Sivu 189 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89139179185186187188189190191192193199239 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,761 - 3,780 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrykonkari lorus's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Tuli pari vuotta jäljessä ostettua diablo 3 ja lisäri.. melekosta settiä

Höyrypää

Sijainti
    Vantaa
    PS3:lle hommasin ton Dark Souls kakkosen.
    Alkuun tuntuu liian vaikealta. Tunnin verran yritin tossa räveltää
    muttei pääse alkua pidemmälle. Kertakaikkisen epätoivoinen fiilis.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Älä luovuta. Kyllä se vielä lähtee

Höyryttelijä Kaksu's Avatar

Sijainti
    Pertunmaa
    Tervetuloa kerhoon Minulla sama peli ja minä olen jo heittänyt lusikan nurkkaan tuon pelin osalta. Ei vaan ole miun hermoille tehty :/

Höyryttelijä Kaksu's Avatar

Sijainti
    Pertunmaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Far Cry 4 tällä hetkellä työn alla! Pienoinen pettymys että tää on melkolailla identtinen kolmoseen verrattuna. Samalle alustalle lyöty uudet maisemat ja sillä selvä. Kolmonen oli kuitenkin itsessään todella hyvää viihdettä ja pelin jaksoi keveästi pelata läpi asti, eli en usko että tämänkään kanssa tulee ongelmia.
    Itsellä CF3 ja 4 koneella ja 1 ja 2 boxilla, loppupeleissä kaikkihan nuo on hyvin samanlaisia mutta ainahan uudessa pelissä edes jtn uutta pitää olla Muutenkin erittäin itseä miellyttävä pelisarja. Tosin FC3 ei esimerkiksi ShangriLan, Yak Farmin tai alaskan tyylisiä "sivukarttoja" tainnut olla ollenkaan... Kyllä vastinetta mielestäni FC4 rahalle oli kuin FC3

Höyrypää Kprs's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Nyt on wowissa levutettu 2 charrua 100 leveliin. Warrior ja druidi. Molemmat ihan mielenkiintoisia pelata.

Sitten vielä humutusta, kävin tempest keepissä hakemassa transmogia, mitä ei kyllä tullut, mutta ashes of al'ar tippui. On yksi pelin hienoimmista mounteista

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    Nyt on wowissa levutettu 2 charrua 100 leveliin. Warrior ja druidi. Molemmat ihan mielenkiintoisia pelata.

Sitten vielä humutusta, kävin tempest keepissä hakemassa transmogia, mitä ei kyllä tullut, mutta ashes of al'ar tippui. On yksi pelin hienoimmista mounteista
    Mulla olis DK 100 ja 5 muuta jauhaa garrison resursseja ja missioneita odottaen levelausta. Olispa enemmän aikaa :P

Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaksu Näytä viesti
    Tervetuloa kerhoon Minulla sama peli ja minä olen jo heittänyt lusikan nurkkaan tuon pelin osalta. Ei vaan ole miun hermoille tehty :/
    Älkäähän nytten sehän se parasta on ku vietät 3 tuntia yhtä pätkää ravatessa ja lopulta kun sen pääsee läpitte jumansviidu ku on hyvä fiilis
    Mutta jos oikeasti ette enää jaksa niin saattasin ostaa toiselta poikkeen sen, en ole vielä DS2 jaksanu itelle hommata

Höyrypää Kprs's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Mulla olis DK 100 ja 5 muuta jauhaa garrison resursseja ja missioneita odottaen levelausta. Olispa enemmän aikaa :P
    Mä en oo tuohon garrisoniin sen pahemmin jaksanut paneutua. Missionit ja work orderit laitan jos muistan ja sattuu oleen materiaalit

Battlefield 4 ollut kovimmassa pyörityksessä (x360) viime aikoina.

Höyrypää

Sijainti
    Vantaa
    Dark Souls 2:ta nyt parina iltana testaillut.
    Tänään aloitin alusta knightilla. Sain tollasen pirun ison miekan mutta ei tää mun knight sitä pysty käyttämään, prkele.
    Onkohan toi turha kapistus vai pystyykö knight myöhemmin sitä käyttämään.?
    Seuraavaksi vastassa tosi isoja hemmoja, tason nimi joku tower of flame tms.
    Eka miekkahemmo tippuu melko helposti mutta seuraava äijä on jo liian kova vastus.
    Yritän taktiikalla isku ja karkuun. Ei oikein toimi, ehdotuksia.....
    Mitäköhän aseita tollanen knight pystyy jatkossa käyttämään?
    Toi elämä palkkikin jo lyhentynyt vähän, mitenköhän sen saa takaisin täydeksi?
    En ole tällaisia ennen pelannut niin voipi olla vähän sekavaa tekstiä

