Squape näyttäs olevan.
On se vaan mahtava!
Tänään kotiutui derringerille kaveriksi 18350 calvert. Vertailukohdaksi normi hanaklooni, on se pieni putki ja omni-directional kytkin vaikuttaa ihan pätevältä.
calvert.jpg
Saatavuus oli tosiaan surkeaa, joten päädyin ryöttäseen klooniin: https://www.fasttech.com/p/2106600 . Paras oli, että tuo FT:n versio on perjaatteessa sama kuin Derringerin v1.2 joka on vasta ilmeisesti tulossa, eli SS posteilla.![]()
On se postipäivä aina herkkua. Varsinkin kun UPS:än kusti sai ihan kreikasta asti polkea =)
KalafanNemmy2.jpg
Chemesis ei ole voinut tulla Kreikasta.
Viimeksi muokannut Mandu; 25.02.15 kello 12:09.
eka veto maaliin niin ei oo nollista paineita
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Jospa se onkin nemesis![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
^ Onkos tuo nyt se STEAMer?
t. kateellinen
Kyllä, STEAMer se siinä.Oon häkeltynyt höyryn määrästä ja miten raskasta ja kosteaa se usva on. Mun mielestä tulee isommat höyryt mitä läskimisteristä kun oon sitä testannut. Eli isoja ja intensiivisiä pilviä siis. Ja kyllähän se pelittää kun minä oon sen kanssa tullut toimeen, mä oon nimittäin aika hyvä sähläämään kaiken yleensä.
![]()