Saiskohan täältä arvon kanssahöyryäjiltä apuja näyttisongelmaan?

Mulla vaihtui tv ja jälleen on mustat kehykset tv:n laidoilla kun tuo koneelta kuvan HDMI:llä telkkaan. Näyttikseksi olen aiemmin vaihtanut HD7750:n. Aiemman tv:n kanssa sain tapella samasta aiheesta ja löysinkin säkällä Catalyst Control Centeristä tms säädön millä sai suht hyvin koko kuvan näkyville tv:ssä.
Ongelmahan on että tuo Catalyst Center on _järjettömän_ epävakaa, esim nyt en ole puoleen tuntiin saanut sitä kertaakaan käynnistymään, ja jos se ihme joskus käy, se on ihan juntturassa.. Onko tuohon jotain lääkettä? Mistä kannattaisi lähteä? Jossain aiemmassa ajuripaketissa oli ongelmana että siinä oli ihan oikea bugikin joka teki sen epävakaaksi mutta tuo uudempi versiokaan ei ole koskaan toiminut mun koneessa kunnolla.
Harmittaa kun on uus tv ja sen kuva on aika kämäinen tv:ssä kun ei ole 1:1 koossa..

Ensin uninstall taaaaas CCC:lle ja sit CCleanerilla kaikki näyttiksiin liittyvä pois koneelta(ko)?
Onko oikotietä onneen, pitääkö esim netti tms olla pois päältä tuon tehdäkseen tms? Tai safe modessa tai jotain että olisi edes mahdollista onnistua?
Ja kandeekohan CCC:stä ottaa se uusin "Batman" betaversio vai viimeisin lopullinen versio (joka saattaa olla sama mikä koneessa nyt on). Apu olisi kovinkin kaivattua, viimeksi tappelin tuon kanssa tunteja!