Toinen päivä käyntiin. Rankaa tää festari elämä kun eilen päätti modi mennä autofirelle siksi aikaa ja pidemmäksikin, että h-atty tyhjeni ja otti itseensä. Mutta mesh forever jne. akut lataukseen ja nestettä lisää ja toimii![]()
Toinen päivä käyntiin. Rankaa tää festari elämä kun eilen päätti modi mennä autofirelle siksi aikaa ja pidemmäksikin, että h-atty tyhjeni ja otti itseensä. Mutta mesh forever jne. akut lataukseen ja nestettä lisää ja toimii![]()
Tylsän sunnuntain tulos:
![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Tuolta: https://www.everbritecoatings.com/index.html#gsc.tab=0 oli vaan sillon kun tilattiin sen verran suolaiset postit että otettiin kimpassa useampi niin hinta pysyi tullienkin jälkeen jossain järjissä![]()
Viiminen päivä käyntiin. Tänään piti aamulla vaihtaa pumpulit Lemoon, mutta 3kk vanha setuppi h-attyssä vaan kestää.
Ja tietty toinen reissussa kulkeva combo. 12 kalkkarowattia ja toimii kyllä.
Laitetaan nyt tännekin kuva vanhasta ja uudesta. Lisäkuva nestevalikoimasta ja sälästä. Litran pönikkä on valmiiksi lotrattua 90/10 PG/VG 7mg/ml niksalla. Kuvaa varten olivat koottuna kaikki tuohon. 4x50ml kypsymässä.
subox.jpg nesteet.jpg vermeet.jpg
IMG_20150708_113423.jpg kauppapäivä fugessa.
Pitäisköhän alkaa kokkailemaan?
20150707_151753.jpg
Spoileri!
Ihe käytän monesti semmosta kun Tod muller eJuice Recipe Calculator, googlettamalla löytyy heti. Toivottavasti oli jotakin apua foorumin ensikertalaisesta![]()
Nämä kun tuohon lutraa niin on sopivasti 3mg
100niksat.jpg
Spoileri!