Sivu 93 / 127 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4383899091929394959697103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,841 - 1,860 / 2535

Aihe: Aloittelija kysyy Rebuildable (RBA) -laitteista + ketjuhakemisto

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Joissain klooneissa ne nestekanavat on turhan pienet. Omista kloonikaiffareista olen porannut ilmareiät n. 2mm ja kyllä nää hyvää höyryä puskee 80VG nesteillä.
    iClearissä taitaa myös se dualcoil vaikuttaa ratkaisevasti sitten.

Jos kaiffari tosiaan wickaa hyvin esim. 14W tehoilla niin ei siinä sitten pitäis ongelmaa olla. Ilmareiät klooneissa monesti myös aika pienet ja siten ei saa riittävästi ilmaa omasta mielestäni.
    Nesteiden PG/VG sama kummassakin atossa?

Höyrykonkari

Sijainti
    Imatra
    Voi kyllä johtua noista nestekanavista. Höyryä tulee kyllä, mutta joku siinä mättää. Nesteenä jalippon bearsia eli aika vg voittoista.

Höyrykonkari Cure's Avatar

Sijainti
    Forssa
    Voitin urdun arvonnassa Smokin rda:n , mutta minkänäkönen setuppi tähän pitäis yrittää taikoa? ikinä ennen edes nähnyt tälläistä..

Kaks tolppaa tässä on ja yks reikä, nyt proot vähän vinkkiä kehiin..

Edit: tälläinen
    20140923_161046.jpg
    Viimeksi muokannut Cure; 23.09.14 kello 16:27.

Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Urdu on tehnyt tuostakin atosta videon.

Smoked_Vaping
    Vieras
    Onkohan ft klooneista mihinkään? olisi kiva tutustua tuohon rakentelumaaailmaan,muttei ääääälyttööömiä viittis investoida...Onkohan taifunissa/kayfunissa hurjakin ero käytännössä? Mitä voisi suositella aloittelijan singlecoil atoksi..?

Höyrypää phage4i's Avatar

Sijainti
    Helsinki,FI
    Kaifun on Taifunia hieman helpompi setupoida. Oman mielipiteeni mukaan myös parempi.
    Itse vahvasti suosittelisin aloittelijain ekaksi tankkiatoksi ensimmäisenä mainittua. Ft:ltä/tuoteväärennöksiä tilatessa on aina suuri riski että käteen saapuu pitkän odotuksen jälkeen kikkare täyttä paskaa. Esim kierteet ei toimi,ruuvit katkeaa,materiaalit heppoisia yms.

Mitä aitoon kaiffariin tulee,niin toimii varmasti. Eikä maksa loppujen lopuksi kovinkaan paljoa. Suosittelen.
    Natureg0ing is a must..pd!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Onkohan ft klooneista mihinkään? olisi kiva tutustua tuohon rakentelumaaailmaan,muttei ääääälyttööömiä viittis investoida...Onkohan taifunissa/kayfunissa hurjakin ero käytännössä? Mitä voisi suositella aloittelijan singlecoil atoksi..?
    Joku dripperikin voisi olla hyvä aloittelijalle, nopea testailla eikä tarvitse nesteen kanssa lotrata. Helppo rakennelleja eri coileja ym. Esim joku smokin catepillar ei paljoa maksa.

Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Jos klooni-Kayfun kiinnostaa, EHpron Kayfun Lite Plus V2 on kyllä erittäin hyvä klooni. Verrattuna aitoon EHprossa on isompi ilmareikä ja drip tip on paksumpi ja avarampi. Lisäksi topcapin sisäpuoli on erilainen, nanokit ei sovi tähän.
    Hintaa n. 35e

Höyrähtänyt

Morjesta, toivottavasti kysymys tulee oikeaan ketjuun.

Pitkän pohdinnan jälkeen tulin tulokseen että nyt on mekaaninen hankittava ja siihen rda. Mekaaniseksi ajattelin nemesis by tobecoa mutta mikä RDA kannattaisi tuohon hankkia? Maksimi hinta saisi olla n. 30-40e ja helppo setupin teko olisi iso bonus, ilmeisesti tarvitsen myös kanthalia ( 0,32mm?) ja pumpulia?

Ps. löytyykö tältä palstalta joku Osta/myy osio? En ole ainakaan itse löytänyt.

Kiitos jälleen
    Jippa

Höyrypää phage4i's Avatar

Sijainti
    Helsinki,FI
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jippa Näytä viesti

Pitkän pohdinnan jälkeen tulin tulokseen että nyt on mekaaninen hankittava ja siihen rda. Mekaaniseksi ajattelin nemesis by tobecoa mutta mikä RDA kannattaisi tuohon hankkia? Maksimi hinta saisi olla n. 30-40e ja helppo setupin teko olisi iso bonus, ilmeisesti tarvitsen myös kanthalia ( 0,32mm?) ja pumpulia?

