Kiitos
Kiitos
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 30.08.14 kello 20:28.
noniin höyrypäät.. kayfun lite pöhisee hyvin vamo v5:ssa mutta yks ongelma on.. tuppaa nesteet tuleen ilmareiästä ulos.. eli mistä vois johtua ja mitä pitää tehdä? höyryä ja makua tulee sitten eri tavalla kun aikasemmilla vehkeillä..
EDIT: mikä tuo pohjassa oleva ruuvi on tai mikä sen tarkoitus siis on?
Viimeksi muokannut baxxipo; 02.09.14 kello 21:10.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Jotain sellasta juu. En tiedä onko silläkään merkitystä onko se pötkö ontto vai ei, mutta itellä jäi joku snadi reikä keskelle. Ennen laitteen kasaamista myös varmistanut puhaltamalla, että nesteröörit varmasti auki. Ne pumpulithan vois periaatteessa kostuttaa ja asetella hyvin ennen kuin laittaa kammion paikalleen, mutta musta siinä on liikaa hääräämistä.
joo eli mulla on tämmönen.. tai siis tuo ei ole minun laitteesta mutta samanlaiset reiät löytyy. nyt tajusin tuon yläkäpin.. se on aika painava osa.
clooni.jpg
Niin joo. Lite plussassa on toi säätö. Mulla on vaan lite, missä säätöä ei ole. Mutta kuten heimo sanoi, niin pienemmästä ilma sisään. Se nestekkin vuotaa ilmareiästä...
juu siitä pienestä reiästä se vuotaa.. eli tarkistan sen yläkäpin tiivisteen.. ja kokeilen että kaikki on kunnolla kiristetty.. mikäs setupissa voi aiheuttaa sen? mulla on microcoil ja pumpuli, pitääkö niiden pumpulien tulla niiden nesteurien lähelle vai onko sillä mitään vaikutusta? onko tuolla pohjassa olevalla ruuvilla mitään tekoa?
Pohjassa oleva reikä on täyttöreikä, nesteet sieltä sisään niin voi vuodotkin helpottaa.
Ja tässä oikea ketju klooneille, http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...beco-lite.html
Periaatteessa setupissa voi olla se vika että se on liian lähellä ilmaputkea. Muodostuu nestesilta jota pitkin neste ajautuu ilmakanavaan. Ite laitan pumpulia niin vähän kuin mahdollista. Tupsut ylettyvät pohjalle, mutta eivät tuki kanavia ollenkaan. Oma coili on n. millin irti ilmakanavasta. Jos kyseessä tosiaan on klooni, syynä voi olla esim. liian suuret nestekanavat, tai lähes mikä tahansa. Jos on klooni, niin klooniketjussa on enemmän vinkkejä.![]()
Toi on tosiaan vissiin tobecon kaiffari, joka aidosta ainakin joiltain osin eroaa.
Pohjassa keskellä oleva ruuvi on plussapinni, sitä älä mene pitelemään. Samainen ruuvi pitää deckin päällä olevan plussapostin paikoillaan. Pohjassa jossain sivussa oleva pieni ruuvi on täyttöä varten ja sitä käyttämällä voipi tosiaan vuoto-ongelmat jonkinverran helpottaa.
ehpro.jpg
Versiosta riippuen, ilmansäätö on jompi kumpi näistä.