Taitaa olla minä joka kuulostaa tyhmältäEli eipä tullut mieleenkään tuonne lisätä vielä pumpulia. On meinaan aika reilu määrä tuota valkoista lankaa tuolla, mutta eiköhän sinne sekaan vielä pumpuliakin mahdu.
Nii ja muista että sen pumpulin kuuluu yleensä mennä coilin LÄPIei auta jos ympärillä on pirusti jos coilin sisällä ei oo mtn.
Nyt kun olen siirtynyt lähes kokonaan drippaukseen niin olisi aika hankkia aito dripperi, kun kaikki muu on jo aitoa. Ainoa ongelma on ettei minulla ole kokemuksia kuin parista klooni dripperistä ja en haluaisi pistää paljoa rahaa ihan sokkona johonkin. Mitä suosittelisitte? Vaatimuksina olisi jonkinlainen dripwell ja mahdollisuus sinkku coilille. Ilmansäätö ei ole pakollinen. Haussa lähinnä hyvä maku ja kohtuu hyvä höyryntuotto. Eli ei ole tulossa mihinkään cumulus jahtiin.
Tuohon voisi suositella origenia. Kohtuu iso dripwell, sinkku tai tupla coili, ilmasäätö ja muutenkin ihan loisto dripperi. Toinen vaihtoehto h-dripper mutta itse en ole sinkkuna käyttänyt sitä ja liekö sulle riittävä dripwell?
jos budjetissa on varaa niin ehoton ykkönen ainakin omaan mieleen on marquis
Zenithi on kans helppo allrounderi ja niitä on kirpparilla aika usein edullisesti myynnissäSaa säädettyä ilmat isosta pieneen ja duali/single coili onnistuu molemmat.
Kuvailemaasi käyttöön ehdoton hep origenille myös täältä.
Fighting the CLONEWARS since 2013
Juu pittää katella zenithiä ja origeniä. Marquista en mistään eurooppalaisesta kaupasta noppeella googletuksella löytäny. Ja tuota h dripperiä aluks mietin mutta en löytäny kokemuksia siitä single coililla, että miten tuo toinen ilmareikä haittaa toimivuutta.
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Toimii myös sinkkuja jumalattoman hyvin. Varsinkin jos tekee paksusta / twistatusta / mitälie-ihme-HE-sekoilua langasta fyysisesti isohkon coilin niin ilma kulkee molemmista ilmarei'istä coilin kautta. Ite oon käyttäny h-dripperiä enemmän single coililla kuin dualina.
Mistään drip wellistä ei tosin voida puhua mutta maku on huippu ja koko vielä huipumpi.
Joo vois varmaan sitten h-dripperiin kallistua, niin silloin kaikki laitteet ois suomessa tehtyjä. Kumman koikoisilla ilmareijillä tuo sinun on?
Pakko suositella Isamille Origenia. On toistakymmentä erilaista dripperiä ja siihen aina tulee palattua. Tilasin yhden klooninamustan sleeven takia ja laadultaan sekin oli hyvä. En kuitenkaan suosittele kloonia niiden mahdollisten laatuongelmien takia. Quasar myös helppo setupoida ja saatavanakin näkyisi olevan.
Jost luet mun ekan viestin tarkemmin niin aito on hakusessa. Nyt tässä just mietin h-dripperin ja shadowwalkerin tarjoaman origenin välillä
![]()
Sen verran vielä et h-dripperiin on tosi nätti tehdä yhdestä langasta tuplacoili niin ei sitä kannata kyllä murehtia ja on muutenkin helpompi setupoida kuin origen vaikka sekään ei mikään vaikea ole
Otahan tuollaisia kokeiluun Freak ja Troll ei kalleimpia mut toimivat hienosti trolli 002.jpg friikki 001.jpg Taitavat olla liian halpoja.![]()