Dark Souls 2:ta nyt parina iltana testaillut.
    Tänään aloitin alusta knightilla. Sain tollasen pirun ison miekan mutta ei tää mun knight sitä pysty käyttämään, prkele.
    Onkohan toi turha kapistus vai pystyykö knight myöhemmin sitä käyttämään.?
    Seuraavaksi vastassa tosi isoja hemmoja, tason nimi joku tower of flame tms.
    Eka miekkahemmo tippuu melko helposti mutta seuraava äijä on jo liian kova vastus.
    Yritän taktiikalla isku ja karkuun. Ei oikein toimi, ehdotuksia.....
    Mitäköhän aseita tollanen knight pystyy jatkossa käyttämään?
    Toi elämä palkkikin jo lyhentynyt vähän, mitenköhän sen saa takaisin täydeksi?
    En ole tällaisia ennen pelannut niin voipi olla vähän sekavaa tekstiä
    Ilmeisesti strenghtiä ei ole tarpeeksi sen miekan käyttöön, ja sen heathin lyheneminen johtuu erittäin todennäköisesti siitä että oot kuollu ja menettäny ihmisyytesi eli hiipailet sieluna siellä. Ainakin näin ollu kahdessa ensimmäisessä ja pystyt sitä miekkaa käyttämään myöhemmin kun ritari on kehittyny tarpeeksi. Jos ei ole pakko mennä tower of flameen niin kokeile toista paikkaa ainakin dark soulsissa kannatti pelailla välillä muualla jos ei pörjännyt jossain paikassa. Jospa tämä auttaa ees vähäsen.

Höyrykonkari Lave's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Kymmenen päivän trialin sais WoWissa, kun uus lisäosa tuli... Innostuiskohan sitä taas hakkaamaan

Sigelei 100W Plus + Magma klooni
    “We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
    — Albert Einstein
    Spoileri!

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Olisi Dayz Epoch-serveri työn alla. Viisi ensimmäistä pääsee betatestaajan rooliin, yhteydenotto YV:llä.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Höyrähtänyt

Sijainti
    Tampere
    Itse on tullut hakattua tuolla PS4:lla Destinyä aika paljon. Tosin viime aikoina ollut sellaista grindausmeininkiä, että alkaa maistumaan puulta.
    Koukuttava peli, mutta kyllähän tossa turhan vähän on monipuolista pelattavaa.
    Last of us (remastered) on odotellut jo tovin, mutta ei ole vielä saanut sitä oikeaa fiilistä alkaa kunnolla pelaamaan. Vähän jopa harmittaa, kun ei ole saanut aikaiseksi.
    BF5 odotellaan! Josko sitten pääsis viimeistään irtautumaan tosta Destinystä, kun sais jotain muuta räiskintää.

PS3:llakin jäi muutama peli harmittavasti vähän vaiheeseen/liian vähän tullut pelattua. Liikaa tulee pelejä koko ajan, ei pysy enää nykyään mukana, jotain hyviä jää väkisinkin välistä.

Höyryttelijä pBaBlo's Avatar

Sijainti
    Nurmijärvi
    Kutkuttelis ostaa WoD ja alottaa vuoden tauon jälkeen taas wowin takominen. Mitäs sanotte? Burning Crusadesta asti pelaillu ja tulin pandojen maassa tarvottuani siihen lopputulokseen että ei tää enää oo mun juttu.

Onko muuttunu paljonki parempaan/paskempaan suuntaan?

Höyrypää Kprs's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pBaBlo Näytä viesti
    Kutkuttelis ostaa WoD ja alottaa vuoden tauon jälkeen taas wowin takominen. Mitäs sanotte? Burning Crusadesta asti pelaillu ja tulin pandojen maassa tarvottuani siihen lopputulokseen että ei tää enää oo mun juttu.

Onko muuttunu paljonki parempaan/paskempaan suuntaan?
    Itekin alotin tauon jälkeen nyt wodissa pelaamaan. Ainahan nuo sanoo että paskemmaksi menee kokoajan, mutta ite kyllä nyt ihan satasella taas koukussa.

Höyryttelijä pBaBlo's Avatar

Sijainti
    Nurmijärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    Itekin alotin tauon jälkeen nyt wodissa pelaamaan. Ainahan nuo sanoo että paskemmaksi menee kokoajan, mutta ite kyllä nyt ihan satasella taas koukussa.
    Ei kai se auta kun katsastaa sitten ja koukuttaa ittensä kans!

Höyrypää

Sijainti
    Vantaa
    Dark Souls 2 helpottui melko paljon kun ymmärsin, 15 pelitunnin jälkeen, että hahmo ei päivity
    itsekseen vaan levelit täytyy käydä erikseen "ostamassa" souleilla.
    Pomotaistelut olivat melko haastavia aiemmin. (Meinasin jo lopettaa koko pelin).
    Eilen aloitin uudelleen alusta knightilla enkä tarvinnut edes niitä lifegemejä.
    Nyt alkaa tuntumaan aika pirun hyvältä peliltä.

Dark Souls 2 helpottui melko paljon kun ymmärsin, 15 pelitunnin jälkeen, että hahmo ei päivity
    itsekseen vaan levelit täytyy käydä erikseen "ostamassa" souleilla.
    Pomotaistelut olivat melko haastavia aiemmin. (Meinasin jo lopettaa koko pelin).
    Eilen aloitin uudelleen alusta knightilla enkä tarvinnut edes niitä lifegemejä.
    Nyt alkaa tuntumaan aika pirun hyvältä peliltä.
    samat kävi itelle demon soulsin kanssa. Tilasimpa itellekkin zavvilta DK2:sen.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •