Eikö Steamy olis helpompi olla pelaamatta sitä Bäfää niin ei harmita niin paljoa?
Uusin codi = Some love️ into pinkeenä pelattu jo pari kuukautta
![]()
Pitäis vaan hankkia kunnon netti niin pääsis taas pelailemaan loliaVaikka musta ei ulkoapäin uskois millään niin pelaaminen on one love, mielummin mä jään himaan vetää bissee ja pelaamaan kun lähen rellestää mihinkään kaupungille.
1. Oli ennen ongelma, nykyään toimii mielestäni hyvin.
2. Mikä?
3. Tarkennatko? En ole huomannut.
4. En ole huomannut.
5. En ole huomannut.
6. Katoava ase? En ole huomannut tai edes kuullut moisesta bugista.
7. Allekirjoitan. Ei kuitenkaan tule läheskään jokaisella kerralla.
Takana siis 516h PC:llä ja mielestäni kyseessä kyseessä on erittäin toimiva paketti. Tykkään.
Pitäisköhän ostaa Sims 4. Aikaisempi osa on kuitenkin ehkä parhaimpia pelejä mitä on tehty, mutta lähinnä modien ansiosta. Neloseen noita ei vissiin hirveästi vielä ole.
1. Edelleen ongelma, pahentui kun aseiden damagea tiputettiin. Voisi korjaantua jos EA/Dice tekisi region/ ping limitin. Tosin frostbite engine on tehty konsoleille ja rajoitettu tickrate max 30hz joka ei sovellu pc:lle.
2. Pilkuun saat 2x zoom optiikan joka bugaa lähes aina eli jää päälle vaikka käännät sen sivulle.
3. Mapeissa on laatikoita joiden yli loikatessa tulee killed in action
4. Yleensä kun ammut kulman takaa niin osuukin näkymättömään seinään tai rapuissa kaiteeseen vaikka siinä on raot.
5. Lataa aseen, mutta silti vajaa lipas.
6. Ase ja tähtäin katoavat, pystyt kuitenkin ampumaan mutta tähtääminen tietenkin mahdotonta.
Itellä on takana 700h ja olen ollu mukana betasta lähtien eli en ole minäkään ihan ummikko.
Entisenä erittäin suurena Cod-fänboina World at Warin jälkeen tulleet ovat olleet minulle suuria pettymyksiä. Tosin sen verran niitä pelasin Steamin ilmaisviikonloppuina, että singleplayerin sain pelattua. Modern Warfaren tarina oli ihan ässä, Black Opsin ei niin hyvä, mutta hyvä kuitenkin.
Voihan itku ja itkun itku. Ketkä teistä pelaa LoLia? Mä en saa koko ohjelmaa auki enää kun se kaatuu jo samantien kun oon availemassa tota kuvaketta. Mac kyseessä mutta auttakkee, im kinda hopeless![]()
Super Mario 3 tuli pelailtua pleikkarillaPiti testailla kaverin PS3:sta kun ajoin custom firmwaren sisään.
Dayz, Codeista Mw2-3 ja blops. Bäfä4(ollut kyllä tauolla + vie eniten nesteitä, Wrecfest.. Kyllähän nuita tulee pelattua, fiiliksen mukaan ja tieten onko kaverit onlinessä
![]()
Näyttääkin siltä, et Shakin Bugit kevyttä. Joten ei sen enempää.![]()
Onkos foorumilla paljon diablo 3 pelaajia?
Kyllähän tuota tulee pelattua pc:llä. Vielä varmaan hetken jaksaa tahkota kunnes iskee seasonissa tylsyyls
Isketään vielä oma profiili Tussari - Community - Diablo III
Nyt kun pelaajia täälä näköjään on( itse en kovin ahkera sellainen,hommailin tos koneen joka jaksaa pelejäkin ja battlefield 4:n campaignin tahkosin läpi, moninpeli takkuaa koska onneton netti....) niin onko täältä porukkaa tulossa Tampereelle Lantrekeille tnä vkl? Voisi olla ihan mukavaa nähdä hyörywäkeä sielläkin![]()