Ipv2s tuli 2 päivässä perille. Pirun nopea toiminta ja tuli mukaan vielä 2kpl tarrojakin![]()
Tuota onkos kauppiaalla ollu tapana lähetellä vajaita tilauksia?mulla jäi vastuslanka tulematta vaikka on laskutettu..jos näin niin eka ja vika kerta oli täältä kun tilasin
Kaikkea shaibaa
Puvelinnumero menny vastaajaan pari päivää kun oon yrittänyt soittaa ja olen kyllä jättänyt viestin
Kaikkea shaibaa
Roger thät,pistetään
Kaikkea shaibaa
Viimeksi muokannut elektrosavu; 21.11.14 kello 13:15.
esimerkillisen nopeaa toimintaa paikkauksessa ja muutenkin tavarat tuli nopeasti.nyt voin hyvillä mielin tilata toistekkin ja suositella muillekkin
Kaikkea shaibaa
Pakko sanoa, että tästä putiikista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaaAina tullut nopeasti tilaukset ongelmitta ja aina on tullut kaikki mitä tilattu.. asiakaspalvelukin toimii moitteettomasti
Ehdottomasti yksi suosikki putiikeista![]()
Viimeksi muokannut Jopevaan; 23.11.14 kello 18:59.
Kyllä täältä lähtee kehut ja kiitokset myös kauppiaalle kun loppuviikosta tilasin vastuslankaa niin seuraavana aamuna sai tavarat matkahuollosta hakea ja ruveta vääntämään setuppia Misteriin.![]()
Voi avatkaahan jo verkkokauppa taas, tilaussormia syyhyttää. Ja kiitokset egripin nopeasta toimituksesta loppuviikosta, pääsi pikkujouluissa elvistelemään uusilla leluilla.
![]()
Nopea oli toimitus. Ja hyvin höyryää Delta.![]()
Täytyy laittaa kiitokset myös täältä tälle putiikille. Vaikka verkkokauppa olikin huoltotoimenpiteiden vuoksi suljettuna, niin atopäiden tilaaminen onnistui myös sähköpostin välityksellä. Toimituskin todella nopea, eilen tilasin ja nyt ois uudet atot postissa noudettavissa.
Taskussa Joyetech eTrip ja iStick + Delta19 -kombo
Kysästääs kauppiaan ketjusta seuraavaa: onko ajatuksissa ottaa saldoille eGripin rba basea? http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=219
Onkos mitään ideaa milloin tuo verkkokaupan huoltokatko loppuu? Kaveria(ja ehkä vähän itteeki) kuumottelis päästä laittelemaan tilauksia sisään.
Kiinnostaa muuten myös, että onko noita eGripin RBA-baseja tarkoitus ottaa myyntiin?
Taskussa Joyetech eTrip ja iStick + Delta19 -kombo
Onkohan se kuuluisa Valvira ollut asialla..Ku sivut kiinni.![]()