Inawera. 13,5€ posteineen oli viimeks valuuttamuunnoksen jälkeen. Tilasin siis 100ml valmista nestettä.
Pari makua johon olen tykästynyt on Finnvapen mustaherukka ja E-cigwizardilta löytyy Mrs B's Dandelion & Burdock. Jälkimmäinen siis tuo brittien oma perinnemaku, joten sitä ainakin luulisi löytyvän muiltakin makuna.
Ongelma on se, että kumpaakaan en löydä 30ml pullossa ja ainakin yleensä isommat pullot ovat suhteessa edullisempia.
Onko kenelläkään suositella paikkaa mistä saisi valmista PG / VG sekoitusta mustaherukan makuisena tai tullut tuota D&B:tä vastaan ja siis 30ml pullossa?
Ja muitakin merkkejä siis mielelläni kokeilen.
Jos Finnvapen ihmiset tämän bongaavat niin laittakaahan sitä teidän litkua isompaan pulloon "tukkuale"-hintaan
Turha näitä pikkupulloja on ostaa miljoona kun tietää jo mitä höyryttää joka tapauksessa.
Oliskohan tämänkin kysymyksen voinut mahdollisesti laittaa jo olemassa oleviin ketjuihin, eikä aloittaa ihan uutta? Todennäköisesti tämä ei palvele ketään muuta![]()
Jep, siirsin viestit tähän ketjuun.
Nuclear plusion on aika hyvää, tosin hyöryntuotto on todella heikkoa, varsinkin kun Bobas bountyn jälkeen sitä löi tankkiin.
Itse en ole törmännyt vihreään omenaan joka ei maistuisi enemmän tai vähemmän parfyymiselle. Omasta mielestäni tämä MBV:n Green Apple on parfyymisuuden suhteen kohtalaisen hyvillä asteilla, mutta kyllähän sen huomaa että maku ei aivan luonnollinen ole. Voipi olla että tuo vain tökkii itsellä vähemmän kuin muilla, paha sanoa.
Löysin yhen dandelion tiivarin vahingossa. https://www.chefsvapour.co.uk/dv-con...n-burdock.html
Kuhanzzin Health potionin rinnalle täytyis löytyy joku salmiakki painoinen neste. Muuten on tullut mentyä adv- ry4 inaweralta ja kaapista löytyy jalmarit ja patrikit. Tuli myös tehtyä capellan harvest berry sekä adv- ehdolle Virginia tobacco.
Ota Vapetalolta tuota uutta, on yks parhaista salmiakkinesteistä mitä oon maistanu.
Cthulhu's Cold Air Candy | VapeTalo.fi
Onko kenelläkään havaintoa PG-vapaasta salmiakki- tai lakritsinesteestä? Ei oo väliä nikotiinipitoisuudella tai onko valmisneste vai tiivari. Ostin salmiakkinestettä missä on pieni määrä PG:tä, mutta en näköjään pysty sitä höyryttelemään yhtään, heti tulee nokka kipeäksi.
Mistä olette ostaneet nikotiininesteitä? Siis pelkkää nikotiinia.
Mulla on nikotiinittomia pohjia ja nikotiinittomia tiivareita ja niihinn pitäisi saada nikotiinia.
Esim. 200ml sekoiteltuja nesteitä ja siihen pitäisi saada nikotiini pitoisuus n.6mg/ml.
Täältä tulee tilattua tiukat niksat.
100mg/ml nikotiiniä sisältävää pohjaa saa mix n matchiltä. Miedompia pohjanesteitä saa esim. Pink Mulelta.
Heis
Ostin ensimmäiseksi nesteeksi Joytechin RY4:sta, 6mg, PG+VG Joyetech RY4 Liquid 30ml - Joyetech Liquid - VG & PG/VG
Ja kyllähän tuo on maistunut, mutta kaipaisin jotain samantapaista 6mg nestettä voimakkaammilla aromeilla.
Ehkä hieman/hiven makeutta lisää. Viimeisimmät vuodet polttelin Al Caponen filtterillisiä sikareita, makuina Irish Coffee ja Cognac, joista edellisen huulille jäävää makeutta jäin kaipaamaan. Toisaalta kaipaisi myös aromia, mutta ei mitään hedelmiä tai vastaavia. Caponeita ennen poltin pitkään vaaleanvihreää LM:ää, mieto menthol oli jees (sitä ennen Marlboroa, Camelia (ennenkuin maku muuttui? vai muutuinko minä) ja Smarttia regular & menthol).
En tiiä miltä pähkinäiset tai koffee-variaatiot maistuvat näissä nesteissä, enkä ole varma maittaisiko nuo, nykyään kun menee vihreää teetä niin makumieltymykset tuntuvat olevaan miedompiin ja hienovaraisempiin päin.
Pitäisi olla sellaista nestettä, jota voi pössytellä koko päivän. Enkä tykkää "throathitistä" - tällä hetkellä iStickissä (20w) on 7.5W-7.8W ja 3.5-3.6V, GS Airin jutulla.
Oisko suositella jotain voimakasmakusempia 6mg nesteitä RY4-valmistajilta? Tai ehdottaa variantteja, hieman poikkeavia makuelämyksiä, jota kannattaisi kokeilla? Oon yrittänyt selailla tätä foorumia ja koota ostoslistaa sekä eCigWizardiin että iVapurElixireen, mutta mitä enemmän googlailee niin sitä vaikeampi on tehdä tilausta. 3 eri purkkia voisin tilata jostain mistä on halvat postikulut ja saisi ne nesteet samasta paikasta yhdellä kyydillä.
Eli jos joltain löytyy yhden tai useamman nesteen suosituslistaa niin please, share. Vaikka privalla niin ei tarvitse ketjua tukkia (en tiedä millaiset foorumikäytännöt täällä on, alhaalla luki etten voisi uutta ketjua pistää pystyyn..)