Kyllä se pitäs ihan ns pyörittämällä samalla vetäen irrota. Jos ei muuten, ni käytä vesihanan alla, että pääsee nestettä tiivisteille.
Kyllä se pitäs ihan ns pyörittämällä samalla vetäen irrota. Jos ei muuten, ni käytä vesihanan alla, että pääsee nestettä tiivisteille.
Ei irtoo millään. Kai näissä on toleranssieroja.
Irtoshan se. Hetki tulikuuman veden alla ja sen jälkeen kumihanskoilla pyöräyttämällä![]()
Alkuperäinen lasi oli helvetin tiukassa, varalasi lähti kuin Sirkesalo rantatuolista.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Onko teillä lähteny ministä hyvin yläcappi pois? Mulla on kaks ja toisessa on niin tiukassa että alan epäilemään onko se jotain toista erää jossa kiinteä cäppi. Tosin siinä oli myös RBA:n nesteurat suoraan alas läpi kun taas toisessa ihan normaalit.
Yläcäppi on kierteillä. On se ainakin helpompi kuivata kunnolla kun ottaa irti.
Jaa, se yläcäppi lähtee irti.Muutaman kerran kokeilin ja oletin sitten, että on prässätty tms.
Ei oo kyllä mun minissä yläcäppi kierteilläPihdeillä yritin vääntää auki eikä mitään vaikutusta.
Kyl ministäki lähtee yläkäppi pois.
Jos oikein muistan ni kerran se lähti mulla pois vahingossa.
Just tankin cappia tarkoitin. Voihan se olla että on eri versioita liikkeellä. Tosta toisesta ei vaan lähde millään vaikka sauma näkyykin.
Millainen kestävyys noilla Kangerin valmiilla atopäillä on (ml/ato) ja onko paljon "susia" joukossa ???
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Kiitos vastauksista, vaikuttaa hyvältä
Pitänee laittaa tilaukseen Subtank mini......
Mutta kumpi olisi parempi Istick 30w:n kaveriksi 0,5 vai 1,2 ohm vastus ????
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Molemmat tulee mukana yksi (1) kpl. Tilasin itselle 0.5 ohmisia lisää, jotenkin pelaa paremmin vain.