Sivu 85 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 357581828384858687888995 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,681 - 1,700 / 2189

Aihe: peleon.pl

Höyryttelijä

Vs: peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Itselläni neljä tilausta takana Peleltä. Kaikki tavarat tullut ja parissa ollut lahjuksiakin. Loistava kauppa!
    Ainoa negatiivinen asia on postin kulun hitaus. Hieman alle pari viikkoa on jokaisen saapuminen kestänyt...
    Itse olen tilannut peleonilta useasti ja tietystikään mitään valittamisen aihetta ei ole kun tavarat toimitetaan eikä satu viallisia kohdalle. Viallisia tuotteita nyt tulee väkisin tuotteen kuin tuotteen kohdalla joskus eikä siitä voi liikettä syyttää. Virheelliset toimitukset ovat myöskin vain ja ainostaan inhimillisiä joita voi sattua kelle tahansa. Kuitenkin reklamaatiotilanteet ovat niitä missä itse palvelu punnitaan ja se ettei asiakkaaseen oteta minkäänlaista yhteyttä on aivan käsittämätöntä toimintaa.

Höyrypää MikaMM's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Scaha Näytä viesti
    Kuitenkin reklamaatiotilanteet ovat niitä missä itse palvelu punnitaan ja se ettei asiakkaaseen oteta minkäänlaista yhteyttä on aivan käsittämätöntä toimintaa.
    Kyllä! Näinhän se on.
    Onneksi ei ole tarvinnut vielä Pelen myymistä tuotteista tai toimituksista reklamoida...

Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    Onko peleonille olemassa mitään alennuskoodia ?
    Viime vuoden loppupuolella Peleonin Andy pisti jokusen kerran tähän ketjuun tiedoksi alennuskoodin, mutta niissä oli rajoitukset, tyyliin "vain sadalle seuraavalle asiakkaalle". Koko tämän ketjun läpikahlanneena :P rohkenen sanoa, että mitään vakioalennuskoodia Peleonille ei ole tarjolla tämän foorumin kautta. Mutta kuten Jonkkka jo totesi, hinnat ovat varsin kohtuulliset ilman alennuskoodejakin.

Höyrykonkari

Juu, pistin tulemaan 10 litkuputelia Hinnat olivat todella edulliset valmiiksi. Ajattelin vain, että jos jollain olisi ollut koodi, ei se ainakaan olisi haitannut

Peleonillahan myös jossain vaiheessa pääsee käsiksi tuohon club peleoniin ja kai samalla tulee joku henkilökohtainen alennus käyttöön koko kauppaan.

Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

Juu, hinta esim Joyetech eGo setille
    246 slotia ei klubi

209 slotia klubi hinta

Alennus 37slotia = 15%

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Peleonillahan myös jossain vaiheessa pääsee käsiksi tuohon club peleoniin ja kai samalla tulee joku henkilökohtainen alennus käyttöön koko kauppaan.
    Jep. Itse pääsin kerhoon viimeisellä 808slotyn tilauksellani. Klubissa ainakin itselläni näkyy eGo-C roinaa niitä haluaville aika edulliseen hintaan! Samalla koko kaupan tuotteiden hinnat putosivat 5% alaspäin <3

Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Peleon on Puolalainen firma ja ihan puolaa kaikki viestit on ollut mitä minä olen saanut Ei saksaa siis.
    No onhan toi mun vaatimaton saksantaitoni unohtunut, mutta kyllä mä mielestäni ton ihan saksaksi tunnistan:

Ihre Bestellung wurde soeben versandt.
    In Kürze erhalten Sie eine Mail mit einem Link um Den Weg Ihres Paketes zu Ihnen zu verfolgen.

Ja jee, kusti kävi kääntymässä ja toi tullessaan pakettikortin. Auto on piuhassa, kohti startti postia kohden.

(käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

ootteko te muut imeskelly noita 50mm kartoja tankissa jo mink verran? tuntuu ettei oikeen kesta ku pittä jo kolmatta survoo tankkii ku alkaa vuotamaa. ei oo kivaa vaihtaa ku on nii hanan tiukkoja menee DCT tankkii. kunnon vanhakunnon MDCC kesti vajaa kaks kuukautta ja vieläkin toimii.

