Sivu 29 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1925262728293031323339 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 561 - 580 / 1475

Aihe: bogen cartot

Vs: bogen cartot

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Ei kaikki viitsi alkaa edes valittaan sillä hyväksyttävä Bogen hävikki on 40% normaali.Itsellä oli 60% Kiinasta tilatuissa ja en tilaa ikinä enään.Ei auta muiden selittely huono erä sillä minä haluan laatua ja Bogen kartoissa ei ole sitä eli tasalaatuinen tuote ei ole vaikka aika halpa.Helmallisia "Smoken"tankki cartoja saa 23 taalaa 10kpl ja laatu on parempaa minun mielestä tankiin laitettuna.
    Mä oon noita Bogeja tilannut Kiinasta hur mycket, eikä viallisia ole montaa ollut. Eli niihin ollut hyvin tyytyväinen. Nuo Smokin helmalliset tankkikartot on mielestäni ihan paskoja. Höyryn määrä, maku ja imutuntuma on Bogella ihan eri tasoaa. No makunsa kullakin

Höyrykone Wapari's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Mulle tuli kanssa kiinasta viimevuoden puolella 25kpl erä huonoja xl:liä. Liian tiukkaan tunkatut vanut niin ei päässyt liemi imeytymään kunnolla. Paljon vaati kuiva imuja ja puhalluksia, jonka jälkeen sitten muutamat höyryt irtosi.
    Muuten ollu boget varsin hyviä. Eikä varmaan kukaan tee mitään konkurssia jos joku karto ei satu toimimaan. vai kappaleittainko te niitä tilaatte?? Toisaalta kyllä se tupakka-aikana sapetti jos sattui rööki poikki menemään

Höyrykonkari

Eli onkos se ihan tsäkästä kiinni mitä laatua saa? Yhden erän Boget on hyviä ja toisen täyttä kuraa. Ei sitten viitti tilata mistään isompaa määrää ku 5 kerralla. Nii, mulla ei ole toistaiseksi kokemuksia Bogeista.

Höyrykonkari

Sijainti
    kymenlaakso

Kyllä tää ihan säkähommaa on. Puolasta tilaten ( ei peleon ) sain viimesatsit ihan toimivia, vanu oli tosi tiukkaa, kuitenkin ruiskulla sain nesteet sisään ja hyvin toimi. Muutenkin mun mielestä toi ruiskutäyttö on paras, painetta saa tiukkaankin kartoon ja täyteen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Mulle tuli kanssa kiinasta viimevuoden puolella 25kpl erä huonoja xl:liä. Liian tiukkaan tunkatut vanut niin ei päässyt liemi imeytymään kunnolla. Paljon vaati kuiva imuja ja puhalluksia, jonka jälkeen sitten muutamat höyryt irtosi.
    Muuten ollu boget varsin hyviä. Eikä varmaan kukaan tee mitään konkurssia jos joku karto ei satu toimimaan. vai kappaleittainko te niitä tilaatte?? Toisaalta kyllä se tupakka-aikana sapetti jos sattui rööki poikki menemään
    Tässä mistään konkurssista ole kyse, vaan halusta saada sitä mitä tilaa. En yleensä pienistä kitise, mutta jos yksi viidestä futaa, en pidä sitä kohtuullisena.

Toivon ja uskon, että kohdallani on ollut vain kyse huonosta erästä. Minun kartoissa myös vanut todella tiukassa. Mutta se mikä toimi, oli kyllä mieleeni. Siksi tilasin niitä lisää uskoen, että seuraava setti pelittää. Ja FinnVape sen epäkuntoisen setin hyvitti kyllä heti.

Tälläisenä hätähousuna vaan harmittaa odottelu..

Höyrykonkari

Sijainti
    kymenlaakso

En usko että Finnvape tai kukaan muukaan myyjä tässä syyllisten penkille joutanee, tuote-erissä vaan on heittoja. Pakko hyväksyä. Finnvape myy kyllä ihan samaa "laatutavaraa" kuin monet muutkin. Jopa ilman lainausmerkkejä ja vastaa reilusti reklamoinnista.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka Näytä viesti
    En usko että Finnvape tai kukaan muukaan myyjä tässä syyllisten penkille joutanee, tuote-erissä vaan on heittoja. Pakko hyväksyä. Finnvape myy kyllä ihan samaa "laatutavaraa" kuin monet muutkin. Jopa ilman lainausmerkkejä ja vastaa reilusti reklamoinnista.
    Olen samaa mieltä. Asiakaspalvelu FV:llä kiitettävää.

