Sivu 70 / 158 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 206066676869707172737480120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,381 - 1,400 / 3146

Aihe: Kanger Subtank

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Juu ei nämä max VG:lle sovi jota muistelisin sun käyttäneen.

Ihan samaan tulokseen mulla johti mehut joissa oli jopa 40 pinnaa pgtä.
    E: Pave varmaan voi siirtää nää eri säikeeseen?

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Joko niitä uusia atopäitä saa kotimaasta? Tai naapurimaasta?
    Uuden mallisen Minin (musta & valkoinen) mukana tulee rba / uusia atoja ainakin
    Veikkaan että suomenkaupoille ainakin olisi tulossa atoja & rba päitä pian ?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Juu ei mua se RBA-pää kiinnosta (en jaksa) mutta ne valmisatot kyllä. Toivotaan että kohta saa ostettua

Sijainti
    Varkaus
    En kyllä oikein ymmärrä tuota logiikkaa, että laitetaan näytekappale atosta mukaan muttet voi ostaa niitä mistään.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Juu ei mua se RBA-pää kiinnosta (en jaksa) mutta ne valmisatot kyllä. Toivotaan että kohta saa ostettua
    Voin penkoa jos löytyisi muutama sulle testiin jos setä vain haluaa
    Rba et saa se on mun

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    En mä oikeastaan vielä tarvi kun on noita vanhanmallisia 8kpl jäljellä ja hyvin ne mun 70% VG -nesteillä toimii. Kiitos kuitenkin Nykäisen sitten hihasta kun nykyiset alkaa loppumaan jos ei kaupasta uusia saa

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Hyvin toimii ainakin toi paikalla oleva 0,5ohm ato. Joku 60ml max-vg:tä höyrynny läpi 30w taulussa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hyvin toimii ainakin toi paikalla oleva 0,5ohm ato. Joku 60ml max-vg:tä höyrynny läpi 30w taulussa

Niin niillä uusilla?

Itellä ei kovinkaan pitkää hittiä tarvinnu ottaa niin polki kuivaa. Vai onko noi vaan oikeesti niin paskoja, että topasta saattaa yksi toimia kunnolla? Nämä siis sitä vanhaa poikittais mallia.

Höyryttelijä

Hmm.. ties kuinka monta vuotta on menty pelkällä kartotankilla, ja nyt piti sitten kokeilla. Mukava murikka, naurettavan painava, mutta niinhän nämä taitaa nykyään olla. Käyttö on kuitenkin mukavan yksinkertaista. Kokemuksista ensimmäisenä piti tietysti testata tuo subohm homma.. vaikuttaa omaan makuun aika turhalta ja lähinnä nestettä haaskaavalta "urheilulta." Noh, mukava optio kuitenkin jos joskus haluaa leikkiä ja makunsa kullakin. Laitoin sitten tuon korkeampiohmisen kiinni ja tuota.. Pettymys on olemassa. Vaikka itse pidänkin tuota ilmansäätöä ihan riittävänä poskien paukutteluunkin, niin ongelma tuntuu syntyvän siitä, että kun makua ja höyryä rupeaa tulemaan, niin se on melko kuumaa eikä kokemus ole oikeastaan kovinkaan miellyttävä. Pitääköhän tässä nyt sitten ruveta käärimään itse jotain parin ohmin keloja sinne? Onko kellään vastaavia kokemuksia, kautta vinkkejä?

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Täällä 95% vg ja 35w
    Testaan parin minsan päästä 99% vg:tä mihin se toimii

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Niin niillä uusilla?

Itellä ei kovinkaan pitkää hittiä tarvinnu ottaa niin polki kuivaa. Vai onko noi vaan oikeesti niin paskoja, että topasta saattaa yksi toimia kunnolla? Nämä siis sitä vanhaa poikittais mallia.
    Uus joo, eka ato vasta käytös...

Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Täällä 95% vg ja 35w
    Testaan parin minsan päästä 99% vg:tä mihin se toimii
    Rba? Kai tolle enemmänkin tohtis antaa mut pukkaa turhan lämmintä...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Niin niillä uusilla?

Mä oon käyttäny arviolta 20 atoa tähän päivään mennessä ja yks on ollu semmonen että ei ruuvautunu ollenkaan kierteille (oli vinossa) ja yks toinen anto kuivaa 10ml jälkeen. Kaikilla muilla on mennyt vähintään se 100ml läpi.

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Meikäläisellä aikalailla 300ml enkka. Pari huonompaa tullu vastaan mitkä ei oo kestäny tehoja, nekin ollu 1,2ohm atoja...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta

Rba? Kai tolle enemmänkin tohtis antaa mut pukkaa turhan lämmintä...
    Juu Rba
    Mää tykkää tummast ja tulisest

E : Puhdas Olympian VG + vakio coili + paronin pumpuli + rba plus pää + sx mini ämmä
    Kestää ajaa täydet 60w
    Viimeksi muokannut _S_; 18.06.15 kello 17:06.

Sijainti
    Varkaus
    Mä oon käyttäny arviolta 20 atoa tähän päivään mennessä ja yks on ollu semmonen että ei ruuvautunu ollenkaan kierteille (oli vinossa) ja yks toinen anto kuivaa 10ml jälkeen. Kaikilla muilla on mennyt vähintään se 100ml läpi.

100ml no huh huh. Paras minkä ite taisin saada oli 30ml joka oli myös se ainut paras ato. Kaksi pakettia tainnu itellä mennä ja sitten totesin että antaa paskan olla.

