Vähän mutuahan noi mun havainnot on toistaiseksi. Kokeilin sitä lasia vaihtaa mutta omassa on kans niin tiukassa että antaa olla ainakin toistaiseksiEi se pikkutihku niin hirveesti vielä oo häirinnyt.
Vähän mutuahan noi mun havainnot on toistaiseksi. Kokeilin sitä lasia vaihtaa mutta omassa on kans niin tiukassa että antaa olla ainakin toistaiseksiEi se pikkutihku niin hirveesti vielä oo häirinnyt.
Imailin tuossa tissimaitoa misteristä ja päätin vaihtaa nesteet päittäin eli sub tankkiin tissimaito mutta ei se siitä niin nannaa olekkaan tästä atosta :|
No mutta rokkaa silti niin hyvin että edelleen käytössä.
voi vittu mä hajoon! e-savukkeel ei oo ketjuu varmaa olemassa,Mis joku ei tulis piipittää et mister sitä ja tätä xD
Kanger Subtank Leak Fix and Troubleshooting
ei vuoda enää... occ päillä oli modi märkänä aiemmin mut toi autto.rba:lla ei oo vuotanu ollenkaa.
Valmisatopäistä 1.2 ohmisella onnistunee myös varmasti mouth to lung kiskasut jos säätää ilmansäädön pienimmältä asetukselta vielä puoliksilunghiteille tosin taitaa olla ato suunniteltu.
Kuka näköjään mitenkin.
Jos nyt lontoota käytetään, niin itse tyyliin mouth to lung, käytössä keskimmäinen ilmansäätö. Rauhakseen kun imee, niin sopii mulle parhaiten, sekä rba päällä että 1,2 ohmin valmis atopäällä. En ole niin innostunut noista lunghiteistä, kai niihinkin tottuisi jos "harjoittelisi"?
Hitto kun tuo ylläoleva sepustus kuulostaakin äkkiseltään vähän kaksimieliseltä...![]()
No ei. Mutta järkeä saa käyttää ja jättää samalla turhat OT postaukset pois.
Eikös Mister nyt ole varsin toimiva kapistus, josta kellään tuskin voi mitään kovinkaan pahaa sanottavaa olla, ja monella myöskin on siitä kokemusta. Ihan tervehenkinen vertailukohta, josta tosin saattaa aika ajaa kohta ohi ja kovaa ellei saada uutta mallia mukaan.
Hups. Taisi tulla sellainen turha OT postaus.
Joo.
Se ei ole Kanger Subtank.
KGO & Twist
Nykynuoret pääsee liian helpolla ku on tällaset subtankit. Ennen sitä sormet verillä väännettiin rautaputken sisään rautaverkkoa ja vastuslankaa mitä piti kosanilla tohotella että sai pelittämään. Ja jos lukitusmutterit jäi ruuvaamati kiinni niin persaus paloi kun modi tulitti akun sulamisen partaalle taskussa.
Ei kyllä harmita että tuli sub mini tilattua heti normin perään. Molemmat vaikuttaa varsin päteviltä laitteilta. Ja minin rebuldable ja reilu ohmin päät vielä testimättä, kasvaako vielä pojot entisestään. Puolen ohmin päät huutaa jo kohtuumodin. Rakennettavassa vähä vajaa ohmin pää on loistopeli jo 14:ta watilla. Ja pitää vähemmän rätinää kuin puolen ohmin pää reilu 20:llä watilla.
Spoileri!
Kuinkas maku minissä RBA-päällä verraten rakennettaviin tankkeihin esim. Kayfun tai Mister?