Eka viikko työharjoittelua takana. Helvetin hiljaista on ollut eli ylimääräistä aikaa on ollut hyvin; tuli tehtyä yksi pvc driptip proto, yksi rosterinen tippi, messingistä 18650 putki misteriä varten ja 3D-mallit lopuista misterin osista.
Eka viikko työharjoittelua takana. Helvetin hiljaista on ollut eli ylimääräistä aikaa on ollut hyvin; tuli tehtyä yksi pvc driptip proto, yksi rosterinen tippi, messingistä 18650 putki misteriä varten ja 3D-mallit lopuista misterin osista.
Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne
Enpä olis uskonut, et saan nukuttua 6,5 tuntia putkeen.![]()
Löytyi about 2 viikon etsinnän jälkeen autoon kesävanteet. Me likes![]()
Läjä Misterin o-renkaita saapui.![]()
Huuh, orkesterisovitus viimein valmis ja lähetetty tilaajalle! Tämä (onneksi aika lyhyt) koulupäivä vielä purkkiin niin voikin viikon verran ajatella ihan muuta kuin koulua ja töitä![]()
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Sitä ois aikalailla 6kk kun tupakka on viimeks meikäläisen suupielessä palanu.![]()
Kerranki Fasttech on tosiaan fast. 22. pv tilattu rojua ja nyt jo ulkomaanterminaalissa.![]()
Jees, munkin Fasttechin paketti on kirjattu kyseisellä päivämäärällä Suomeen! Pääsee drippailemaan lomalla.![]()
Huomenna on perjantai torstain tilalla!. Mä niin häippäsen huomenna ennenaikoja töistä!
Tänää olikin postipäivä. Pohjia ja dripperi saapui.![]()
Pelipaidassa numero 19 ja tänään sain haalittua Styx #19 käteen. Voi sitä olla pienestä iloinen![]()
Vissiin hyviä päätöksiä saanu tänään aikaseks, kun palautettakin tuli hetkessä ihan kiitettävästi:
![]()
Jaahas, se ois niinku tasan 3 vuotta vikasta röökistä.
Mitä foorumi antaa lahjaX?
Syvimmät kiitokset myös kaikille runkkarimodaajille, jotka on imeny mun rahat.
Opetin rouvan vaihtamaan ihan itse pumpulit buddhaan..seuraavaksi opetan coilaamaan
. Gennyt luultavasti setupoin edelleen itse, vähän veikkaan et ois parisuhde tiukilla jos katiskahommia alkais opettamaan:P
Kasasin tobecon kaiffarin kaikenmoisista varaosista. Tein 0.8 setupin ja tumppasin mujit sisään ja nyt kovaa ajoa. Kyllä nyt kelepaa.
Viestiä näköjään tullut Nokian suunnalta, että jotain postia olisi lähdössä tännepäin.
Mitähän kummaa mahtaa olla, jotenkin pakko liittyä noihin jo hommattuihin Misterin O-renkaisiin...![]()
Ostinpa tuossa talon.![]()
Do or do not, there is no Barole.