Sivu 179 / 198 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 79129169175176177178179180181182183189 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,561 - 3,580 / 3956

Aihe: Esmoke.fi

Höyrypää lepetius's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Big Buddhan varalasit ovat ilmeisesti v2 mallia. Kaksi lasia nyt tyhjän panttina kun eivät sopineet meikäläisen Buddhaan.

Ego2.pl sivuilta bongattua:

Type 1 (V1)- Tube's internal diameter is 26,4mm. Wall thickness 1,5mm.
    Type 2 (V2)- Tube's internal diameter is 25,4mm. Wall thickness 2mm

...

Höyrykonkari

Istick saapui pitkän odottamisen jälkeen. Sääli, että oli unohtunut tehtaalta kiinnittää se latauspistoke. Nyt se huiskii siis kotelon sisällä...Loistohomma!!! Ilmeisesti tehtaalla on kiirusta pitänyt näiden kanssa ja ei ole muistettu jokaista ruuvia kiinnittää.

Ei ole ihan kivuttomasti alkanut oma vapottelu ura. Minä olen nyt 3 artikkeli Esmokelta tilannut ja jokaisen kohdalla on jotain pientä fibaa ollut. Kauppias on kyllä hoitanut annetut palautteet hyvin! Pakko on vaan johonkin avautua. Nyt minun täytyy ostaa jostain kaupasta varalaitteet itselleni, kun odotan saavani uuden istickin.

Höyryttelijä

Sijainti
    kuopio
    Perjantaina 10.9 tilattu istick ja tänään kolahti postiluukusta. Kiitos!

maaco
    Vieras
    Samoin tuli istick tännekin. Ei kyllä oo hypen arvoinen. Liian kevyt kädessä eikä putkiin tottuneelle oo oikein ergonominen

Banned

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Samoin tuli istick tännekin. Ei kyllä oo hypen arvoinen. Liian kevyt kädessä eikä putkiin tottuneelle oo oikein ergonominen
    Ei oo häpee olla väärässä :P

Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Big Buddhan varalasit ovat ilmeisesti v2 mallia. Kaksi lasia nyt tyhjän panttina kun eivät sopineet meikäläisen Buddhaan.

Ego2.pl sivuilta bongattua:

Type 1 (V1)- Tube's internal diameter is 26,4mm. Wall thickness 1,5mm.
    Type 2 (V2)- Tube's internal diameter is 25,4mm. Wall thickness 2mm

Jos Big Buddha ja varalasit molemmat ostettu samasta paikasta, niin viestiä kaupan suuntaan. Jos taas olet ostanut BB:n eripaikasta, niin sitten joko lasit tai BB myyntiin ja hommaat yhteensopivat mallit (= V1/V2)?

maaco
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ei oo häpee olla väärässä :P
    Jos tähän tottuis ei oo kaiffarin kans ihan balanssissa, kun ato painaa tuplaten modiin nähden pari pienempää tankkia on kyllä tulossa testiin.

Banned

Sijainti
    Turku
    Nyt on etyylimaltoli ja sharpener saldoilla

Höyrykonkari

Millonhan se minun uusi istickinä mahtaa saapua?

Lähetin maanantaina rekkulaa teille, kun minulle saapui rikkinäinen tuote. Silloin asiakaspalvelun viestissä luki että teillä on juuri tätä varten pari kappaletta vielä jemmassa ja alatte valmistelemaan takuulähetystä. Lähetin rikkonaisen teille maanantaina ykkösluokassa ja se on ollut viimeistään keskiviikkona perillä. Itse en ole kuullut mitään siitä minullepäin tulevasta uudesta istickistä, vaikka olen sitä myös asiakaspalvelusta kysynyt.

Ainoa viesti minkä olen saanut maanantain jälkeen on ollut viesti missä lukee minun olevan velvollinen maksamaan postimaksut rikkinäisen tuotteen palauttamisesta.

Höyryttelijä

Sijainti
    Helsinki
    Ei helkkari.. Keskiviikko aamuna tilatut tuotteet ei selviä perjantain postiin näköjään..

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Jokos on SVD 2.0 saapumiajankohta ja hinta tiedossa? Innokinin suositus 99$.
    KGO & Twist

Banned

Sijainti
    Turku
    Joo shippaus on jo aloitettu isoimmille vendoreille, meille luvattiin että viikon lopussa / ensiviikon alussa.

Hinta tulee olemaan mitä todennäköisemmin 89 euroa.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Onkohan kauppias saamassa sitä ruskeaa egrippiä? Tahtoo yhden eikä malta odottaa

Höyryttelijä

Eli alkaako egripin toimitukset marraskuun ensimmäisellä viikolla? Ja kuinka todennäköistä on että jos tällä viikolla tilaa niin ehtii vielä ennakkotilaustoimituksiin mukaan?

Banned

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jerpsu Näytä viesti
    Eli alkaako egripin toimitukset marraskuun ensimmäisellä viikolla? Ja kuinka todennäköistä on että jos tällä viikolla tilaa niin ehtii vielä ennakkotilaustoimituksiin mukaan?
    Kuun vaihde on joyetechin lupaus ja ne on kyllä aika hyvin pitäneet. Ennakkomyynti menee tuotteiden osalta kiinni siinä vaiheessa, kun ensimmäisestä satsista ei enää riitä.

Banned

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Onkohan kauppias saamassa sitä ruskeaa egrippiä? Tahtoo yhden eikä malta odottaa
    Ei ole valitettavasti tulossa ekassa erässä.

Höyryttelijä

Sijainti
    Nokia
    Onko kauppiaalla viestilaatikko täynnä?

Höyrykone

paljonkohan tuon eGripin vaihtoatot tulee maksamaan ja kauankohan yhdellä atolla voi tykitellä NOIN
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

Banned

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    paljonkohan tuon eGripin vaihtoatot tulee maksamaan ja kauankohan yhdellä atolla voi tykitellä NOIN
    Vaihtoatot on saman hintasia kuin Aspiren vaihtoatot, eli 11-12e / 5kpl. Ikäisyydestä en valitettavasti osaa vielä sanoa

Tilattu eilen tavaraa, ei ole tullut mitään tilausnumeroa jne sähköpostiin? Kai tilaus lähti silti?

Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •