Uusi Rba missä siis ne röörit kyljissä toimii kuin unelma
Onneksi kankeri sentään kuuntelee mitä yleisö vaatii
Ja tuolta löytyis sit penneillä.![]()
Totta, ei siinä mitään trollailua tarvita, subtankki on aivan täys paska jos vertaa samanhintaiseen (vai onko peräti edullisempi?) MCanukseen.
Kyllä subtankkia nyt käyttämään pystyy, ei se niin huono oo, mutta ei siitä mikään oikea VG mehu läpi mene (eli ei pysty käyttämään). Toisaalta kyllähän Atlantistakin kehui pari tämän maan kärkimodaajaa ja jopa sanoivat että nyt voi heittää RBA kamat roskiin ku on Atlantis.
Viestin sisältö kiteytettynä, koittakaa anusta.
Apples and oranges, people.
Maganus on 150w liero suoraan keuhkoimuihin.
Subtank on liero joka toimii jo 15w ja uudella RBA-päällä 80vg mehuilla ainakin 40w hienosti, enempää en oo kokeillut kun tulee DNAn rajat vastaan. Ilmansäädön saa myös säädettyä niin että tällä on mukava vedellä mouth-to-lung. Kaks ihan eri laitetta, ei näitä voi verrata. Ainoa yhdistävä tekijä on se, että molempiin voi vaihtaa atopään.
Mielestäni Kanger Subtank mini plussa ja iso plussa tuolla uudella rbala on loistava. Ajelen normaalisti 25w mutta uuden pumpulin (paroni) myötä intouduin kokeilemaan jopa 60W. Muutaman pumpuloinnin jälkeen löyty toimiva pumpulimäärä. En olis uskonu koskaan ajavani Subtankilla 70vg nestettä 60w taulussa.
Minulta löytyy myös Maganus. Olen samaa mieltä Rommelin kanssa. Subtank ja Maganus ovat eri tehoille suunniteltuja vehkeitä.![]()
Avartakaa kapea mielistä tästä subtankista, itselläni tuo subtank plus ja nesteet 80vg, 30-40watilla ajan ja rba käytössä ~0.5 ohm. Dry hitteihin en ole vielä törmännyt ja niinpä ihmettelen, että mistä kaikki valitus? Huomautan myös, että ensimmäinen sub ohm tankki itselläni joten vertailukelpoista kokemusta ei ole. Huomioin tässä vaiheessa toki että en tuon korkeampia wattejä käytä joten elkää tuomitko siitä
Yleisesti olen ajanut koko lyhyen muutaman kuukauden käyttöiän samoilla 30-40 watilla ja nesteet vaihdelleet 20-50pg. Opetellessani laittamaan tuon rba:n pumpulit toimivasti törmäsin välillä dry hitteihin, kurlauksiin ja ilmareikä vuotoihin, mutta pumpulin laitto harjoituksen jälkeen moisia ongelmia ei ole tosiaan enään tullut eteen.
Edit: Koin tehdas atot itse huonoiksi
Tuli alunperin hommattua subtankki plussa, vain ison säiliön takia.
Vaikkakin kehitys menee eteenpäin, silti atot ovat yhtä kuraa ihan kaikilla. Ainoastaan atojen hinta kasvaa, muuta kehitystä ei oikeasti tapahdu.
Ymmärrän ettei ato voi toimia loputtomiin mutta JUMALAUTA 5e ATON KYLLÄ LUULISI TOIMIVAN ENEMMÄN KUIN 5 PÄIVÄÄ!
Että osaa sapettaa.
Tämän harrastuksen olen tarkoituksella halunnut pitää mahdollisimman helppona ja vaivattomana, siksi valmisatoja vain käytän.
Jos ryhdytään käärimään omia coileja niin ne menee sitten suoraan dripperiin, eikä sellaiseen nyt kesällä oikein ole aikaa.
Muuten hyvä laite, ei kurlaa eikä tee muita krumeluureja mutta atojen kesto on kyllä surkeaa. Kyllä luulisi aton hinnan näkyvän jotenkin kestossa tai muissa ominaisuuksissa, MUTTA EI!!! PASKOJA atoja.
Mitäs laitetta sitten lähtisi kokeilemaan? Kriteereinä iso säiliö ja kestävät atot. Tehot pysyy minulla alle 20w.
Ite oon vaan neulalla tökkiny ne pumpulinpäät sinne sisäpuolelle, ja vähä "pyöritelly" niitä löysemmäks. 85VG ja 25w taulusssa, wickaa hyvin ja ei oo yhen yhtä dryhittiä puskenu... Kyllä nuo itellä on kestäny 60-100ml nestettä vetää läpi. Riippuu tottakai nesteestäkin, että miten pahasti karstottaa coilia.
edit. Kohtapuoliinhan tähän tulee ne uuden mallin atopäät, jossa on pystycoili ja isommat nestereiät, sekä pumpulit jätetty juurikin sisäpuolelle, eikä oo päitä vedetty ulkoreunaan asti.![]()
Tilasin laitteen fasttechiltä ja atoja samalla mutta nyt nekin atot alkaa olemaan käytetty ja nyt joutuu muutaman tilaamaan ihan suomihinnoilla että saa nopeasti.
Neulalla jokaisen tökkinyt eikä ainakaan kovin suurta vaikutusta ole. Tosin en ole kokeillut käyttää ilman neulan tökkimistä, voi silloin kesto olla allekin 5 päivää.
Tilasithan varmasti aitoja atopäitä? Kloonejakin siellä nimittäin on...
Mites minin rba tykkää 100% vg nesteistä? Meneekö niistä pikku rakosista?
Juu ei nämä max VG:lle sovi jota muistelisin sun käyttäneen.
Uudet atot + uusi rba pelasti tämän aton uudelle tasolle taas![]()
https://youtu.be/suCMS_D4kRI
Pave älä anna pamppua meille jookosta kookosta ?
E : Steamy kyllä toimii Max VG nesteillä uudet hyvin![]()
Joko niitä uusia atopäitä saa kotimaasta? Tai naapurimaasta?