Jokainen tyylillään, tähän taloon ei kyllä ainakaan tule mitään aim assist konsolia![]()
Tääl näyttää olevan aika paljon pc-ukkoja.. Itsehän olen pleikkarimiehiä. Pleikkarit 2-4 löytyy, ja tietty vanhempaa Nintendoa. Dying Lightiä nelosella ja GTA Onlinea kolmosella tulee täl hetkellä eniten hakattua.![]()
Ei tällä netillä paljon latailla 60 gigan peliä, tai no vois latailla mutten jaksa odottaa![]()
Mutta sitähän oli viikko aikaa ladataPreload tuli mahdolliseksi siis viime viikon tiistaina... Menihän tuossa 15 tuntia ku Rockstarin servut oli jumissa, mutta eipä mulla oo ees DVD-asemaa enää.
Jaa sen olis saanu niin aikaseen lataillaNoo olin tilannu tämän jo varmaan puoli vuotta sitten tuolta putiikista ja ilkesivät sitten vielä toimittaa myöhässä.
<@Yakousei_> Haa vitun haa! xiittareita ladottu kumooon!
<@Yakousei_> https://www.reddit.com/r/GlobalOffen...c_wave_041715/
<@Yakousei_> MikSyw0w:ikin bannattumikä lemisenyolikaan tms... | MikSy o kotimaine jantteri jolla rankkia ja inventoryä ihan huolella
<@Yakousei_> Siel o menny ihan vitusti skinei jakoonDDDDD
<@Yakousei_> Steam Community :: ? BlooD?
<@Yakousei_> Tollaki kaveril 1500 inventory - kaks moraa - 58 avaint
<@Yakousei_> Tänä viikonloppuna pelataan ja nautitaan - edes vähän puhtaammasta pelistä.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Oi että on ihana toi rockstarin serveri mistä pitäis yrittää ladata TAAS patchiä. Tulee vittu pari kiloa tai ei ollenkaan.
Mulla latas 10 megaa sekunnissa :|
Ei ole nyt ainakaan pelkoa, vissiin latailen vielä yöllä tuota 350mb updatee.
Edelleenkään olla lähelläkään valmista latauksessa. Parasta kaikessa on ettet saa edes postata rockstarin foorumille mitään. En muuten ikinä ennen ole törmänny näin paskaan serveriin mistä pitää latailla patchiä.
edit: kunnon paskaa tuo gta online, valitset yes queue niin skippaa ja kun vastaat no niin työtää jonnekkin paskaan minne et halunnu huh huh.
Viimeksi muokannut Steamy; 18.04.15 kello 16:47.
Diablo 3 co-oppina. Ohan tää aika jees, vaikka edes vaikeimmalla ei viholliset tunnu missään ku blastaan niitä ihan huolella. "Oho, pääkkä. No joo, se siitä, mitäs skeidaa se pudotti..."
RuneScapea tulee pelailtua ja satunnaisesti CS:GO:ta ja Sourceakin joskus. Noita seeässiä tosin nykyään aika harvoin, ennen tuli pelailtua niitä vähän enemmänkin...
No nyt on PELI! Nimittäin Axiom verge PS4:lle, tulee myöhemmin myös PC:lle (on saattanut ilmestyäkkin jo). Kunnon retroilua sidescroller shootterin muodossa. Jos pidät Metroideista, Megamaneista, Contrasta yms. niin tää on sun juttu! Ja vaikeusaste samaa luokkaa kun vanhoissa NES ja SNES peleissä, mii laik!
Pelialue hyvin samantyylinen kuin metroideissa, Upgradeja niin aseisiin kuin hahmoonkin vähintäin riittävästi, eeppiset pomotappelut ja aivan MAHTAVAT 16bit musat! Mitä muuta peliltä enää voi kaivata?
Toukokuussa tulee PC:lle ja kovasti sitä jo odotankin.