Toi maistu saippualle tjms.... Esim. Halon Midnight Applesta tykkäsin kovasti, mut tää jää khyl kauas.
Toi maistu saippualle tjms.... Esim. Halon Midnight Applesta tykkäsin kovasti, mut tää jää khyl kauas.
Mistä noita nykyisin mahtaa saada, isoina pulloina ja järkevillä hinnoilla? Pullot pienentyneet ja hinnat nousseet. Monesta "vanhasta" paikasta myös loppu
Ei taida euroopasta saada enää ku 10ml pulloissa. Ecigwizard ilmoitti joskus että on vaikea saada X määrä tuotetta tänne usasta, ja joutuivat tekemään kompromissin että porukka saa 10ml pulloja tarpeeksi. VR:llä meni jossain kohtaa lujaa, yli 2000 vähittäistavara liikettä jotka myi heidän tuotteita. Ja VR oli ensinmäisiä premium nesteitä ja moni tykästy niihin. Nykyään sana "premium" ei merkkaa juuri mitään, kaikki mikä tehdään USA:ssa lätkästään premium sana kylkeen ja hinta kohilleen. Näitä litkun valmistajia syntyy ku sieniä sateella. Kilpailu on kovaa tolla alalla. Hyvät katteet. Vaikeeta etsiä uusi lempi litku jos vanhaa ei enää saa.
Oon itse pitänyt tämän firman tuotteista kauan, mutta en sitä oo löytäny ku 10ml pulloissa ja parista paikasta. Omasta mielestä VR:llä on tuotteet kohdillaan, kaikki maut ovat melkein hyviä. Muutama maku on hieman pielessä. Joutunut etsimään tilalle pari hyvää valmis nestettä, kun ei jaksa aina omia DIY litkuja höyrytellä. VR:n ky4:jää ei oo kukaan pistäny paremmaksi. Onneks meillä on kotimaisia kokkailijoita jotka osaavat hommat. Joku voisi kloonata VR:n litkut ja myydä isoissa puteleissa![]()
Nuo ovat parhaita nesteitä mitä itse olen höyrytellyt. Kaikki nuo tupakkapohjaan tehdyt ovat loistavia. Se citrus splash oli myös loistava. No kloonipohja onneksi löytyi ja sopivia tiivisteitäkin on tulossa. Raportoin sitten DIY-osastolle miten onnistui. Ensiksi lähtee kokeiluun applewood-, cherrywood- ja peachwood-kloonit. (tai siis applewoodin pohja löytyi kloonina, niin omenan tilalle vain jotain muuta).
Yhdyn Isoegon mielipiteeseen täysin mitä KY4:seen tulee. Parempaa ryynäsversioo en ole tähän päivään mennessä maistanut. G2 pääs liki mut ei silti lähellekkään.![]()
Natureg0ing is a must..pd!
Damn, tuli kauheat nostalgiapärinät kun muistelin Premium blendiä, KY4:sta ja Vanilla Blendiä... Silloisella ego-setillä maku oli aika rajattu ja tekis mieli maistella taas. Mutta en helvetissä maksa 7€ per 10ml, sehän menee parissa päivässä.
Ei vissiin ole missään ostettavissa järkeviin hintoihin?
Pieniä pulloja, kalliilla ja niksat liian korkeat (ainakin itselle). Koitin piruuttani eilen 10mg niksoilla olevaa lientä, ei pystynyt höyryttelemään. Lantrasin 5mg:ksi, sekin oli vielä vähän tujua. Ellei noita rupea tulemaan tiivareina, niin itseltä loppui VR:n käyttö kokonaan. Tuo tiivari-suuntaus on kyllä RBA:n jälkeen parasta mitä vapottelulle on tapahtunut. Saa juuri sellaisilla niksoilla mitä haluaa ja makua pystyy vähän viilaamaan. Tosin niitä 10-15€ (50ml valmista nestettä yleensä) tiivareita en ymmärrä, enkä myös HE-laitteita. Mutta se onkin oma ongelmani![]()
eu-kaupoille monille laittanu viestiä et miksi noita vr mehuja ei oteta nollana saldoille mut hirveesti en ole saanu vastauksia... ite aikanaan tilasin suoraan jenkeistä nollana 32 tollaria / 60ml
Onhan niitä paljon. 9.50-10.50€ on aika monessa itseasiassa haitari. Kalliimpiakin löytyy. Nämä kotimaiset tiivistesekoitukset tuntuvat olevan kalliimmasta päästä. Eikä siinä mitään, noiden keittojen kehittäjille on pakko hattua nostaa, mutta itse en niistä niin paljoa viitsi maksaa. Crapjuicesin mehuthan on hyvän hintaisia (makua en ole vielä testannut) ja eipä cumvapesinkaan tuotteet (enää) ole niin hirveän kalliita. Sanotaan että itsellä se kipuraja on tuon Cumvapesin uuden hinnan kohdalla. Pinkspotin tiivaritkin taitavat olla siinä 6-7€ nurkilla, se on vielä järkevän oloista. Lisätään vielä että jos satun keksimään jonkun hyvän DIY-mixin, lupaan jakaa sen kaikille muillekkin kitupiikeille julkisesti
Lisäyksenä vielä, älkää kukaan kalliimpien tiivareiden käyttäjä/kehittäjä vetäköön hernettä (tai edes herneenversoa) sieraimeen, itse vain keksin rahalla muutakin käyttöä kuin tuon hintaiset nesteet.
Itseltäniki löytyy muistaakseni Classic blendiä ja Applewoodia 24 niksasina. Vähän ehkä liikaa niksaa, kun nykyään tulee itsekokkailtua ~4mg niskoilla. Mutta kyllä niitä välillä tulee drippailtua kun hullulle päälle sattuu.Välillä tulee fiilikset, että tekisi mieli tilailla FCE:tä, mutta hinta ja niksa onneks tiputtaa nekin fiilikset melko nopeaa.