"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Haa, nyt on ammattilaisten lasinpuhdistusresepti paljastettuSiis rillipäille lähinnä... 0,65L sumutinpulloon:
4 cl sinol
10 tippaa astianpesuaine (ei sitruspohjainen!)
loput vettä
Ens viikolla sjoelle tarkastukseen, jos antas silmille vähän laseria
Onkos täällä laseroituja linjoilla?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Samoin vesi. On monta pikaliimaa mitä ei suositella käytettäväks liitoksissa jotka on kosketuksissa veden/nesteen kanssa. Itse lähtisin liimaamaan sitkeällä pikaliimalla tollasta liitintä, esim loctite 480 on kumisitkostettu pikaliima joka kestää vääntöö ja rasitusta.
Moni liima tekee liian kovan sauman eikä kestä esim kolhuja juuri lainkaanmenee ooteeks raakasti sorry
Nimim. Noitten kans paininu vajaa 28 vuotta
Harrastaako Jasso painia Kumipuvun kanssa.
Sry..pakko oli kysyä.![]()
Hehheh, tarvikko kumipukua vai riittääkö kevyempi tyvek? Sekin hiostuttaa kivasti mut on edullisempi. Ei, valitettavasti toivomaanne punaista väriä ei valmisteta mut käykö kontio-kumisaappaat punaisena koossa 50? Sopii kivasti valkoisen kanssa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tohon löytys myös samaa sävyä olevat joka-oiler käsineet ja pistetään pakettiin vielä musta promask kasvosuojain valitsemallanne suodattimella. Voidaan tulpata myös suodattimen paikka halutessanne![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mutta vanhempaan Raitisilmamaskiin, voisin tilailla uuden Akun. Ei oikein näe, jos ei käy.![]()
Toi sinol tekee sen et se kuivaa nopeasti. Ei tarvi hieroo mitään vaahtoja hiki hatussa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Lähe Jasso viikonlopuks koirasalmeen mökkeilemään ja pilkkimään mun kans? Olis vapaa kainalopaikka![]()