Sivu 36 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2632333435363738394046 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 701 - 720 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

Oonko mä oikeasti ainoa jolla tuo täyttöaukko on ihan mahdottoman tiukka? Kolme päivää nyt täytellyt tankkia ruuvaamalla koko top capin irti... Filli ei ole löystynyt yhtään vaikka kuinka pessyt ja pyöritellyt. Kyllä se ekana päivänä toimi... :d Vissiin sit oikeesti viallinen, mutta en mä mitään jaksa ruveta palauttelemaan.

Höyrypää Isukka's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Minulla tuo oli mukavan löysä heti paketista otettuna ja sitten jäykistyi alkupesun jälkeen, nyt jo löystynyt käytössä niin ettei tuota ongelmaa mutta ei kuitenkaan ole yhtä herkkä kuin oli silloin suoraan paketista otettuna.. Eli pesua ei tuolle osalle ehkä kannata ainakaan turhaan suorittaa.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND

Lainaus Alkuperäinen postaaja Affen Näytä viesti
    Oonko mä oikeasti ainoa jolla tuo täyttöaukko on ihan mahdottoman tiukka? Kolme päivää nyt täytellyt tankkia ruuvaamalla koko top capin irti... Filli ei ole löystynyt yhtään vaikka kuinka pessyt ja pyöritellyt. Kyllä se ekana päivänä toimi... :d Vissiin sit oikeesti viallinen, mutta en mä mitään jaksa ruveta palauttelemaan.
    Kokeile laittaa pg:tä väliin liukkariksi. Varmaan mennyt jotain tahmeeta väliin.

Kyllä se mulla(kin) on toiminut sillai, että sormenpäillä saa kierrettyä auki. Ei tarvi hampaat irvessä vääntää, ainakin jos vääntää oikeaan suuntaan .

Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Minulla tuo oli mukavan löysä heti paketista otettuna ja sitten jäykistyi alkupesun jälkeen, nyt jo löystynyt käytössä niin ettei tuota ongelmaa mutta ei kuitenkaan ole yhtä herkkä kuin oli silloin suoraan paketista otettuna.. Eli pesua ei tuolle osalle ehkä kannata ainakaan turhaan suorittaa.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyryläinen Näytä viesti
    Kokeile laittaa pg:tä väliin liukkariksi. Varmaan mennyt jotain tahmeeta väliin.

Kyllä se mulla(kin) on toiminut sillai, että sormenpäillä saa kierrettyä auki. Ei tarvi hampaat irvessä vääntää, ainakin jos vääntää oikeaan suuntaan .
    Thanks, pitää koittaa. Aika VG-painotteisia litkuja tullut käytettyä.

Haistelin tätä ja ei mitään hajuja, täytin ja hetken höyryttelin ja aika karmiva sivumaku tulee. Tankillinen nestettä hukkaan ja nyt pesuun.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Kyllä ne kaikki atot pitää ensin purkaa ja pestä fairylla niin öljyt yms.lähtee pois

Loppu jälkipoltto kun laitoin coilin päälle pienen palan pumpulia ja maku parani myös. Ei oikein ole saanu makua irti aiemmin kunnolla mutta nyt toimii erittäin hyvin.
    Vaihteeks tuntuis wickauskin pysyvän perässä.

Annoin kuumavesi kylvyn niin lähti. Töhäsin 0.5mm kanthalista 3mm ja 0.9ohm. Tulee höyryä kyllä todella paljon ilmat auki, saman tapainen kuin Melo ilman suhteen. Hyvä vehje ja syö nestettä todella paljon nähtävästi tälläisellä setupilla. Melkeen mennyt ihan testaillessa jo tankillinen.. O_O

Tipin vaihdoin samantien tuollaiseen pieneen Derringer tippiin.

Itse teeveden keittimellä teen teevettä, ja pistän sinne uuden aton osat huljumaan, niin ei tarvi fairyjä. Kiehuvalla vedellä irtoaa öljytkin.

^Jahas, siinä se jo tulikin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Annoin kuumavesi kylvyn niin lähti. Töhäsin 0.5mm kanthalista 3mm ja 0.9ohm. Tulee höyryä kyllä todella paljon ilmat auki, saman tapainen kuin Melo ilman suhteen. Hyvä vehje ja syö nestettä todella paljon nähtävästi tälläisellä setupilla. Melkeen mennyt ihan testaillessa jo tankillinen.. O_O

Tipin vaihdoin samantien tuollaiseen pieneen Derringer tippiin.
    Tää tuli kans huomattua että nestettä kuluu ihan pirusti, tuntu että Lemo ykkösellä kesti kolme kertaa pidempään samalla setupilla vaikka olihan siinä isompi tankkikin. Töissä menee tauot yhteen laskettuna päälle puoleen tuntiin tankillinen nestettä, 0.6ohm setupilla.

Joo kyllä Lemo ykkösellä kesti pidempään

Aikalailla samaan tahtiin syö nestettä jos tekee samanlaiset setupit ja säätää ilmat samoihin. Itseasiassa täysin identtisiä suorituskyvys suhteen tiettyyn pisteeseen asti, mutta kakkosversiossa on potentiaalia isompiin pilviin.

