Aa ne on juomutettu
No eipä oo hinnalla pilattujaEi silti oo tarvetta erivärisille erektiorenkaille vielä
![]()
Aa ne on juomutettu
No eipä oo hinnalla pilattujaEi silti oo tarvetta erivärisille erektiorenkaille vielä
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
FT:llä myynnissä setti eri värisiä tiivisteitä Miniin https://www.fasttech.com/products/1/...icon-seal-ring
ja RBA-baseja Isoon subuun, https://www.fasttech.com/products/1/...ad-for-subtank
Mulla vuoti jatkuvasti siitä mutta kun vaihdoin varalasin paikoilleen niin loppui se vuotaminen :-)
Joo lasin vaihtaminen autto täälläki kahen subin hikoiluun.
Mullakin kusee molemmilla laseilla ja tiivisteillä, sitä nestettä vaan kertyy tuonne alaosaan lasin ja tiivisteen väliin. Siihen auttaa kun pesee ja kuivaa Subtankin ~30ml välein.
Lasit varmaankin liian pitkiä (sen 0.1-0.5mm) kun laitatte tankin kasaan niin pohja puristaa lasia jolloin alapuolinen (rungon) o-rengas pääsee hörppäämään ja täten vuotaa tankin alapuolelta rungon välistä kun pohjapalan o-rengas ei pääse tiivistämään kunnolla
Oliko tuossa järkeä ? Ei
Nyt ajellut G:n Rst pytyllä varmaan se reilu 20 tankkia eikä tippaakaan vuotanut![]()
Mulla alkoi samalla tavalla vuotamaan tankki kuin muillakin. Laitoin tankin atomeiksi, pesin, kuivasin ja kasasin. Ei vuoda enää. Ja samalla valmisatolla mennään millä ennen vuotoa. Jatketaan höyryttelyä entiseen malliin samalla tarkkaillen alkaako vuotamaan uudelleen. Voi tuo vuoto olla nesteestäkin kiinni, itellä 70pg/30vg.
"Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."
Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)
Tehtaalla se on ainaki asennettu tasanen puoli lasia vasten.
Kannattaa myös huolellisesti kuivata tiivisteet ja lasi ennen kuin kasaa. Se alkaa herkemmin falskaamaan kun nestettä pääsee renkaan väärälle puolelle.
Mitä oisitte mieltä, kannattasko mun ostaa tää kun Atlantiksessa tökki kuivat ja mauttomat höyryt, Yleensäkkin se oli liian tehokkaan tuntunen kiuas joka ei oikein toiminu alle 20w ja siks söi akkuja kun leipää. Atlantis jäi multa pois käytöstä kun tykästyin Nautiluksen pehmeisiin höyryihin joita saa irti jo 13w tehoilla. Vähän kaipaisin kuitenkin enemmän kun Nautilukselta. Täällä on varmaan molempia käyttäneitä..
Minun mielipiteeni on seuraavanlainen:
Aspiren Nautilus on hyvä klearo, Subtank Mini on paljon parempi klearo.
Atlantiksessa ei kyllä makua ole ollenkaan verrattuna Subtank miniin. Makuasioita ilmeisesti? Ite tykästynyt tähän Subtank miniin 1.2 ohmin atolla ja tehot siinä 15-20W.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Oma subtank vuoti alkuperäisillä atopäillä ilmareijistä. Kokeilin pestä, kuivata ja koota lukuisia kertoja tuloksetta. Nyt vaihdettu uusi atopää (valkoisella o-renkaalla alkuperäisen punasen sijaan) sekä sweet vapesilta tilatut mustat o-renkaat ja ei tippaakaan vuotoja, ~100ml nestettä takana![]()