa ~ saman suorituskyvyn kuin GTX 480. Esimerkkinä vaikka 3DMarkin Firestrike, molempien graphics score siinä pyörii noin samoissa lukemissa. ~4100-4300 mitä nyt äkkiä tarkistin*.

Ja samalla sitten pystytkin katsoa kuinka referenssi GTX 680 vertautuu GTX 480:iin.

Ja kyllä, GTX 680 on paljon nopeampi kuin 750 Ti. Käytettynä löytyy kaikkea kivaa. GTX 680 pitäis pyöriä jossain 100-150€ paikkeilla.
    Esim GTX 960 on siinä jossain ~ GTX 670 (referenssi) tienoilla ollen vähän hitaampi, uutena hinnat alkaa täällä ~215€ sis. postikulut. Hyvällä jäähyllä varustetut pyörii ~220-240€ sis. postikulut.
    Vastaavasti käytettynä 200-250€ hintaluokassa pyörii GTX 780:t, hatusta vedettynä ~20-30% nopeampi kuin 680. GTX 780 Ti ~300€ ja se taas on ~ 970 tasoinen suorituskyvyssä tai ~ puolet nopeampi kuin 680..
    Kaikki nämä suorituskyky vertailut mitä latelen niin on 1920x1080 resoluutiolta (tai x1200)

*Vertailun vuoksi minun ylikellotettu GTX 670 saa ~7800. Kellot 1267/7300. Ja tämä siis graphics score, ei se lopullinen tulos.

Jos on tekemisen puutetta ktdd niin ajappa huvin vuoksi tuo Firestrike testi (ei extreme/ultra). Normaali versio 3DMarkista on ilmainen ja saat esim Steamin kautta ("demo").
    Kiinnostaisi että millä tasolla tuollainen tehdas ylikellotettu 680 pyörii FS:n grafiikka pisteissä verrattuna tähän tappiin kellotettuun 670:aan.
    Viimeksi muokannut lagittaja; 14.07.15 kello 23:57.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Pistin valumaan, ajelen tässä piakkoin

Höyrykone pki's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Aloin pelaamaan Ingressiä.
    En ole jaksanut pc pelejä vuosiin ja kännykkä kulkee aina mukana, joten nää mobiilipelit toimii mulle.
    Jos muita Ingress pelaajia, niin mistäpäin ja kumpi joukkue.
    Mä olen vihreässä porukassa.

DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio

Sijainti
    Seinäjoki
    Aikalailla sitä mitä oletinkin. Itseasiassa maaliskuussa olin rykäissyt 8000 pykälää pienemmällä ytimen kellolla paitsi käyttöjärjestelmänä oli Windows 8.1 kuten sinulla. Ei ole kuin hieman yli 1½% ero graphics scoressa Tuo aiemmin linkkaamani 7800 on Windows 7:lla.
    Tuossa sinunkin kortissa on varmaan joku ~10% kutitteluvara jäljellä kokonais suorituskyvyssä jos sitä tarvitset.

Pitänee vaihtaa kymppiin taas tässä piakkoin

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Kymppi mulla on ollu jo viime vuodesta asti, en ymmärrä miksi tuo näyttää että olisi Windows 8.1

Pitää noita kelloja testailla jossain vaiheessa, kummastusta aiheutti se että tällä kortilla saa power limitin +159% vaikka edellisellä (660 Ti) sai vain 123%. Johtunee sitten varmaan tuosta kun on 6+8pin. Muutenkin oli harvinaisen paska kellottumaan tuo edellinen kortti, +40MHz corelle ja +60MHz muisteille.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •