Sivu 35 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2531323334353637383945 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

Noniin, kävin äsken kattomassa uuden Avengersin Flamingossa, koko ~2.5h oli tankki housuntaskussa, eli kyljellään. Ei vuotoja, ei kurlausta, ei mitään tuona aikana. Ja on tosiaan monipuolinen, toimii isoilla wateilla keuhkoimuissa ja 15w tienoilla ilma pienellä tuntuu samalta ku kaiffari.

Ensivaikutelmat muuten todella hyvät, mutta tuo topcap lähtee todella helposti ruuvautumaan auki kun yrittää täyttöaukkoa saada auki... joka ei siis liiku mihinkään kun nestettä on päässyt sinne väliin. Eiköhän sekin käytössä löysty enemmän.
    Täyttöaukko on myös liian pieni että mahtuisi dropper bottlen tippi sinne sisälle, vaikka silläkin tankin täyttäminen onnistuu.

Okei, kertokaa miten helvetissä tuota täyttöaukkoa saa löysemmälle? Se on niin jäykkä, että sitä pitää hampaat irvessä vääntää vaikka ei olisi tankissa kiinnikkään. Jos on tankissa kiinni niin ei hievahda mihinkään, se vain kiristyy/löystyy lasiputkesta. Moneen kertaan pesaistu mutta ei ole auttanut.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Affen Näytä viesti
    Okei, kertokaa miten helvetissä tuota täyttöaukkoa saa löysemmälle? Se on niin jäykkä, että sitä pitää hampaat irvessä vääntää vaikka ei olisi tankissa kiinnikkään. Jos on tankissa kiinni niin ei hievahda mihinkään, se vain kiristyy/löystyy lasiputkesta. Moneen kertaan pesaistu mutta ei ole auttanut.
    Viallinen laite tai munakarvoja välissä. Mulla lemo2 täyttöaukon avausvastus on sopiva.

Oon tutustunut lemo2 sielunmaailmaan... Käytän 90vg nestettä, joka toimi ykkösen kanssa moitteitta 30w. Oon koittanut nyt kolmea eri pumpulointia, mukaanlukien tripperin pannukakku tyylin, mutta ei vaan toimi. Jostain syystä neste ei kulje tankista seinän toiselle puolelle. No mutta hetken ihmettelin ja tajusin, tankin on oltava melko täynnä ja höyryteltävä vaakasuorassa, eikä pystyssä, kuten olen tottunut. Joten jos muilla on ongelmia wikkauksen suhteen, niin koittakaa tuota. Eli modi vaakasuoraan ja toinen nesteuran reikä ylöspäin.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kouvola
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Weeseli Näytä viesti
    Oon tutustunut lemo2 sielunmaailmaan... Käytän 90vg nestettä, joka toimi ykkösen kanssa moitteitta 30w. Oon koittanut nyt kolmea eri pumpulointia, mukaanlukien tripperin pannukakku tyylin, mutta ei vaan toimi. Jostain syystä neste ei kulje tankista seinän toiselle puolelle. No mutta hetken ihmettelin ja tajusin, tankin on oltava melko täynnä ja höyryteltävä vaakasuorassa, eikä pystyssä, kuten olen tottunut. Joten jos muilla on ongelmia wikkauksen suhteen, niin koittakaa tuota. Eli modi vaakasuoraan ja toinen nesteuran reikä ylöspäin.
    Mulla on sama juttu ykkösen kanssa. Täytenä pitää vedellä poikittain, n. puolella tankilla ei taas ole enään väliä.

Höyryttelijä

Onkos kellään tietoa mistä johtuu että lemo 2, joka alkuun toimi loistavasti, alkoi vuotamaan täytön yhteydessä afc reijistä?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Custi Näytä viesti
    Onkos kellään tietoa mistä johtuu että lemo 2, joka alkuun toimi loistavasti, alkoi vuotamaan täytön yhteydessä afc reijistä?
    Kai se ilmansäätö oli laitettu kiinni? Itekkin tuli jo pariin otteeseen ajattelematta jätettyä se auki. Eli siis ilmansäätö kokonaan kiinni ja vasta sitten täyttöaukko auki.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Ei oo kuseksinu vielä yhtään täytön aikana tai jälkeen vaikka on ilma-aukot ollu auki. Jätän tosin ilmaa tankkiin aina mutta ei kai se paljoa ainakaan vaikuta.

Höyrypää Isukka's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Minulla kuseksi yhden kerran, ensimmäisellä täytöllä mesh setupoinnin jälkeen sen jälkeen ei ole vuotanut täytössä eikä muutenkaan.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND

Lainaus Alkuperäinen postaaja Custi Näytä viesti
    Ei niitä ilmareikiä tartte välttämättä sulkee täytön ajaks, mutta täytä se tankki sen verran maltilla että ilma pääsee pakenemaan sieltä täyttöröörin toisesta reunasta. Eli et väkisin turauta sitä sekunnissa täyteen, vaan annat sen valua täyteen ns. omaan tahtiinsa. Näin oon ite tehny eikä oo kussu pisaraakaan ulos.

Höyryttelijä

Ok, kiitoksia vastauksista. Ilmat olleet kiinni, mut olen kyllä saattanut turauttaa turhan vauhdikkaasti nesteet sisään 😃

Lainaus Alkuperäinen postaaja Isukka Näytä viesti
    Minulla kuseksi yhden kerran, ensimmäisellä täytöllä mesh setupoinnin jälkeen sen jälkeen ei ole vuotanut täytössä eikä muutenkaan.
    Mitenkäs oot tuohon saanut katiskat viritettyä?
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Höyrykonkari

Mites onko porukka käytelly tota kakkosta meksun päässä? Onko keskipinni tarpeeksi ulkona?

Höyrypää Isukka's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Apossium Näytä viesti
    Mitenkäs oot tuohon saanut katiskat viritettyä?
    Laitoin U-meshin 395-katiskasta tehdas coilin sisään, niin että pötkön päät lepää nesteröörien päällä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Anzmo Näytä viesti
    Mites onko porukka käytelly tota kakkosta meksun päässä? Onko keskipinni tarpeeksi ulkona?
    Säädettävä 510. Eli istuu kaikkeen flushisti eikä vedä hybridejä oikariin.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Säädettävä 510. Eli istuu kaikkeen flushisti eikä vedä hybridejä oikariin.
    Täh, olenko missannut jotain? Miten tuota saa säädettyä?
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Vittu

Ei ole säädettävä. Kovin on jämptisti säätymätöntä mallia, enkä käyttäis tätä ainakaan hybridivehkeissä.

Höyryttelijä

Taas töräytti nesteet oikein vaan kunnolla afcn kautta ulos vaikka hiljakseen valutin. Voikohan se vaikuttaa että minkälaisessa kulmassa tankki on täytettäessä tai se että villat olen nostanut kunnolla ylös dekistä, nesteurat täysin vapaana.
    "Pitäisiköhän oikein lukea käyttöohjeetkin" 😜

Höyrypää Isukka's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Itse olen täytellyt niin että alkuun lepää vaakatasossa pöydällä ja sitten lopua kohti pikkuhiljaa nostanut yläpäätä niin että saa laitettua tankin täyteen.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •