Jalippo tekee pistokokeita![]()
Vanilla Creamin vg/pg-suhde? Höyrystä näkee läpi, ei hjuva(0.4ohm dualcoil - Caterpillard RDA, Nemesis)
Suoraan paketista ei maistu juuri miltään, laitetaan hengittelemään.
Jos nyt oikein muistan niin 70/30 on VC:n suhde
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Vanilla Creamin maku jää kyllä liian laimeaksi omaan makuun, 6mg/0mg satsi hautui viikon verran ja toistin vielä kuumavesimenetelmän.
Höyryn määrä on kohdillaan (huh), valitettavasti se ei yksinään riitä.
Nopea oli kyllä toimitus Libertyllä, huh. 18. päivä liikkeelle ja tänään oli laatikossa.
Pikaisen testin perusteella Vanilla Cream on ainakin erittäin hyvää...![]()
Nallea on näköjään Libertyllä kahta eri versiota liikenteessä, juuri huomasin kun lähti uusi puteli samassa kuoressa tulleista pulloista käyttöön. Ensimmäisessä pullossa oli etiketissä valokuva nallekarkeista, mutta tässä uudessa on piirretyn nallen kuva etiketissä. Väriltään tuo ensimmäinen oli vaaleankeltaista, kun taas tämä nyt avattu on aivan ruosteen ruskeaa. Maussa myös aikamoinen ero, eka puteli oli puhdasta hunajata, mutta tämä nyt kiertoon lähtevä haisee lähinnä salmiakilta ja polttelee kurkkua niin perhanasti vaikka molemmat ovat 6mg, jotenkin paljon kemikaalisempi polte tässä piirretyn etiketin omaavassa putelissa.
Mulle tuli kaikki viis pulloo nalle etiketil. On ainakin kypsää![]()
Japa japa
Nalle etiketti vanhempaa erää ja nallekarkki valokuvalla oleva uudempaa. Itse olen molempia eriä luonnollisesti maistanut ja resepti on pysynyt muuttumattomana koko ajan.
Jos selkeästi jotain vikaa, niin ticket libertyn suuntaan. Periaatteessa toi piirretty nalle pitäis olla parempaa ku on kypsyny antaumuksella, mutta paha sanoa ku ei sen enempää tiedä. Eka tulee mieleen et voisko olla väärä etiketti ja niksapitoisuus korkeampi?
Tää taitaa olla kolmas kerta ku joku raportoi tuon tyylisestä jutusta, mutta pulloja on kyllä myyty se 30 000+ joten aika yksittäistapauksilta tuntuu, mystistä!
Joo jotain tämmöistä uumoilinkin sen olevan, eiköhän me tämä kitusiin silti kiskota![]()
Vanilla Cream olis nyt viikon nesteenä Libertyllä, eli kustantaa vain 2,5 £ per 10 ml pullo.
Itse tätä jo pidempään höyrytelly ja jos tuota makua pitäis lyhyesti kuvailla, niin mikäli Crème brûlée maistuu jälkiruokana, veikkaan että tämäkin uppoaa.![]()
Pitäähän kolmattakin maistaa.
Hyvänä puolena sai halvalla uutuutta ja huonona puolena tili tyhjäksi muilla jalippon tuotteilla![]()
Kyl se kestää, kyse on kuitenkin aika pienestä leikkauksesta. Hifistely on sitten asia erikseen.
Jos haluu pelata varman päälle ni ostaa 0mg pullon ja pari pulloa 6 mg -> sekottaa ne keskenään 30 ml pulloon ni valmis tavara täysin laimentumaton ja vahvuus 4 mg.