.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:07.
Kai näitä sit on eri piireillä tai eri softilla olevia versioita liikenteessä?
Epäilen kyllä vieläkin että kärähtämiset on johtunut siitä että jotain on mennyt boksissa oikkariin mut pakkohan se on Clouporia uskoa
Omassa boksissa ei ollu mitään ongelmaa tulituksessa, 30w kokeilin kaksi kertaa. FT:ltä tilattu.
Omalla oon nyt ajellu muutaman viikon 30watilla käytännössä joka päivä, akku ollut sisällä ja useamman kerran ladannut usbin kautta. Hyvin pelaa eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
![]()
Atlantiksen kanssa riittää noi alitehot juuri ja juuri niin et viittii käyttää, eipähän ainakaan atot kärähteleJotenki arvelinkin eka käyttöjen jälkeen ettei tämä tuota luvattua 30W anna kun vertasin toiseen boxiin vaikka ei paljoa jäänekkään tehoissa. Joku oli vissiin vaihdellu dna40 piirin sisälle, mahtunee ilmeisesti heittämällä tuo dna40 piiri? Ei tämä kyllä akkuakaan kovin alas ajele, mittailin akun jännitteen kun boxi sammuili ja näytti et akku loppu niin akussa vielä 3.55v potkua. Paska mikä paska mut tulipa ostettua
![]()
Tommosen kun jotenkin jostain sais käsiin oisin tyytyväinen
ei herttileili mitä paskaa cloupori tuutannu kuluttajalle!
eile lähti kreikasta tulee mulle...myyn avaamattomana pois tän vittu
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:06.
Ei kyllä harmita yhtään,ettei tullut tätä hommattua.
Omani on vielä matkalla joten saapa nähdä kun tulee millainen on. Eli onko tämän kanssa nyt kellää foorumilaisella ollut ongelmaa? Mietin vain kun Xpro ongelmia tuntuu olevan joka toisella ja vaporshark ongelmat myös hyvin tuttuja monelle. Eli onkos tämä nyt sen useammin rikki kuin nämä pari muuta mainittua?
Mulle ei ainakaan tule olemaan ongelma stepdownin puute. Melkein kaikissa tankkiatoissa käämit siinä ohmin paremmalla puolella. Eipä toi IPV:n stepdownin puutekaan ole koskaan haitannut. Näiden asioiden kanssa vaan oppii elämään. Subtank Mini tulossa jossain vaiheessa, ja sitäkin kurmootan tod.näk. RBA basella ja pinnan yli ohmisella setupilla. Jos toi käteen tai pöydälle sulaa niin voi harmi.Onhan näissä takuut.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
samaha se on dna piirissäkin alhaisilla tehoilla pienillä ohmeilla.. vilkuttaa ohmei et ei voi antaa vaadittuja tehoi ja paukuttaa akkuvirtaa.
Joo, ei ole mullakaan. On toki eri laite mutta aika samannäköinen.
Se vaan lataa 2A virralla itseään samaan aikaan kun sillä ketjuhöyryää 40W, ja laite on kumikortsun sisällä hautumassa, eikä herjaa, lämpenee kevyesti muttei ylikuumene...
Heebo videolla oli kyllä ilmeisesti oikeassa.. "this thing is hot"(ilman omakohtaista kokemusta laitteesta)