Peleonilta tuli juuri äsken sähköpostilla se kaikkien kovasti odottama taikasana "Wysyłka", joka tarkoittanee, että tilatut tavarat ovat lähteneet matkaan kohti Finlandiaa. Mitä kumman hörhöjä siellä oikein ovatkaan, kun valvovat ja roikkuvat koneen ääressä vielä keskellä yötä?

Höyrykonkari

2.2 Laitoin tilauksen menemään. Tänään seitsemältä tuli "wysylka" sähköpostiin nopeaa toimintaa.

Höyryttelijä

Vajaa pari viikkoa meni toimituksessa, mikä tuntuu olevan aika perusaika, oli kauppa mikä tahansa. Kaikki tuli mitä pitikin ja jokin hämärä cartokin mukana.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja smz Näytä viesti
    Vajaa pari viikkoa meni toimituksessa, mikä tuntuu olevan aika perusaika, oli kauppa mikä tahansa. Kaikki tuli mitä pitikin ja jokin hämärä cartokin mukana.
    Hmm, olen erimieltä ecigwizardilta tilatessani laitoin tilauksen vetämään torstaina, saapui tiistaina postilaatikkoon, siis 2 arkipäivää välissä. liberty flightsin tilaus tuli perille torstaina, siinä meni siis viikko. wysylkat tuli tääläkin 3 päivän jälkeen, ei sitä silti tiedä koska paketin saan !

Höyryttelijä

1.2 tilaus, tänään 03.05 wysylka-ilmoitus sähköpostiin, toivottavasti perjantaiksi ehtii

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja CeePee Näytä viesti
    1.2 tilaus, tänään 03.05 wysylka-ilmoitus sähköpostiin, toivottavasti perjantaiksi ehtii
    Itselläni on aina mennyt kuusi arkipäivää wysylkasta kotipostiin saapumisessa..

Lainaus Alkuperäinen postaaja smz Näytä viesti
    Parin viikon toimitus on ihan jees jos paketti tulee usasta. Euroopasta se on yleensä 2-5 arkipäivää. Kiina 4pv - 21pv

Kyllä se hitaammaksi vaan menee. Jos tietyillä puodeilla olisi varastot ja joillakin hinnat kunnossa, harkitsisin vakavasti tuolta tilaamista. Taitavat priorisoida asiakkaansa ( sakut ensin ). Olisikohan niillä jossain saksankieliset sivut, serveri näyttäisi ainakin olevan saksalainen. Minäkin olen tuonne muutaman zlotyn tuupannut kuukaisien mittaan, joten tuntuu typerältä päiväkausia venata sitä keräysilmoitusta ( wysulka ) ja sen jälkeen postia. Vaikka näitä puoteja on maailmassa paljon, on ilmiselvät myyjän markkinat ja me vain kiltisti odotellaan herkkuja varastoihin. Pelen kunniaksi on myönnettävä, että varastot ovat yleensä kohtalaisessa kunnossa.

Jokainen toki äänestää lompakollaan, mutta kaikesta huolimatta olen tyytyväinen hintaan ja palveluun, vaikka pari päivää hitaammin tavara liikkuukin. Aikaisemmin oli paketti lähetetty yleensä jos ei seuraavana, niin sitä seuraavana päivänä, nyt tuntuu nelisen päivää kestävän. Postin kulku tuolta perältä on aina ollut hidasta jostain syystä, mutta tökkii se englannistakin välillä.

Odottavan aika on pitkä, se kyllä tiedetään.

pitääkö noita nesteitä lantrata PG/VG ja löytyykö tuolta noita VPG. Smoke Base Power ? tuntuu olevan kielimuuri mulla kun noita sivuja kattelen
    vai onko tuolla semmosia nesteitä et suoraan tankkiin ja eikun imuroimaan?

peleon.pl

Täytyy olla ihan tyytyväinen toimitusaikaan ja toimintaan ylipäätään. 26.1 tilasin tavaraa ja 31.1 tuli tämä wusylka viesti. Tänään paketti omassa postissa ja kaikki niin kuin pitikin. Ok toimintaa.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •