Lemon kannalla myös, helpompi kuin kaiffari, saati sitten foggerit!
Pieni hintaero että saa helpolla pelittään.
Lemon kannalla myös, helpompi kuin kaiffari, saati sitten foggerit!
Pieni hintaero että saa helpolla pelittään.
Postimies pate kiikutti mulle tänää Smokin tridentin. Eli vertikaali coileja pitäs alkaa kyhäileen. Onko kellään asiantuntijalla kokemusta kyseisestä laitteesta? Tekis mieli alkaa vääntää jo setuppia mutta vastusmittari on vasta maailmalla tulossa:/
Ei ole laite käsissä pyörinyt koskaan, Nucleuksessa oli jokseenkin samanlainen tuo deckihärdelli. Jätin etäisyyttä deckin pohjalle, ja pumpulia jätin yläosaa vain pienen tupon. Ei kyllä kauhean toimiva setuppi ollut, mutta ihan ok.
Tuosta laskemaan millaista resistanssia tulee. Itse käytän pelkästään 0,4 lankaa, joten dual coil 8 kieppiä/coili 2 mm halkaisijalla pistää ohmit 0,4 kieppeille. Jos on regu käytössä niin teen 12 kiepillä per coili ja 2,4 mm halkaisijalla, ohmit noin 0,8.
Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Ehpro Evil eye, onko sen arvoinen?![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Dekki on ainakin selkeämpi ja korotetut ilmaröörit on hyvä asia. Täytyy vielä hetkinen miettiä (eli tilaan tänään illalla...).
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Juu, mulla on Big Buddha Ja foggeri. Big buddha on muuten ok ja bueno, mut en tuu toimeen sen dekin kanssa. Foggeri sit taas on bumbuli vekotin.
eli siis haluaisin kysyä että mitkä on seuraamukse jos: liian vähän wick materiaalia vs liikaa?? ;D tyhmä kysymys ehkä en tiedäitellä siis kohteena subtank mini
![]()
No jos on tankkiatosta kysymys niin liikaa = ei wickaa, liian vähän = kurlaa / vuotaa. Drippereissä sitten enemmänkin makuasia. Ite en tykkää sulloa dripperiinkään mitään älyttömiä määriä vanua silti.
sen huomas et ku vaihto tonne mini subbarii ton rba setin ni nestettä menee aika hyvää tahtia nopeemmi ku sil atopäällä![]()
Miks mulla tulee joka dripperistä nesteet jossain vaiheessa suuhun ? Ihan normi singlejä teen, pumpuli (tai mikä milloinkin) läpi ja pumpulin päät nestekaivoon. Jotain hyviä vinkkejä pumpulien/coilin asetteluun, jotta ed. main. välttyisi ?
Liian ahdas tippi.
Tippi on muuten ahdas. Käytössä ainoona tippinä eGripin tippi, joka näyttäs melko kaposelta. Siispä, tippikauppaan -->
Ehdotuksia hyvistä tipeistä ? Ei mitään jäätävää hoto kyllä kaipais...
Kumpaas suosittelisitte aloittelevalle drippailijalle: Tobecon Helix ja/tai Caterpillar harkinnassa. Jotain näppärää driptippiä kaipailis myös noihin. Tarkoituksena iskeä kiinni Smokin xpro M80 plussaan. Kokemusta coilauksesta on noin neljä kuukautta Russianilla jos se nyt mitään vaikuttaa noihin drippereihin.
No niin, tuli sitten hankittua tuo Tobecon Helix ja ongelmiahan siitä tuli välittömästi. Eihän tuota mokomaa saa edes kokonaan purettua, basesta saa kiinni vain 510-kierteistä niin ei ote pidä tarpeeksi että saisi chamberin irti. On yritetty pakastusta, kumihanskoja, purkinavaajaa(kumista mattoa)... Ainoa mitä en vielä ehtinyt on pihdit, pelkään että niiden käyttämisen jälkeen kierteet olisi paskana. Vinkkejä kenelläkään tuohon?
edit: Ei enää mitään, tajusin että ei ollutkaan kierteillä vaan pelkästään painettu baseen kiinni.
Nyt setupin tekoon ja maistelemaan omia kokkailuja uudella Helix + M80 Plus-kombolla![]()
Eka dripperi olisi hakusessa 50w istickin nokkaan. Doge, Derringer ja Magma on kaiketi suosittuja ja löytyis ainakin puffin valimoimista. Mikäs noista ois semmonen helposti setupoitava ja käyttövarma kapistus? Itellä RBA kokemusta toistaiseksi ainoastaan lemosta.. ihan perus pumpulisetupeilla olis tarkotus mennä ainakin aluksi.
Itselläni ollut viikon Puffilta hankittu Helix, toi on kyllä helppo. Eka setuppi 2,5mm sisähalkaisijalla 0,3 kanthalista, ohmit dualina 0,76 pumpulit 'square'-tyylillä sisään ja se on siinä. Nestettä höyryyntynyt tuolla setupilla nyt palttiarallaa 30ml ja edelleen pöhisee hyvin.