Tuolla ilmeisesti voi antaa myös zetoriin lisävirtaa...![]()
Spoileri!
Mitään tuosta ymmärrä, mutta kuka helvetti noita suunnittelee ja vielä tekee!
Joku jo aiemminkin tokaisi tämän, että miksi valmistajat eivät tee, kehitä Fulgoriksen ja XvoStickin tapaisia modeja jotta koko kombinaatiosta clearojen yms. kanssa
saadaan asiallisen kokoinen paketti. Kehityksen kaari tuntuu pysähtyneen kulmikkaisiin laatikoihin joihin ruuvataan majakka katolle.![]()
Onhan noita tuon tyylisiä modeja useampia. Useimmat vain niin pieniä eriä / hinnaltaan reipasta HE-luokkaa ja hankalahkoja hankkia etteivät tavoita useimpia suomalaisia![]()
No sepä se. Uskon, että moni olisi valmis sijoittamaan asialliseen modiin hieman enemmän jos niitä ylipäätä saisi. Mainitsemani kaksi, odotusajat...hohhoijaa, mutta ymmärrettävää. Pienet valmistajat.
Toivoa sopii, että esim. Joyetech isona valmistaja tuo nyt ilmestyneen pajavasaran jälkeen markkinoille moisen kapineen. Muut isot valmistajat joutuisivat vastaamaan siihen välittömästi.
Tulee tapahtumaan, aika näyttää koska?
Totta, mutta riippuu tietysti paljonko sitä pitää imeä päivän aikana. Aika monella kuluttajalla lienee mahdollisuus USB-lataukseen. Helposti ja helppoa. Yhtä moni sitten kantaa varapatteria.
Patterin vaihto, sekin helppoa. IMHO, mielummin kompakti kuin neljänneskilon painava majakka.
Kivan näköinen modi Hcigarilta DNA:lla.
Itselläni toi jenkkien kanssa tehty diili fulgoriksistä ei ottanut toimiakseen joten jatkan nyt itse niiden parissa. Asennusta tullaan helpottamaan jatkossa joten näillä näkymin pystyn itse kasaamaan sen 100-200kpl laitteita kuukaudessa joten kun vaan homma saadaan nyt rullaamaan niin ei pitäisi tulla enää odotusaikoja.
Hastur by Cthulhu Cthulhun tekijöiltä aika mielenkiintoinen aito budjetti dripperi. Ilman säätö mallia ilmavampi manta eli ylhääntä mutta tulee coilille sivusta, hintaa oli 23$ ennakkotilauksina.
E. Näköjään olis saldoilla briteissä vapourdepotilla -> lähti valumaan tähän suuntaan, 32€ ja risat tuli hintaa posteineen.
Aspirelta tulossa uusi Triton subohm päältätäytettävä tankki jossa myös RBA pohja, mielenkiintoiselta vaikuttaa.:
Aspire - Aspire Triton
Aspire Tritonille löytyy myös oma ketju: http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...re-triton.html
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista