Mitenkähän tuo normaalin sisäreiän omaava PMMA tankki käyttäyttyy vg-nesteiden kanssa? Riittääkö koko kunnon wickaukseen? Katsoin vain, että olisi noita normaaleita lyhyempiä vielä myynnissä.
Mitenkähän tuo normaalin sisäreiän omaava PMMA tankki käyttäyttyy vg-nesteiden kanssa? Riittääkö koko kunnon wickaukseen? Katsoin vain, että olisi noita normaaleita lyhyempiä vielä myynnissä.
Ainakaan hybridin kohdalla ei saa muuta ku rupia perseeseen jos menee sekaantumaan muovitankkiin. Toimii varmaan jos käytät jotain vettä sisältäviä pg nesteitä ja 1.7ohm setuppia, mutta millään oikeilla nesteillä ja setupilla sitä ei saa toimimaan.
Nyt kun kylmät ilmat on tullu jäädäkseen niin oli pakko hioa 510 misterin muovitankkia.
Dremelin hiontarummulla 120 paperilla vetelin vähän sisäpuolelta ja se näköjään autto hyvin.
Mikä näissä muovitankeissa se ongelma on ? Muutkin valitelleet että toimii huonommin kuin RST:llä, mutta kun en eläessäni ole muovitankkia ruuvannut omiin Mistereihin olen tietämätön.
Miten alhasilla ohmeilla muut oon saanu mister 510 wickaamaan mekaanisen kanssa ja pumpulilla? Itellä raja menny 0,7 ohmissa. Ton alle ku tehny microcoilin ni antaa usein dry hittiä.
On mulla 0.4-0.6 ollu kokoajan ilman ongelmia. Tosin nyt oli jo vähän 10/90 pgvg nesteen kanssa ongelmia. Riippuu varmaan siitäkin miten pitkiä imuja vetää, kyllä mä oon lunghittejäkin tolla vedellyt, mutta en nyt mitään superpitkiä. Sitä varten löytyy dripperi. En epäile etteikö wickauksen suhteen toimisi pienemmilläkin ohmeilla, mutta akut ei anna myöden.
-Gerstensaft über alles!
Kai se pitää vaan jatkaa harjottelua. En oo kyl koittanu ku Pharmacaren pumpulia.
http://www.e-savuke.com/vb/hybridit/...tml#post449166
Tuosta postista + pari viestiä eteenpäin löytyy Mistereiden erot.
V1: karhennukset ja ilman koloja meshin päille
V2: kolot meshin päille, normaalit Misterit karhennuksilla, full kitit sileitä.
V3: ilmanotto 1,5 mm -> 1,2 (1,3?)mm, sileät, full kiteissä hopeointi
-Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.
Tuli tehtyä tälläinen dual micro mesh coil misteriin. Voipi olla että on jo nano, en tiedä tarkkaan määritteitä.
11 kieppiä 0,32 lankaa pinkin neulan ympärille, sisähalkaisija 1,2mm. Syöttöä ihan pikkuisen auki ja watit 28,5. Maku hyvä, höyryn lämpö tosi hyvä ja usvaa riittävästi!
Ehdottomasti jatkoon, mikseihän tätä aikaisemmin tullut kokeiltua.
ImageUploadedByTapatalk1414528058.742835.jpg
Meinaatko että on parempi dualina kuin astetta kiukkusempana singlenä?
Näppärä toi kanthaltemppu muuten, täytyypä ottaa itekin avuksi varsinkin kun tässä XL versiossa ei ole niitä syvennyksiä imu-urissa mihin meshit jäisi ikään kuin paikoilleen.
Ensimmäinen u-wick tehty misteriin.. Kylläpä sai taistella ja parantamisen varaa jäi. Uskaltaisin silti sanoa että maku on parempi kuin hybrid-setupilla, nesteenä jalipon vanilla cream.
Voi toki olla että haluan vain uskotella itselleni palkintona tuosta näpräämisestä![]()
Onko kukaan keksinyt mitään patenttia, millä saisi normi v3 misterin ato osaan 510 kierteet pohjaan ja jos on niin miten?![]()