Mulle tuli kanssa kiinasta viimevuoden puolella 25kpl erä huonoja xl:liä. Liian tiukkaan tunkatut vanut niin ei päässyt liemi imeytymään kunnolla. Paljon vaati kuiva imuja ja puhalluksia, jonka jälkeen sitten muutamat höyryt irtosi.
Muuten ollu boget varsin hyviä. Eikä varmaan kukaan tee mitään konkurssia jos joku karto ei satu toimimaan. vai kappaleittainko te niitä tilaatte??Toisaalta kyllä se tupakka-aikana sapetti jos sattui rööki poikki menemään
![]()
Eli onkos se ihan tsäkästä kiinni mitä laatua saa? Yhden erän Boget on hyviä ja toisen täyttä kuraa. Ei sitten viitti tilata mistään isompaa määrää ku 5 kerralla. Nii, mulla ei ole toistaiseksi kokemuksia Bogeista.
Tässä mistään konkurssista ole kyse, vaan halusta saada sitä mitä tilaa. En yleensä pienistä kitise, mutta jos yksi viidestä futaa, en pidä sitä kohtuullisena.
Toivon ja uskon, että kohdallani on ollut vain kyse huonosta erästä. Minun kartoissa myös vanut todella tiukassa. Mutta se mikä toimi, oli kyllä mieleeni. Siksi tilasin niitä lisää uskoen, että seuraava setti pelittää. Ja FinnVape sen epäkuntoisen setin hyvitti kyllä heti.
Tälläisenä hätähousuna vaan harmittaa odottelu..![]()
Kysymys on periaatteesta! Mä ainakiin meen konkurssiin jos kartot ei toimi, ja ihan 1-kpl kerrallaa uskallan tilata, että jos se edes toimisi
haha... Eikös sua ota pannuu, jos oot tilannu 25kpl xl kartoja ja murto osa toimii...
..jos toimii...
Noh..jokainen tallustaa tyylillään. Ite sata varmana laitan reklamaatioo, jos tilaan esim. 25-kpl kartoja, ja niistä toimisi vain 10-kpl hyvin, ja loput oliskii ns susiaKattos ku ihminen haluupi rahoillensa myös vastinetta...
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Tottakai reklamaatiota pitääkin laittaa heti jos huonosta tavarasta kyse, silloin myyjäkin voi laittaa asiakkaalta saamansa palautteen taas sinne pääkallopaikalle mistä se tavarat tilaa, ja kieltämättä noissa bogen varsinkin steel cartoissa on kyllä ollut tosi kuraa satsia liikkellä.
Mutta olen huomannut että noi mustat std boget,tuntuu olevan prempia kuin steelit, vaikkakin joutuu ne teipit repiin ja liimat poistamaan, just heitin yhden bogen roskiin ja se toimi moitteettomasti tankissa 6 viikkoa. Ja yhtään huonoa ei vielä ole tullut vastaan, taas kun tilasin noita steel cartoja niin kaikki meni roskiin ja se syö miestä
Mä myöskin tiedostan sen seikan, että näissä valmistuserät on saakelin suuria jolla pidetään hinnat alhaalla. Jos laaduntarkkailu on luokkaa joka karto toimii se hinta voipi nousta suht korkeaksi.
KGO & Twist
Tai sitten että kauppias testaa joka carton toimivuuden ja asiakas saa käytetyn mutta sillä hetkellä toimivan cartonTällaista tää vaan on ja siksi tilaankin noita sen 50kpl kerralla, ja jos yksi toimii sen 6viikkoa niin viisi voi olla paskoja ja silti olen tyytyväinen, eihän noiden elinkaari kuitenkaan ole kuin noin päivä käyttäjästä ja volteista/nesteistä riippuen. Ja 6 viikkoo on huippu hyväsaavutus cartolle, just tänään vaihdoin kaikkiin tankkeihin uudet cartot ja huonoin kesti 4 viikkoa.
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Vedän sanani takaisin. Kyllä sittenkin eGo-akuilla MDCC on parempi. Pitkästä aikaa jostain syystä tuntuu että on nikkikset, ja kyllähän nikkikset lähtee pois kun imuttaa MDCC:ta. Samaa 24mg nestettä molemmissa. Ei tule kurkkutuntumaa eikä nikotiinia samalla lailla Bogesta.
Pitänee hankkia se LavaTube että saa nuo Boget käytettyä... eGolla edelleen MDCC parempi. Tältä nyt tuntuu yhden yön jälkeen.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Melkein voisin käyttää töissä totuttua sanontaa "ei tällä rahalla saa kun tämmöstä"
Siis Halvalla ei tietääkseno koskaan ole vielä saanut hyvää!! Sen vaan sanon, että tilasin kokeeksi atomisaattorin joka maksoi kaikkien kulujen kanssa liki 30€!! Monet kehuu sen maasta taivaaseen ja käyttöikä jopa 8kk! Semmosia höyryjä ei kyllä saa yhdelläkään alle euron kapistuksella! Tyytyväinen olen ollut vaikka samalla rahalla olis sen 40 bogea saanut..
Ugh..
Mikäs tämä ihmelaite ol nimeltään tahi urliltaan?
KGO & Twist
HH 357 ainakin taitaa olla noissa hinnoissa..
AVA on vielä kalliimpi.... http://www.innovapor.com/apex-alpha-...ance-atomizer/
Juurikin tuo HH.357 Mahtipontinen TH jopa 12mg nesteellä
No ei se yksittäinen Hannan valmiste ole vielä 30e maksanut kotiinkuljetettuna, liki tosinAttyt yleensäkin eroaa melkotavalla kartoista
Vai mikäs keskustelu tämä nyt olikaan?