Tai sitten käytätte vain semmoisia tiivareita joista on ainesosat täysin tiedossa, kuten esim TPA.
Kyllä, haluaisin haitalliset aineet pois vaikka maku kärsisi
Kyllä, mutta haluan säilyttää maun
En
Tai sitten käytätte vain semmoisia tiivareita joista on ainesosat täysin tiedossa, kuten esim TPA.
En minäkään tietenkään ainesosia tarkasti kerro, mutta sen verran voin kuitenkin mitään paljastamatta sanoa, että Pirtelössä on acetoinia. Eipä sitä tähän mennessä kukaan ole edes kysellyt...
esmoke vois kyllä paljastaa että mikä paikka tarjoaa Suomessa tällaista testausta?
Millon saamme tuloket One dropeista kansan ihmeteltäviks?
Ilmeisesti voi siis päätellä, että ihmiset ei ole valmiita joukkorahoittamaan nesteiden testausta? Kokkaajat saavat itse testata nesteensä ja jos ei testaa niin ei voisi vähempää kiinnostaa?
Tottakai se kiinnostaa mitä tässä imeskellään. Mutta sä lähdet väärästä päästä liikkeelle! Erityisesti kun sulla itselläs sattuu olemaan valmisnesteitä, ja tiivarit ei sua kiinnostanut.
Lähtökohtaisesti valmistaja/myyjä testaa. Mutta ei se testauksen maksaja lähtökohtaisesti voi olla yhteisö!
Mulla oli lähinnä pitkän matkan ajatuksena, että kun päästäisiin tilanteeseen, jossa noita olisi enemmän testattu, niin se loisi tietynlaista painetta myös tuleville nesteen tekijöille ja tuleville nesteille paineita testauttaa ne, koska muut markkinoilla olevat nesteet on jo testattu.
Tietty mitä voi tietty toivoa, että jos vapers finland saa riittävästi jäseniä, niin he avustais nesteiden tekijöitä noiden testien tekemiseen, mutta mä luulen et siihen on vielä aika pitkä matka.
Lue vaikka tippinä tuo #7 postaukseni editteineen uudelleen.
Testauksen maksaja ei missään nimessä pitäisi olla yhteisö, mutta jos valmistaja ei sitä tee, kuka sitten? Siis nyt, kun homma on vielä näin villiä?
Henkilökohtaisesti maksaisin mieluusti käyttöliemieni testauksen, jos niin varakas olisin.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että ennemmin tai myöhemmin nesteitä ei voi laittaa edes myyntiin ilman noita testejä. On aivan selvää, että tuohon tullaan vielä puuttumaan. Fiksu on se valmistaja, joka näissä kulkee eturintamassa.
Ollaan niin pieni porukka höyrypiireissä vaikuttamassa, ei meidän kannata lähteä mopolla moottoritielle. Tiivistevalmistajat käärii hyvät rahat ja pystyy rahoittamaan nämä tutkimukset. Jolloin kun suomalainen nestevalmistaja valitsee tutkitut tiivarit niin ongelmaa ei ole?