Itse teen vastukset aina 0.5mm kanthalista. Tällä hetkellä löytyy myös valmiiksi twistattua 0.20 (quadro) kanthalia.
Turbo rda:ssa kiinni dual coili 0.5mm kanthalista 4 kierrosta 2mm ympärille kierrettynä ja vastukset vertical asennossa. Ohmit on ~0.1
Ja tottakai villana toimii organic japanese cotton. Neste 100% VG.![]()
Mitä nesteitä käytätte jos 100% VG? Tiivareista jos itse tekee niin melkein 80/20 90/10 on se mitä saadaan? VG tiivareita mistä?
Uutta ukrainasta! limited 40kpl tuotanto eräAtomizer «PROMETEY»
piti se tuommonenkin pistää vaikka jarrut laitoin lukkoon jo viikko sitten. Ei mulla muuta. hyvää kevättä
Ps. 10 jäljellä! nopeet syö hitaat.
Derringer on kyllä saatanan hyvä. Vielä parempi on mahdollisesti Cartel Modsin Cascata, H-drippermäinen dekki, Derringermäinen olematon kammio ja valmistajan mukaan parhaat löylyt singlecoililla.
![]()
Taisi olla n. 1,1 ohm juurikin tuolla 0,4mm kantahalilla syttyi kyllä vikkelästi Yhin Powerful asennolla ja sopivan lämpimät / maukkaat hyöryt irtosi. Muutin juuri setupin dual coiliksi 0,35 kantahal 0,7 ohm ja eri sorttista vanua kokeiluun. Coilit yläviistoon niin että ovat + napin kohdalla alempana ja siitä lasketuu pumpuli alas deskille, katsotaan nyt onko tämä vieläkin parempi![]()
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
Doddi tuli taas sählättyä uus buildi, tällä kertaa hieman hätäisempi :'D Eli 4x 5-wrap 0.32mm kanthal ja ohmeiksi tuli 0.15
[QUOTE=Lova;543840]Doddi tuli taas sählättyä uus buildi, tällä kertaa hieman hätäisempi :'D Eli 4x 5-wrap 0.32mm kanthal ja ohmeiksi tuli 0.15
No jo on pirun vikkelä, taidan plagioida![]()
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
Derringeristä hyvät maut kun rakensin dual coilin noin 2.5mm halkaisijalla, 0.4mm kanthal, 7 kieppiä noin 0.5ohminen tuli. Sijoitin coilit ihan reunaan kiinni eli niin leveäksi kuin mahdollista. Tuli hyvä, suosittelen, irtoaa makua ihan hemmetin hyvin. Videosta Ruby Roon derringer arvostelu tämä.
edit. Jos ilmakolot osuu leuan holleille niin varokaa, tulee kuumaa nestettä leualle "kipinöinä". prkl.Jos sitä sitten pesisi Marquis kloonin ja kasaisi sen..
Mitäs hyviä makusteludrippereitä nyt oikein onkaan? H-Dripper kokeiltu eikä miellyttänyt, Magma todettu vuotavaksi. Tuulitunnelit voi tunkea sinne missä ei tuule, sopiva ilmarööri olisi sellainen 2x2 ja 2x2,5 mm väliltä.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Dark horse ainakin sopii makeille nesteille hyvin, pistää coilit suht ylös niin aivan mainio maku vaikkei uskois. Saa ihan suht tiukalle imun jos tykkää, kun käyttää vielä normi tippiä eikä sitä hervotonta5/5 dripperi, enpä muuta käytäkkään..
Mulle tuli eilen puhvilta cherringeri ja luulin pääseväni vesikielellä maistelemaan nestehiä. Vaan enpä saannut minäkään ainakaan ensimmäisellä setupilla sitä makua irtiquadtwisted dual coilit 0.3ohm laitoin sisuksiin.