Saksassa näyttäis olleen omani tänään heti puolenpäivän jälkeen. Delta 2 saapuikin puffilta sopivasti.
Mahtaakohan tuo keritä huomenna Satakuntaan tuolta Saksasta?
Saksassa näyttäis olleen omani tänään heti puolenpäivän jälkeen. Delta 2 saapuikin puffilta sopivasti.
Mahtaakohan tuo keritä huomenna Satakuntaan tuolta Saksasta?
No helposti luulis kerkeevän
IMG_0603.jpg
Hyvin pöhisee. Eka "parempi" laite, ja toimii vissiin niin kuin kuuluukinNiksat saa kyllä puolittaa eGripin jälkeen. Toi on mun eka dripperi
IMG_0602.jpg
Edittiä: No eihän tosta ekasta mitään selvää saa. Siis itsellä oli laite toissapäivänä klo 22.38 Saksassa, ja eilen tuotiin koti-ovelle n. klo 15.00Ja Satakunnassa oon
![]()
Kehuttu pieneksi, löytyykö mistään vertailu kuvaa 30w contra 50w ?
Ei tuo mahdottoman kokoinen ole.
Kiitos, eipä tosiaan tuo 30w kun yllätti pienuudellaan.
Nyt olis kysyttävää
Mikä näistä 3 toimisi (väliaikaisesti) parhaiten 30w Itikun kanssa?
Aspire vivi nova BDC
Kanger mini protank 3
Kanger evo glass
Myöhemmin sitten nautilus/mini tms.
Sanoo varmaa samaa tääl ku murossaki. Ei oo järkee ostaa tollasii romuja 30w modiin. Miks harkitset?
Lyhyesti :
löytyy vivi, evo & kaverilla ylimääräisenä mini pro
Ei sovi atm budjettiin ~30€ nautilus + atopäät ton Stikin kanssa. (opiskelijaelämä..)
Tiedän ettei oikein sovellu +10w modeille tällänen entry level tavara, mutta se ei ole nyt se pointti.
Mitään en siis ole ostamassa, parit atopäät ehkä
Aivan! Sori. Voin kattoo löytyykö kirppiksen puolelta nautilusta niin laitetaan tulemaan ettei mee hyvä modi 'hukkaan'. Jos käytetty vaan käy?
@Haapaniemi
Kiitos "tsemppauksesta"Helsingistä oli lähtenyt tänään 8:17 eteenpäin. Pidetään peukkuja! Delta kakkosen laitoin juuri mehustumaan hahhhah
![]()
Mitä täällä tapahtuuTuumola on ostamassa Chromicille Puffilta modia? Miks ei itte?
Katselin vähän samaaJos tuumola on kovakin rahamies, minulle voit kanssa laittaa muutaman tulemaan..
No ei, jos tosissaan on hyvyyttään toiselle ostamassa, hattua pitää nostaa![]()
No perhana, tähän täytyy saada selvitys...tai oikeestaan selitykset sikseen ja modeja tähänkin suuntaan
![]()
Taitaa olla sitä tämän foorumin parhautta, autetaan miestä mäessä.paikallaan moisille veijareille.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Ei kait sillä niin väliä ole, kumpaa ehdottaisit?
& suuret kiitokset jo näin etukäteen
P.S. Miten täällä lähetetään YV?
Olen joko sokea, tai ei ole vielä valtuuksia
Valtuudet tulee 5 viestin ja 2vk foorumilla oleskelun jälkeen![]()