Höyryttelijä

Hmm.. ties kuinka monta vuotta on menty pelkällä kartotankilla, ja nyt piti sitten kokeilla. Mukava murikka, naurettavan painava, mutta niinhän nämä taitaa nykyään olla. Käyttö on kuitenkin mukavan yksinkertaista. Kokemuksista ensimmäisenä piti tietysti testata tuo subohm homma.. vaikuttaa omaan makuun aika turhalta ja lähinnä nestettä haaskaavalta "urheilulta." Noh, mukava optio kuitenkin jos joskus haluaa leikkiä ja makunsa kullakin. Laitoin sitten tuon korkeampiohmisen kiinni ja tuota.. Pettymys on olemassa. Vaikka itse pidänkin tuota ilmansäätöä ihan riittävänä poskien paukutteluunkin, niin ongelma tuntuu syntyvän siitä, että kun makua ja höyryä rupeaa tulemaan, niin se on melko kuumaa eikä kokemus ole oikeastaan kovinkaan miellyttävä. Pitääköhän tässä nyt sitten ruveta käärimään itse jotain parin ohmin keloja sinne? Onko kellään vastaavia kokemuksia, kautta vinkkejä?

Höyrykonkari Cure's Avatar

Sijainti
    Forssa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeeJii Näytä viesti
    ... niin ongelma tuntuu syntyvän siitä, että kun makua ja höyryä rupeaa tulemaan, niin se on melko kuumaa eikä kokemus ole oikeastaan kovinkaan miellyttävä. Pitääköhän tässä nyt sitten ruveta käärimään itse jotain parin ohmin keloja sinne? Onko kellään vastaavia kokemuksia, kautta vinkkejä?
    Sama vika oli kun aloitin, tuntui häiritsevän kuumalta kartoihin verrattuna. Siihen kyllä tottui päivässä parissa. Nestekulutus on tietysti suurempi, mutta kyllä tätä voi käyttää siinä 15-18w tuntumassa ihan hyvin.

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Mynämäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja TeeJii Näytä viesti
    Vaikka itse pidänkin tuota ilmansäätöä ihan riittävänä poskien paukutteluunkin, niin ongelma tuntuu syntyvän siitä, että kun makua ja höyryä rupeaa tulemaan, niin se on melko kuumaa eikä kokemus ole oikeastaan kovinkaan miellyttävä. Pitääköhän tässä nyt sitten ruveta käärimään itse jotain parin ohmin keloja sinne? Onko kellään vastaavia kokemuksia, kautta vinkkejä?
    Samat kokemukset mullakin noista subohmeista (muutamaa tankkia tullu kokeiltua), jokaisen kokeilun jälkeen oli muutaman tunnin makuaisti hukassa, eikä mikään litku maistunut miltään
    Enkä edes isoja tehoja koittanut, 15 wattiakin tuntui jo liialliselta...

Niin ja se vinkki: Osta Nautilus ja siihen 1.8ohmin atoja, 10-12w tehoja toimii mulla
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

Höyrypää Ukki555's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Sain väännettyä joteskin toimivan atopään Nanoon. 0.4 kanthal, 5 kieppiä = 0.9ohm.
    Mutta onnistuin saamaan aikaan myös lievää jälkipolttoa, napilta sormi pois, niin hetken vielä pöhisee. Mikä sen aiheuttaa ja mihin suuntaan lankaa tai mujia pitäis väännellä?

Höyrykone RiMa's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Pitihän se sitten testata nuo suboxin matkassa tulleet vertical coilitkin, aiemmin olen kokeiltu valkoisilla eristeillä olevat vanhemmat. Elikkä kaikkia näitä 1kpl...=otanta varsin pieni ja mielipide henk.koht. mutta sanompa sen kuitenkin. Pidän miedon lämpöisistä ja makeista höyryistä, en kitarisat polttavista ja taivaan pimentävistä mega pilvistä.

Näilla kaikilla saa riittävästi höyryä ja lämpöä, vanhemmalla mallilla pientä vikkaus ongelmaa ja tulee makua kohtalaisesti. Uudempi 0,5ohm täys pettymys, odotukset oli korkealla mutta kusee ja kurlaa (ajeltu 50/50 lubrin nesteillä), Höyryä kyllä tulee yli omien tarpeiden mutta maku heikko vaikka laittoi kitarisoja grillavat 35w tehoja. 1,5ohm toimii ja makuakin irtoaa kohtalaisesti jo miellyttävillä lämmöillä.

Mutta mikään noista ei voita RBA päätä, siihen kun kääräsee mikrocoilin 0,4mm lanka/2,5mm/5-6 kieppiä=0,6-0,8 ja antaa tehoja 20-24w Tehdas setuppikin on tuossa haarukasa->erittäin toimiva.
    Plus mallin rba toimii pakasta vedettynä loistavasti, kunhan heittää pumpulit sisään ja höyrylle. Vanhempi rba vaatii nesteurien avarruksen, mikään pieni hively/hionta/viilailu ei auta vaan pitää rouhasta raakasti 3-4mm leveeksi ja pari milliä syväksi. Tuon toimenpiteen jälkeen molemmat ovat loistavia laitoksia.
    Minun mielestä tämä on RBA laite varustettuna hätävara tehdasatoilla. Kiitos ja anteeksi

Ps. Kuvat on aina kivoja niin laitan tähän muutaman 0,5ohm. vertikaalin purusta, jos joku haluaa tuota yrittää rakennella uusiksi, itse en tuossa onnistunut... Sisäosa irtoaa 6mm tapilla lyömällä.
    IMGP5366.JPGIMGP5368.JPGIMGP5369.jpgIMGP5371.jpgIMGP5373.JPG
    Spoileri!

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •