^^ nuin se lähtee. mun piti vielä laittaa ruuvipenkkiin kiinni ja putkien jatkoks 40cm räikkäjatko.
^^ nuin se lähtee. mun piti vielä laittaa ruuvipenkkiin kiinni ja putkien jatkoks 40cm räikkäjatko.
Vamo 8, 7 - 35 W:lla härvelillä höyrytelly muutaman päivän. Protank II, aerotank ja aerotank mega; 1,8...2,2 atot; watteja 10,5...12,0. Muutoin tuntuisi kohtuulliselta vehkeeltä..., mutta välillä kuumentaa tankkia pirusti ja vamoon tulee ilmoitus "Too Hot", ja vehje hyytyy hetkoiseksi, mutta ei sammuta laitetta. Saakohan tollaista häiritsevää "ongelmaa" mitenkään poistettua, vaikos onkos syytä laitos paluttaa FT:lle.
Tällästä löytyy sieltä keskustelusta:" Mine is on its way back and they have said they will refund me. and improve the quality control process." Ja toinen kertoo samaa... Useampi henkilö valittelee samasta pulmasta,tuskin mitään tehtävissä, paska mikä paska. Omani pyörii Seutulassa tai jossain juurikin, ehkä jo huomenna kädessä. Tosin mulle on tulossa seiska versio, mutta tää pulma on vissiin kaikissa näissä uusissa Vamoissa, näin ymmärsin keskusteluista.
Yksi sanoo käyttävänsä samsung inr18650 25 akkua ja ei pulmia, postannu kolme päivää sitten. En tiedä tai ymmärrä sähköhommien päälle mitään, mutta epäilen kyllä, että akulla olisi mitään tekemistä koko asian kanssa, korjatkaa joku kuka tietää näistä???
Vamo V7 kotiutunu ja ollu käytössä pari päivää nyt, ei mitään pahaa sanottavaa. Ei tule mitään "too hot" juttuja. Taitaa olla niin, ettei tässä versiossa sitä ole ollenkaan. Vehkeen mittarin mukaan 0.9 ohmin coililla tulittaa edelleen(mittarin mukaan 1.02). Kaikki tuntuu olevan täyttä terästä.
Ei voi kuin suositella!
Onko muuten muut Vamo 5 käyttäjät huomanneet, että myös V5 versiossa on tuo V6 mainostettu ominaisuus akun käyttämisestä mobiililaitteen lataukseen?
Eli kun pitää oikeaa (+) näppäintä pohjassa pitkään ilman kuormaa, menee "mobile out:" ON tilaan.
Pitäis löytää vaan sellainen adapteri...
edit:
Aliexpressistä löyty. 9,85€. Ei kai paha.
Viimeksi muokannut suorama; 23.11.14 kello 19:14.
Fasttechillä halvempi
https://www.fasttech.com/products/30...ne-usb-charger
Ton mobiili jutun pistin aikoja sit Vamo ketjuun. Tuli tilattua vahingossa vamo v5 jusr silloin kun se päivitys tehtiin. Reiät kruunussa jne. Edellises vamov5 ei ollu noit reikii, tulitus aikaa, mobiilipuolta. Pbusardolla on sen vamo v5:ssa just se edellinen mikä oli tietysti paska sen mielestä. Mut se onki kiina vastainen äijä![]()
Katsos, niinpä onkin. Hienoa, tuon vois melkein jo kuriositeetiksi tilatakin. On muuten pienempikin kun Sigelein versio.
Alkaa olemaan foorumilla jo sen verran viestejä, että ei kaikkea löydä hakemallakaan, varsinkaan kun ei aina tiedä millä sanoilla hakee.
Toivottavasti kuitenkin joku sai ahaa elämyksen (tuskinpa)![]()
Oon huomannut jotain tuommoista "lievää" kiinavastaisuutta kaverissa joo.
Nyt tuli töpeksittyä, pudotin vamon tossa viikonloppuna ja topcappi löystyi ja piirilevy liikahti joten +- napit putos sisään(ei ollut eka kerta) kun yritin pujottaa nappeja takaisin paikoilleen ni lähti piuhat irti piirilevystä ja loppujen lopuksi myös top capista... kysyisinkin nyt että onko putki ihan mennyttä vai löytyykö jossain jotain korjaajaa, yritystä joka tekis tälläsiä juottohommia? pk seudulla asun EDIT: vamo siis ostettu käytettynä ja piirilevy joskus ilmeisesti vaihdettu eli ei ollu varmaan ihan yhtä kestäviä noi juotot
Kyllähän noi on helppo itekkin juottaa![]()
käsi keskellä peukola syntynyt mies kun olen niin ei onnistu, en edes tiedä mihin mä ne juottasin jos osaisin, eli tiedättekö mihin tollasta vois viedä? onko olemassa jotain puljuja jotka tekee tälläsiä korjauksia?
Parempi olis löytää DIY mies tästä porukasta.
en oo hirveesti näillä foorumeilla ollu aktiivinen mistähän sellasen löytäis parhaiten, vaikka pk seudulla asuvan?
Lupaat tarjota useammat kaljat kuppilassa ja iltapalan kolvimiehelle. Kyllä tätä jo lukee moni.
Tällä forkalla pitää toki varoa ja perua treffit jos kumppani ilmestyy nahkahousuissa, ja liukastetuubi kädessä![]()
"ei ku tää on juotospastaa"
Ei muuten SS Vamon topcappi lähdekään nitkuttamalla irti.Olen kokeillut sormilla/pihdeillä jo ainakin sata kertaa, mutta ei vaan onnistu.
Oliskos mitään vinkkejä? Lämpölaajenemiseen (tai kutistumiseen) liittyviä? Rasvaa putkeenko? Sahaanko rautasahalla tai poralla irti?
Topcappi on jo siis pilalla, mutta ajattelin kehittää jotain kuitenkin toimivalle piirille. Kamoon, kaamoon!!! ideoita?
- "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."