Houkuttelevan oloinen laitos. Tilaus in Tastelle 6ml v2-MkII:sta lisähilppeillä. Nyt odotellaan kustin saapumista.![]()
Houkuttelevan oloinen laitos. Tilaus in Tastelle 6ml v2-MkII:sta lisähilppeillä. Nyt odotellaan kustin saapumista.![]()
Genisis kotiutui pienten FedExin seikkailujen jälkeen. Autio saari, Tom Hanks ja Wilsonin pallo..You know!
Setupin vääntöön, tuplacoili kanthaalista 0,8ohm ja uutta cotton baconia V2 wickimatskuksi. Tuttua maistuvaa lientä tankki täyteen, 20w tehoa ja
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ! ..mikä laitos. Maku, höyryntuotto, ei räi poksu pihise. Wickaa, maku ei muutu vaikka kuinka imisi. Höyryntuotto hävettävää!
Subtankit, Nautilukset...
Kiitos Norbert!
Ittellä ollut tämä 6ml laitos noin 1.5viikkoa käytössä ja on ensimmäinen tämän tyylinen tankki ja löi kyllä kasvoille kuin metrin halko. Ihan sairaan hyvä maku, höyryn tuotto, nesteen kulutuskin melkein dripperi tasoa, käytettävyys ja viimeistely on kyllä erittäin hyvää luokkaa. Suosittelen ja on kyllä hintansa väärti.
Paras ato kyllä mitä ikinä testannu.. ainoo miinus ehkä toi tankin jumitus..mut sehän on mk2 korjattu..
Kokeillu nyt v2 ni200 langalla eihän tämä niinkään oo tarkotettu nickelillä ajettavaksi mutta eipä oo tarvinu muitten kans temmeltää kun tämän hankin. Mutta asiaan näyttääpi olevan + posti aika ranttu aina on ylimmässä kiepissä hotspot pitää varmaan opetella kiepauttaan lanka postin ympärille. Ihan typeryshän tuota on kyllä vielä ton kans vaan ois ihan jees opetella tekeen noi nickeli setupitki...
Kertokaas mulle mistä mä saisin tähän v2 (h)anustapin? Keneen pitää ottaa yhteyttä? Voisin siitä jopa jotain maksaakin.. :-)
Tulppa meshi reikään | Garage of Creation Shop <--tappeja anukseen![]()
Ei olis vittu ikinä pitäny liittyä tänne. Olin tyytyväinen klooninkäyttäjä, nyt taloudessa ei oo yhtään kloonia ja lompakko on ristiinnaulittuna seinään. Saatana.
Tilasin just 4ml version.
Juu, kunhan SX Mini saapuu niin Flask ainaki lähtee kirpparille.
Ei mitään ihmeellistä ja uutta auringon alla, mutta kokeilinpa eilen tuossa kun möksälle päästiin Jussia viettämään Subtankkia uudella atopäällä josko se mille maistuisi?
Ei perkeleen helvetti....kaappiin ja Genesis käyttöön!
Jatkakaa...![]()
Olikos missään luotettavassa firmassa (ETA) saldoilla mk2?
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Mites Origenny vertautuu Nextgen atoon?