Nyt kaksi tilausta tilannut täältä lähiaikoina, ja GLS toimitus kesti tasan viikon. Nyt tämän toisen tilauksen tilasin testimielessä sillä toisella toimitusvaihtoehdolla, niin sekin kesti tasan viikonEli jatkossa tilailtava tuolla GLS:llä, koska halvempi
Helvetin suuret plussat tälle puljulle noista pullojen pakkauksesta, esimerkillistä toimintaa, kun joka pullot ml tiivaripullot pakattu omina pakkauksinaan
Nyt on taas swaggeria ihan hetkeksi![]()
11 päivää kesti tulla minulla GLS:llä, mutta nyt on niin paljon pohjia ja tiivareita ettei ihan heti tartte uudestaan tilata
GLS:llä mulla kestänyt nyt noin 3 viikkoa. Kun otin yhteyttä kertoivat vieneensä postiin kun ei ollut kuulemma toimitus onnistunut. Mulle eivät kuitenkaan muistaneet kertoa siitä. Suutahdin vähän ja lupasivat hakea postista ja tuoda ihan kotiovelle. Paskat toivat. Väittivät ihan kirkkain silmin yrittäneensä taas toimitusta vaikka olin kotona koko päivän. Taidan käydä duunimatkalla postin kautta.
Kaksi tilausta olen GLS kautta tehnyt, ensimmäisessä kesti melkeinpä 2 viikkoa, toinen tuli taas 5 arkipäivässä (su illalla lyöty tilaus, pe haettu postista).
Eli hieman vaihtelevalta näyttää koko homma.
Tosin en tiedä voiko hitaus johtua myös siitä, että vastaanottajan merkinnät on laitettu päin sitä ihteään, postin toimesta jouduttu aina korjaamaan ainakin omien pakettien kohdalla. Käytännössä merkitsevät siis vastaanottajan lähettäjäksi ja toisin päin.
Viimeinen tilaus tosin siinä mielessä jännä, että 2kk sitten kun pohjia tilasin, niin tuli Inan 70PG 30VG, vaikka tilasin 50-50. Nyt tuli jotain ihan muuta kuin Inaa, mutta oikeilla suhteilla. Mene ja tiedä.
Näissä pulloissa BOTTLE 50 ML on muuten sitten millilitrataulukko kyljessä!
Eli eipä tartte ruiskujen kanssa läträtä!
Suosittelen!
Viimeksi otin kuljetuksen GLS:llä koska postikulut olivat noin puolet siitä mitä Postal Service olisi veloittanut vajaan 1,5 kg paketista. Kamat tuli reilussa viikossa eli ei voi valittaa.
Mites toimittaako tuo GLS suoraan kotiin vai johonkin mistä paketti pitää itse noutaa ? Tein tilauksen eilen ja otin postilla. Toivottavasti tulevat nopeesti.
Täytynee ens kerralla ottaa GLS ja kattoa paljonko se sillä maksaa.
Onkos teillä tullu tracking koodia tai mitää ylimäärästäkään infoo/mailia mulen suunnalta. 20päivä tilasin ja pelkkä vastaus että tilaus on vastaanotettu
Tulee viesti, että lähetetty ja seurantakoodi.
täytynee varmaa olla yhteyksissä kun ei mitään kuulu. Yleensä ulkomailta tilatessa toimivat kyllä nopeasti. Varsinkin kun tavaraa on varastossa
Sunnuntaina laitoin tilauksen vetämään täältä. Niksaa, nollapohjaa ja Egripin. Kyllä mullekkin tuli seurantakoodi spostiin.
tuolla postilla otin että en ole varma tuleeko sillä trackingkoodia. mutta luulisi että joku shipped maili tulisi.
1 kiloon asti on suht järkevää laittaa postilla. Sen jälkeen rupee postit nouseen ja GLS alkaa olla reippaasti halvempi.