Grande voisi tosiaan olla hjyvä, tarvisi vain tietää mitä modauksia Kickille joutuu tekemään.
KGO & Twist
Pulloja ottaisin aika monta, itse tykkään pitää useampaa makua "valmiina". Itse otin kaikkia varaosia mukaan, mutta en tiedä kuinka tarpeellisia nuo ovat. Jousi on ainakin hyvä olla olemassa, että ei joudu lähettämään jenkkeihin asti tuota jos akku napsahtaa. Syöttöletku on varalta varmasti hyvä olla olemassa, mutta tuskin tuota joutuu vaihtamaan.
Ei joudu muita modauksia tekemään kuin hiomaan anodisointia hieman pois siitä kohtaa missä kick ottaa kontaktia runkoon.
Mites 3ml lekat grandissa? Kuinka säädettävä tuo syöttöletku on?
Kyllä mä uskoisin että ne toimii, en uskalla vannoa kun en ole koskaan kokeillut. Letkua on hieman ylimäärin.
Pitääkö tässä reossa käyttää atomisaattoria,vai pelittääkö tää myös normi kartoilla esim.boge
Varmaan toimii, mutta menee bottomfeederiä vähäsen hukkaan, Bogeille se tankki.
KGO & Twist
Tosi moni käyttää cartoja tän kanssa, eli sopii mitä parhaiten niillekkin. Ei tarvi tankkien kanssa säätää eikä tarvi murehtia slottauksesta yms.
Mikä onkin ihan luonnollista , kartojen käyttö meinaan. Bottom feeder putelli toimii tankkina
Voisihan siihen tankin laittaa tasaamaan lämpökuormaa, vaikkapa rypsiöljyllä täytettynä
Hitto, matkalla yksinkertaisuuteen näitä laitteita näköjään tuppaa kasaantumaan myyntiin asti Nyt rupean kyttäämään Reos modsin janoisten sankaria, sitten saa kyllä osa laitteista taas ilostuttaa uusia höyryttelijöitä. Mitä enemmän tätä miettii, niin tämähän on kertakaikkiaan loistava laite. Onhan se hyvä, että ihmisellä on kyky hahmotella eriasioita päässään, mutta kun aina tulee uusia asioita Ei voi mitään......
Näin on. Oon muttaman päivä selaillut näitä bottom feedereitä ja tämä on ollut vakuuttavin tähän mennessä. Jos löytäisi hyvät ohjeet pieneen VV bottom feeder boksiin, niin voisi yrittää rakennella, mutta eipä ole tullut vastaan mitään sopivaa. Kaikki ovat sellaisia lekoja tähän verrattuna. Evercool boksi olisi ehkä hyvä, mutta kun siinäkin se koko kasvaa kahden akun takia niin isoksi. Pitäisi olla se yksi 18650, niin on simppeli, pieni ja turvallinen.
Tuollainen VV puu loota on hieno "old timer" höyrystin....sitten vielä pitää hommata kiikkustuoli
Meille se on tulossa myyntiin, perhana
Tuskin tulee koskaan,ikinä, milloinkaan Eiköhän tuo ollut henkilökohtainen mielipide Nojoo, vitsi vitsi
Tuskin tuossa hinnassa on paljon katetta, tai ainakaan halua jakaa sitä
Itseasiassa tuota kyseltiin libertylle myyntiin, mutta juurikin hintapolitiikka esti sen. Lopullinen hinta ois ollu aika paljo korkeempi ku reosmodsin tarjoama hinta.
Ja sinne hävis LF viesti ???
Eiköhän me nyt vanttila hoideta Esalle yksi Grandi, nopeutetussa aikataulussa
Miten minä tähän asiaan liityn? kannattaa varmaan kääntyä reosmodsin puoleen