Kiitos jälleen
    Jippa
    Kirppis-osio aukeaa 5 viestin (näyttäis olevan) ja pienen odottelun jälkeen.

Kirppiksen avautuessa voi pistää vaikka sitten osto-ilmoitusta Atmomixanin Nemesiksestä. Eivät siellä paljoa maksa.
    Perusvarmoja,halpoja,ja helppoja drippereitä on ainakin Igon tuotteet mm Igon-L tai dual versio Igo-W. Tosin nämä ovat muistaakseni 19-20mm paksuudeltaan joten ihan flushisti eivät istu 22mm putkeen. Eivät ne silti toki hölmöiltä näytä. Smok Catepillarista ei itsellä kokemuksia,mutta monet kehuvat myös hyvänä ja toimivana dripperinä.
    Tankkiatoa (RBA) jos halajaa niin tuohon budjettiin parit kympit lisää ja Svoemeston Kayfun Lite+ putken päähän istumaan. Toimii hyvin,ei petä ja helppo setupoida.
    Pumpulin lisäksi 0.32mm kanthal on hyvä valinta.
    Natureg0ing is a must..pd!

Höyryttelijä

Sijainti
    Salo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jippa Näytä viesti

Kiitos jälleen
    Jippa
    Itsekkin täysi aloittelija, ja käytössä on juurikin tuo tobecon nemesis klooni ja sen nokalla smokin caterpillar. Todella helppo setupoitava ja tuon yhdistelmän ulkonäkökin myös miellyttää ainakin omaa silmää. Tosin paremmista drippereistä itsellä ei ole (vielä) kokemusta. Mutta tuskinpa tuolla yhdistelmällä ainakaan hirveän pahasti metsään menet, itse en ainakaan mennyt

Mitenkäs Vj-modsin stickeriin istuisi Diablon Rotenronteys? Onko joku koittanut? Ilmeisesti normaalisetuppi riittäisi, eikä tarvitsisi ostaa kallimpaa fullkittiä.

Oon hankkimassa ekaa rebuildable tankkia, drippailua on takana jo 3 kuukautta. Drippailen 2-3mg nesteitä, kuinka paljon vähemmän kurkkutuntumaa tankeissa on ? Et pitäsköhän sen kans ottaa 3mg vai 6mg nesteitä? (6mg EN pysty enää drippailemaaN)

Höyrykonkari

Minulla menee samat 2mg nesteet tankkiatossa ja dripperissä. Mister510 0,6ohm single coililla ei paljoa jää drippereistä 0,4 ohmin dual coililla.

Höyrykonkari

Mistäs tuo ns. jälkipotto nyt johtuikaan? Tuntuu että kaiffari kloonissa nykyään setupilla kuin setupilla esiintyy tuota vaikka miten imuilmansäätöä ruuvailee. Pumpulin määrästä ilmeisesti kiinni kun ei tarpeeksi nestettä pääse coilille? Kokeillut kaikenlaisilla pumpulimäärillä. Stinkku kloonin päässä käytän.

E: Nyt säädin imusäädön ns. vitun tiukalle ja tuntuu ettei jälkipoltetta tule. Ilmeisesti siitä kiinni. Saa vaan posket lommollaa vetää Oon kai tottunut liian löysään

EE: Eipä se nyt tainnut auttaakaan
    Viimeksi muokannut Kalis; 03.11.14 kello 19:10.

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Ei saa vastus nestettä tarpeeksi jos jälkisuhinaa kuluu.

Onkos kenelläkään kokemuksia tuosta The Big Dripper RDTA:sta? Vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä, toki niin on hintakin mielenkiintoinen. Olisiko hyviä vaihtoehtoja?

EHpro Pontuksestahan Urdu teki just videorevikkaa, vaihtoehto Big dripperille jos ei halua big dripperin klooneihin sekaantua (tosin kloonissa on parempaa mm. se ettei pysty työntään dekkiä niin syvälle että postit ottaa kii tankinpohjaan kuten orkkiksessa ja saada oikkariin.) Oon itse ajatellut tota Pontusta kokeilla jossain vaiheessa.

https://www.youtube.com/watch?v=2SzXEWiQTSE

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ameriikanihme Näytä viesti
    EHpro Pontuksestahan Urdu teki just videorevikkaa, vaihtoehto Big dripperille jos ei halua big dripperin klooneihin sekaantua (tosin kloonissa on parempaa mm. se ettei pysty työntään dekkiä niin syvälle että postit ottaa kii tankinpohjaan kuten orkkiksessa ja saada oikkariin.) Oon itse ajatellut tota Pontusta kokeilla jossain vaiheessa.

https://www.youtube.com/watch?v=2SzXEWiQTSE
    Niinpäs olikin. Tavallisen löysällä pää kun en muistanut. Toi Pontus olis kyllä järkevämmän hintainen vaihtoehto. Vaikuttais fiksulta idealta ettei tarvis nestepullo aina olla mukana. Kuinkas paljon enemmän tuolla drippailulla saa menemään nestettä?

Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •