Onko mitään nestettä joka maistuis niille vaalean ruskeille turkinpippureille? Eli lakritsainen ehkä hieman kermanen salmiakki. Itse saanu valmisnesteillä sekoteltua suht samaa ja toi yhdistelmä toimis kyl niin loistavasti.
Onkos kukaan löytäny paikka mistä tota Snake oilia sais edullisesti?![]()
diy reseptiketjussa oli klooni ohje jos sellainen kiinnostaa sekä TPA ketjussa. Muuten ei tietoa.
Mä olen maistellut omena, lime, blue magic ja american red nesteitä. Omppo maistuu jotenkin saippualta. Lime taas on niin kitkerä, että siihen on kyllä pakko sekoittaa jotain makeaa sekaan. Blue Magic on erikoinen marja-menthol litku, ei toimi mulle. American Red on aivan helmi tupakkimaku, tätä olenkin tilaillut sekä valmiina, että tiivisteenä. Tiivisteputelissa lanttausohjeeksi sanotaan 3-7%, mutta ainakin mun kokemuksen mukaan tiivaria pitää laittaa reilusti enemmän. 10-15% kun laittaa, niin alkaa maistumaan samalta valmiin litkun kanssa.
Kävipä tässä nyt muutama päivä sitten sellainen tapaus, että oltiin emännän kanssa vähän reissussa ja hänen jo varhaisaikuinen poikansa oli meillä kotona "koira" vahtina. Meillä on myös yhteinen pieni juniori jolta olin e-nesteet kätkenyt niinkin viisaaseen paikkaan kuin keittiön puulieden uunitilaan. No sattuipa sitten tälle vanhemmalle pojalle ajatus iltasella päähän että keittelee itsellensä ruoat puulieden paistotasolla eikä tietenkään uunipesää tullut tarkastettua ennen lämmitystä. Tämä puuliesi on ollut käytössä aika ajoin ainoastaan kovemmilla pakkasilla ja edellisen kerran edellis talvena, joten eipä tullut mieleenikään, että sitä joku muu kuin itse käyttäisi. No siellä olleet kaikki pohjanesteet + tiivisteet olivat hienosti isossa tupperin useamman litran laatikossa sitten tietysti ottaneet hieman siipeensä. Mitään järisyttävän kuumaa tai polttavaa siellä ei ole ollut koska ainoastaan yhdellä sivustalla olleet 2kpl 100ml 12mg pohjien pullot olivat kaulastaan hieman vääntyneet ja osittain vuotaneet nestettä laatikon pohjalle. Pohjalla vaakasuorassa olleet tiivistepullot täysin kunnossa olevia paitsi etiketit hieman sotkeentuneina. 6kpl 250ml pulloja olivat ihan siistin näköisiä ilman vuotojakaan edes korkin kautta.
Nyt sitten mielessä, että miten noiden kanssa pitäisi toimia. Ne pienet 100ml pullot heitin heti roskiin, mutta olisiko jollain jopa jotain tietoa miten nuo nesteet tuosta hetkellisestä hauduttelusta meinaavat? Tuleeko mahdollisesti jotain kemiallista muutosta, jota ei uskoisi kun loppu peleissähän ne kuitenkin kiukaalle lyödään suupielessä. Pitää varmaan jostain ottaa jokin pieni näyte ja maun perusteella pyrkiä analysoimaan muutoksia. Jos niistä itse pulloista ei ole mitään muovia liuennut joukkoon niin luulisi niiden käyttämisen olevan kuitenkin ihan turvallista jos vaan maku ei ole mennyt täysin pilalle?
Pitää varmaan alkaa uutta tilausta vaan varuiksi jo laittelemaan ettei pääse hauduttamattomat nesteet loppumaan, se ois tässä vaiheessa tätä uutta harrastusta melko vaarallista, kun voisi johtaa siihen että kohta on taas analoginen p*ska sauhuamassa
edit: ja Kiitos jo etukäteen sille ketä antaa rohkaisua noiden käyttämiselle edellä mainituin ajatuksin![]()
Moi, tarvisin jälleen vähän apua. Ajattelin itse alkaa sekoittelemaan nesteeni kun on sen verran halvempaa ja tarvi koko aika olla tilaamas lisää jne. Mitä mun nyt tulisi ostaa, haluisin mentholin makuista. MISTÄ minä saan tilattuu isoja pulloi mentholin niksatonta pohjaa? Kiitoksia jos joku viitsii nähdä vaivaa ja neuvoa minua!
Pink Mulelta tai Mix n Matchilta niksapohjat, nollapohjat esim. Vapetalolta, näille seuraksi makutiivisteitä Pink Mule/VapeTalo/Vape-reseptit jne. En ole noita mentholeita pidempään aikaan höyrytellyt niin paha suositella mitään, Capellan Cool Mint on pirun hyvää mutta saatavuus todella heikkoa. Oliskohan TPA:n mentholi hyvää?
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Tänään tuli 6 eri makua Halon litkuja pink-mulesta. Maistoin kaikkia tilkan dripperistä ja kämppä haisi ihan kissan kuselta niin oli pakko avata ikkunat ja lähteä kauppaan katkua pakoon..Tribeca on yksi suosikki mauistani, mutta näihin petyin melkein jokaiseen.. Torque 56, Captain Jack, Longhorn, shamrock, belgian cocoa ja malibu oli siis kyseessä. Malibu oli ihan ok, aika kookosmainen. Päiväykset oli shamrockissa ja belgian cocoassa niin että menee vanhaksi tässä kuussa, niin luulisi olevan kyllä kypsiä. Longhornista se kissankusen haju taisi tulla. Miten näissä Haloissa menee se että kauanko valmistuksesta merkitään best by-päivä? Nyt katsoin Tribeca pulloani niin siinä luki päiväys 30.3.2016 ja n. kk sitten se hankittu. Siinä maku kyllä parani kypsytyksellä huomattavasti. Taisin sitä kyllä pari päivää tuuletellakkin.. Kai se on noista avattava korkit pariksi päiväksi ja katsoa muuttuuko maut johonkin suuntaan.
Onko ehdotuksia hyvälle green apple -maulle joko tiivarina tai valmiina? Tuo on vaan niin jumalainen maku omaan hermoon.
Capellan green apple on aika hapokas ja/tai no niinkuin vihreä kirpakka omena mutta jeppistä.kokeile vaikka sitä ja sitten tpa. Tiivareina siis nämä.
Kiitos ehdotuksista.Nyt vaan vähän vielä opiskelua ennen omien kokkailujen aloitusta.
Tuossapas pikkuisen suositeltuja suhteita.
https://spreadsheets.google.com/pub?...%3Boutput=html