Jaah, pakko kait se on tännekki raapustaa omia ajatuksia höyryttelyn ihmeellisestä maailmasta.
Mekaanisten modien uljas maailma valkeni mulle vasta muutama kuukausi taaksepäin, mutta mielessä oli kyllä ollut hankkia modeja ynnämuuta. Höyryttely alkoi eGo-akuilla, josta se nopeasti siiryikin ensimmäiseen modiin, joka oli nykymittapuilla "old-school" eli L-Rider Mini Lambo, mutta toimi täydellisesti omassa käytössä siihen asti kun peliin astuivat mekaaniset.
Sitten myöhemmin nesteiden huvetessa tulikin repsahdus, ja siirryin polttamaan normitupakkaa ja maksoin kalliit oppirahat niistä, nyt 4KK tupakoineena, sain vihdoinkin uusia nesteitä ja tästä eteenpäin sitten mennäänkin pelkällä sähköisellä.
Höyryttelyuran pidetessä laitteitakin on ruvennut kertymään hurjaa vauhtia. Nykyään usvaa pukkaavat talossa 4nine klooni, caravela 18350 klooni, Diablo Reaver, Glas-klooni, i-Chybrid joka on vielä vähän projektilaitoksena ja viimeisimpänä, muttei vähimmäisenä tietenkin ensimmäinen "aito" boksimodi, eli iTaste MVP 2.0, joka onkin käytössä kaverilla siihen asti kunnes hän saa ostettua oman modinsa.
Meksujen nokalla cumulusta pukkaavat: H-Dripper, Kraken (aito + klooni), IGO-W7, Phoenix Pico ja Smok Caterpillar. Nykyään päälaitteina toimii Kraken ja H-Dripper kun taas kihlatulla pöhisee multa saatu IGO-W7
Laatikoiden pohjalta on siirtynyt useita laitteita kihlatun käyttöön, kuten 4nine klooni ja IGO W-7, joka hänellä höyryää myöskin kunhan uudet nesteet kerkeävät saapua tänne Lapin ihmemaahan, eli Rovaniemelle.
Lappilainen höyryveikko kiittää ja kumartaa, sekä siirtyy miettimään uusia sepittelyjä päiväkirjaan, luultavasti pientä revikkaa tulee noista G2-nesteistä, jotka tilasin, että pohjanesteet ja tiivisteet pääsevät steeppautumaan täydellisiksi.
Edit: Täällähän saa tosiaan jauhaa mitä mieleen tulee, kuhan jotenkin liittyy johonkin aiheeseen mitä oon kirjotellu tänne
Tosiaan, unohtu mainita, että freelance graafinen suunnittelija olen, ja portfoliota löytyy täältä suunnasta ----> http://www.behance.net/LovaDesigns
Sekä täältä ----> http://www.youtube.com/user/LovaDesigns