Oikein kivasti tämä tuhisee nikkelilläkin, ei seilaile ohmit.

Höyrähtänyt aketeus's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    tänään tuli itelle puffilta lemo 2 ja hyvin on lähteny toimimaan mitä nyt tässä puol tankkia höyrytelly. pesasin alkuun vaan lasi osan ja top capin ihan perus kraana vedellä ja hankasin paperilla eikä kyllä itellä mitään erikoisia sivumakuja ole huomannut. alaosaa en pessyt koska oli buildi valmiina kiinni nii en sitte laiskana jaksanut rueta irrottelemaan.
    onko kellään kokemuksia chimney/vertican coilin rakentelusta tähän? sitä voisi testailla kun tuntuu olevan niin paljo parempia aina ku perus horisotalit.
    Halakoja

Höyrypää lepetius's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Hirveellä kiireellä duunista postiin, postista himaan ja lemo kakkosta räpläämään. Pikanen pesu ja omat pumpulit valmiiseen koiliin. Euforiaa odotellessa karu totuus --> paalaaa yööööh!!! Prkln wikki meni persiilleen. Noh nesteet veke tankista ja uutta putkeen. Nyt kukkuu jo ihan kivasti. about 75vg25pg love potionia tankissa ja kyllä tämä toimii. 32wattia taulussa ja tuntuu nyt wikkaavankin hyvin kun käyttäjävirhe korjattu. Tehdas koilissa on aika pitkät jalat, jotka jonkun verran hehkuivat kun testi tulittelin. Oman setupin joutuu vielä myöhemmin tähän duunaamaan. Jotenkin olen skeptinen tuota tehdaskoilia kohtaan. Ehkä kuvittelen ehkä en mutta uskoisin omalla koililla saavan vielä paremman maun tai ainakin ns. "tutumman" maun tästä irti.

Laatu vaikutelma parempi, mitä aiemmassa lemossa ja ulkonäkö mielyttää omaa silmää. Tippi ok JOS olisi muovia, joten oma tippi päähän. Muuten hyvän muotoinen ja tuntuinen kyllä lemon omakin tippi. Kummallakaan tankkauksella ei vuotanut.

Jatketaan ihmettelyjä ja päivittelen mietteitä myöhemmin..

...

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Mitenkä tuo pyrex lasitankki, pitäis ilmeisesti kestää kovemmatkin liemet, salmiakki jne ?

Just pistin ajattelematta äsken chutulhua sisään, ei se ainakaan heti räjähtänyt.

Mikähän mulla kusee tässä kun toinen setuppi ja pientä dry hittiä pukkaa taas. Ihan kun toinen nesteura ei vetäis ollenkaan.

Ei kai pyrex ole mistään moksiskaan, lasiahan se on.

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja kropo Näytä viesti
    Just pistin ajattelematta äsken chutulhua sisään, ei se ainakaan heti räjähtänyt.

Mikähän mulla kusee tässä kun toinen setuppi ja pientä dry hittiä pukkaa taas. Ihan kun toinen nesteura ei vetäis ollenkaan.
    Täällä ihan sama ongelma ton nesteuran kanssa.Toinen puoli vetelee siihen malliin että kuseksii vähänväliä ilma-aukoista.Kaikkea mahdollista parin päivän aikana koitettu ja mikään ei tunnu auttavanTää oli kyllä muutenkin joku maanantai versio.
    Postin ruuvit ihan paskat ja dekkissä ruuvien kohilta oli työstön jälkiä, joten piti viilaa näyttää,Samoin reiissä johon kanthaalin voi laittaa.0.32/0.35 kanthaali katkes jatkuvasti kiinnittäessä

Kaiffarityylisessä käytössä 0.4mm kanthali 3mm coililla noin 10 kieppiä, 1.4-1.5 ohm tuntuisi olevan aika hyvä ja ongelmaton. Watteja maltillisesti 13-15w. juissi kulkee hyvin coilille ja on makua ja höyryä riittävästi. Noista 30+ watin setupeista en osaa sanoa. Luulisi, että singlecoilina ei kannattaisi semmoisia tehdä?

Lainaus Alkuperäinen postaaja höyryläinen Näytä viesti
    Kaiffarityylisessä käytössä 0.4mm kanthali 3mm coililla noin 10 kieppiä, 1.4-1.5 ohm tuntuisi olevan aika hyvä ja ongelmaton. Watteja maltillisesti 13-15w. juissi kulkee hyvin coilille ja on makua ja höyryä riittävästi. Noista 30+ watin setupeista en osaa sanoa. Luulisi, että singlecoilina ei kannattaisi semmoisia tehdä?
    Mun 30+ watin setupit on aikalailla tommosia kun kuvailit, paitsi että teen kahdeksalla kiepillä jolla päästään aika tasan yhteen ohmiin. Hyvin tämä rokkaa niilläkin, ja tehtaan 0.5 ohmin setuppia saattoi ajella huoletta 40w. Toki nestettä menee aivan hävyttömästi noilla wateilla. Nyt on aika kiva 0.35 langan parallel, 0.7 ohmia ja ihan kiva 18 watin tienoilla.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •