0.35mm lankaa 9 kieppiä, halkaisija 2mm ja dualcoil. 0.7ohm ja hyvin pölisee![]()
0.35mm lankaa 9 kieppiä, halkaisija 2mm ja dualcoil. 0.7ohm ja hyvin pölisee![]()
2015-02-27 17.37.14.jpg
Koitetaas jos mää osaan. En oo tainnu montaa kertaa kuvii lähettää tänne, jos ollenkaa![]()
Mikä on säädettävä plussapinni? Mulla ne on järestään samanlaisia ruuvi päässä vähän löysällä ja reikä puolessavälissä.
Modin puolelta säädettävä...
Ei ole tuossa ostamassani 18650 -putkessa säädettävää plussa napaa, eikä siten saa kontaktia Dark horse RDA.
Tuolla https://originvape.com/product/derringer-rda/ olisi tuolla nimellä, lieneekö se mistä oli puhe ?
Itsekin ajattelin jonkin dripperin hommata, kun tämä osa-alue harrastuksessa vielä kokeilematta..
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
Klooni on klooni.Itse en harrasta enää niitä,tosin tobecon ja infinitin kloonit ovat aika hyviä.
Ei niissä varmaan isoja eroja ole.
Minulle tämä on harrastus johon olen valmis pistämään rahoja,joten kloonit on mulle no no.Paitsi testi mielessä.
Onhan se kurjaa sijoittaa 100e. johonkin mikä ei ole hyvä.
Ja tuohon vielä, että oman kokemukseni mukaan kloonit tuntuvat olevan valmistetut halvemmista ja heikommista teräslaaduista= korkanneita kierteitä, lyttyyn menneitä posteja yms. käytön jälkiä tulee ajan mittaan enemmän kuin aidoilla. Mutta lienee tapauskohtaista.