Muuten ollu boget varsin hyviä. Eikä varmaan kukaan tee mitään konkurssia jos joku karto ei satu toimimaan. vai kappaleittainko te niitä tilaatte??
    Kysymys on periaatteesta! Mä ainakiin meen konkurssiin jos kartot ei toimi , ja ihan 1-kpl kerrallaa uskallan tilata, että jos se edes toimisi haha... Eikös sua ota pannuu, jos oot tilannu 25kpl xl kartoja ja murto osa toimii... ..jos toimii...
    Noh..jokainen tallustaa tyylillään. Ite sata varmana laitan reklamaatioo, jos tilaan esim. 25-kpl kartoja, ja niistä toimisi vain 10-kpl hyvin, ja loput oliskii ns susia Kattos ku ihminen haluupi rahoillensa myös vastinetta...
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja tupakoitsija69 Näytä viesti
    Kysymys on periaatteesta! Mä ainakiin meen konkurssiin jos kartot ei toimi , ja ihan 1-kpl kerrallaa uskallan tilata, että jos se edes toimisi haha... Eikös sua ota pannuu, jos oot tilannu 25kpl xl kartoja ja murto osa toimii... ..jos toimii...
    Noh..jokainen tallustaa tyylillään. Ite sata varmana laitan reklamaatioo, jos tilaan esim. 25-kpl kartoja, ja niistä toimisi vain 10-kpl hyvin, ja loput oliskii ns susia Kattos ku ihminen haluupi rahoillensa myös vastinetta...
    Tottakai reklamaatiota pitääkin laittaa heti jos huonosta tavarasta kyse, silloin myyjäkin voi laittaa asiakkaalta saamansa palautteen taas sinne pääkallopaikalle mistä se tavarat tilaa, ja kieltämättä noissa bogen varsinkin steel cartoissa on kyllä ollut tosi kuraa satsia liikkellä.
    Mutta olen huomannut että noi mustat std boget,tuntuu olevan prempia kuin steelit, vaikkakin joutuu ne teipit repiin ja liimat poistamaan, just heitin yhden bogen roskiin ja se toimi moitteettomasti tankissa 6 viikkoa. Ja yhtään huonoa ei vielä ole tullut vastaan, taas kun tilasin noita steel cartoja niin kaikki meni roskiin ja se syö miestä

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

bogen cartot

Mä myöskin tiedostan sen seikan, että näissä valmistuserät on saakelin suuria jolla pidetään hinnat alhaalla. Jos laaduntarkkailu on luokkaa joka karto toimii se hinta voipi nousta suht korkeaksi.
    KGO & Twist

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mä myöskin tiedostan sen seikan, että näissä valmistuserät on saakelin suuria jolla pidetään hinnat alhaalla. Jos laaduntarkkailu on luokkaa joka karto toimii se hinta voipi nousta suht korkeaksi.
    Tai sitten että kauppias testaa joka carton toimivuuden ja asiakas saa käytetyn mutta sillä hetkellä toimivan carton Tällaista tää vaan on ja siksi tilaankin noita sen 50kpl kerralla, ja jos yksi toimii sen 6viikkoa niin viisi voi olla paskoja ja silti olen tyytyväinen, eihän noiden elinkaari kuitenkaan ole kuin noin päivä käyttäjästä ja volteista/nesteistä riippuen. Ja 6 viikkoo on huippu hyväsaavutus cartolle, just tänään vaihdoin kaikkiin tankkeihin uudet cartot ja huonoin kesti 4 viikkoa.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Toivotaa kumminkii, että kartot pysyisivät näissä hinnoissa, ja ne myös pelittäisivät...
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Kyllä nyt kelpaa! Mrs. Wong lähetti Bogen LR XXL-kartoja, ja eikun puncherilla kolme reikää ja tunkemaan FinnVapelta saapuneeseen tankkiin!

Mutta höyryt! Nesteen maku parempi kuin eGo Mega Dual Coilissa. Enemmän makua, vähemmän kitkeryyttä.

Oikein hyvä. Boge+tankki taitaa olla mun juttu jatkossa. Pitää vain saada tukevampia tankkeja, tulis nyt se Arctic myyntiin...

Vedän sanani takaisin. Kyllä sittenkin eGo-akuilla MDCC on parempi. Pitkästä aikaa jostain syystä tuntuu että on nikkikset, ja kyllähän nikkikset lähtee pois kun imuttaa MDCC:ta. Samaa 24mg nestettä molemmissa. Ei tule kurkkutuntumaa eikä nikotiinia samalla lailla Bogesta.

Pitänee hankkia se LavaTube että saa nuo Boget käytettyä... eGolla edelleen MDCC parempi. Tältä nyt tuntuu yhden yön jälkeen.

Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Sijainti
    Helsinki

Melkein voisin käyttää töissä totuttua sanontaa "ei tällä rahalla saa kun tämmöstä"
    Siis Halvalla ei tietääkseno koskaan ole vielä saanut hyvää!! Sen vaan sanon, että tilasin kokeeksi atomisaattorin joka maksoi kaikkien kulujen kanssa liki 30€!! Monet kehuu sen maasta taivaaseen ja käyttöikä jopa 8kk! Semmosia höyryjä ei kyllä saa yhdelläkään alle euron kapistuksella! Tyytyväinen olen ollut vaikka samalla rahalla olis sen 40 bogea saanut..
    Ugh..

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

Mikäs tämä ihmelaite ol nimeltään tahi urliltaan?
    KGO & Twist

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

HH 357 ainakin taitaa olla noissa hinnoissa..

Höyrykone

Sijainti
    Helsinki

Juurikin tuo HH.357 Mahtipontinen TH jopa 12mg nesteellä

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuusankoski

Melkein voisin käyttää töissä totuttua sanontaa "ei tällä rahalla saa kun tämmöstä"
    Siis Halvalla ei tietääkseno koskaan ole vielä saanut hyvää!! Sen vaan sanon, että tilasin kokeeksi atomisaattorin joka maksoi kaikkien kulujen kanssa liki 30€!! Monet kehuu sen maasta taivaaseen ja käyttöikä jopa 8kk! Semmosia höyryjä ei kyllä saa yhdelläkään alle euron kapistuksella! Tyytyväinen olen ollut vaikka samalla rahalla olis sen 40 bogea saanut..
    Ugh..
    Se on gutaa, kun löytää itelleen laitteet, jotka skulaa...oli ne sitte euron tai sen yli

eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

No ei se yksittäinen Hannan valmiste ole vielä 30e maksanut kotiinkuljetettuna, liki tosin Attyt yleensäkin eroaa melkotavalla kartoista Vai mikäs keskustelu tämä nyt olikaan?

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •