Sivu 22 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12181920212223242526 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 617

Aihe: pink-mule.com

Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    GLS:ssä on vaan se huono puoli, että tilaus saattaa olla matkalla kolmatta viikkoa... Tietenkin jos ei kiire ole.
    Juuri eilen sain GLS:n kautta tilatun Pink Mule-lähetyksen, tasan viikon kesti toimitus. Ja pullot (viisi 100 ml pohjaa, makuja) tosi esimekillisesti pakattu.

Höyrykone

Sijainti
    Sorvan kylä
    Nyt kaksi tilausta tilannut täältä lähiaikoina, ja GLS toimitus kesti tasan viikon. Nyt tämän toisen tilauksen tilasin testimielessä sillä toisella toimitusvaihtoehdolla, niin sekin kesti tasan viikon Eli jatkossa tilailtava tuolla GLS:llä, koska halvempi

Helvetin suuret plussat tälle puljulle noista pullojen pakkauksesta, esimerkillistä toimintaa, kun joka pullot ml tiivaripullot pakattu omina pakkauksinaan

Nyt on taas swaggeria ihan hetkeksi

Höyrykonkari Balrog's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    11 päivää kesti tulla minulla GLS:llä, mutta nyt on niin paljon pohjia ja tiivareita ettei ihan heti tartte uudestaan tilata

Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    GLS:llä mulla kestänyt nyt noin 3 viikkoa. Kun otin yhteyttä kertoivat vieneensä postiin kun ei ollut kuulemma toimitus onnistunut. Mulle eivät kuitenkaan muistaneet kertoa siitä. Suutahdin vähän ja lupasivat hakea postista ja tuoda ihan kotiovelle. Paskat toivat. Väittivät ihan kirkkain silmin yrittäneensä taas toimitusta vaikka olin kotona koko päivän. Taidan käydä duunimatkalla postin kautta.

Höyrykonkari Wept's Avatar

Sijainti
    Turku
    Kaksi tilausta olen GLS kautta tehnyt, ensimmäisessä kesti melkeinpä 2 viikkoa, toinen tuli taas 5 arkipäivässä (su illalla lyöty tilaus, pe haettu postista).
    Eli hieman vaihtelevalta näyttää koko homma.

Tosin en tiedä voiko hitaus johtua myös siitä, että vastaanottajan merkinnät on laitettu päin sitä ihteään, postin toimesta jouduttu aina korjaamaan ainakin omien pakettien kohdalla. Käytännössä merkitsevät siis vastaanottajan lähettäjäksi ja toisin päin.

Viimeinen tilaus tosin siinä mielessä jännä, että 2kk sitten kun pohjia tilasin, niin tuli Inan 70PG 30VG, vaikka tilasin 50-50. Nyt tuli jotain ihan muuta kuin Inaa, mutta oikeilla suhteilla. Mene ja tiedä.

Höyrypää

Näissä pulloissa BOTTLE 50 ML on muuten sitten millilitrataulukko kyljessä!
    Eli eipä tartte ruiskujen kanssa läträtä!

Suosittelen!

Viimeksi otin kuljetuksen GLS:llä koska postikulut olivat noin puolet siitä mitä Postal Service olisi veloittanut vajaan 1,5 kg paketista. Kamat tuli reilussa viikossa eli ei voi valittaa.

Höyrähtänyt

Mites toimittaako tuo GLS suoraan kotiin vai johonkin mistä paketti pitää itse noutaa ? Tein tilauksen eilen ja otin postilla. Toivottavasti tulevat nopeesti.

Höyrykonkari Balrog's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xDeee Näytä viesti
    Mites toimittaako tuo GLS suoraan kotiin vai johonkin mistä paketti pitää itse noutaa ? Tein tilauksen eilen ja otin postilla. Toivottavasti tulevat nopeesti.
    GLS:än omilla sivuilla lukee että toimittavat yksityisasiakkaideiden paketit lähipostiin, koska asiakkaat harvemmin ovat kotona päiväsaikaan. Minulla ainakin tuli tekstari että paketti on noudettavissa lähimmästä SmartPostista

Höyrähtänyt

Täytynee ens kerralla ottaa GLS ja kattoa paljonko se sillä maksaa.

Höyrykonkari Cure's Avatar

Sijainti
    Forssa
    Mulla on tullut postiin kaikki gls paketit, ja siitä saapumisilmoitus laatikkoon.

Höyrykone WonderC's Avatar

Sijainti
    Kerava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrRaidd Näytä viesti
    Viimeksi otin kuljetuksen GLS:llä koska postikulut olivat noin puolet siitä mitä Postal Service olisi veloittanut vajaan 1,5 kg paketista. Kamat tuli reilussa viikossa eli ei voi valittaa.
    Sama homma oli itellä. Karvan yli viikon kesti ja paketti oli postista noudettavissa.
    -Gerstensaft über alles!

Höyrähtänyt

Onkos teillä tullu tracking koodia tai mitää ylimäärästäkään infoo/mailia mulen suunnalta. 20päivä tilasin ja pelkkä vastaus että tilaus on vastaanotettu

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Tulee viesti, että lähetetty ja seurantakoodi.

Höyrähtänyt

täytynee varmaa olla yhteyksissä kun ei mitään kuulu. Yleensä ulkomailta tilatessa toimivat kyllä nopeasti. Varsinkin kun tavaraa on varastossa

Höyrykone heimo's Avatar

Sijainti
    Suomenniemi
    Sunnuntaina laitoin tilauksen vetämään täältä. Niksaa, nollapohjaa ja Egripin. Kyllä mullekkin tuli seurantakoodi spostiin.

Höyrähtänyt

tuolla postilla otin että en ole varma tuleeko sillä trackingkoodia. mutta luulisi että joku shipped maili tulisi.

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Sillä normi postillakin tulee seuranta.

1 kiloon asti on suht järkevää laittaa postilla. Sen jälkeen rupee postit nouseen ja GLS alkaa olla reippaasti halvempi.

Höyrykonkari

Sijainti
    Imatra
    Aika nopeeta toimintaa tällä kertaa. 5.12 tilasin pohjia + muita tarpeita ja tänään tullut suomeen

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •