Hienoa ! ja sie hätähinen ostit samantien uuden. Hmmmm....XXXX....ku H-Atty odottaa tossa vielä neitsyenä korkkausta.
Hienoa ! ja sie hätähinen ostit samantien uuden. Hmmmm....XXXX....ku H-Atty odottaa tossa vielä neitsyenä korkkausta.
Totta mooses, mulla oli äXä kourassa tiistaina
Maanantaina oli jo 2 h-attya...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ihana rapeli!![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
2 vuotta, 2 viikkoa ja 5 päivää![]()
Sigelei 100W Plus + Magma klooni
“We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
— Albert Einstein
Spoileri!
Selätin Kayfun Mini-kloonin floodaamisongelmat täytön yhteydessä, tuo olikin ainoa vitutus muuten erinomaisessa atossa.Täyttö yläkautta, ja se sormi todellakin kannattaa laittaa ilmareiän eteen. Kääntö ylösalaisin ja top capin loppukiristys = success. Ei pisaraakaan hukkaan!
Se on kuitenkin todettava, ettei tuo Flavor Westin Juicy Fruit ole kovin hääppöistä nestettä. Päärynä sen sijaan on aikas jees.
Puusepän opinnot aloitettu!
Kohta alkaa boxinrakennustalkoot kunhan luvan saapi eli "riittävät taidot" ominpäin ilta-aikaan vehkeitä käyttää![]()
Kappas 2 vuotta höyryttelyn aloittamisesta ja samalla pisin aika mitä sen jälkeen kun tupakan perkeleen aloitin olen ollut ilman![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Honda saikin vain pikkutuomion, jarrulevy ja raidetangonpää niin saa leimalle![]()
Preparing for the Vapocalypse
Heräsin 2 tuntia myöhässä ensimmäiseltä luennolta, kaverilta olikin tullut viesti että luento on tältä päivältä peruutettu. Kuumotus oli hetkellisesti infernaalinen.
Ai niin, vapepostipäivä!![]()
Viimeksi muokannut Apossium; 02.09.14 kello 15:05.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Huomenna vaihtuu olkkariin 32" hd-redi -> 55" kaikilla herkuilla ja makkariin sitten 19" -> 32" <3
E. Ei pääse charuni enää vittuilemaan mun makkarin "töllöstä"![]()
G26650 WVS LE![]()
![]()
Tästä on melkein mahdoton pistää paremmaksi (no jos sen yhden adapterin saan niin sitten)
Kiitos Pojat & Kekkikeisari oon oluet velkaa teille![]()
Mamman kanssa kaksistaan! Saunaa pitkän kaavan mukaan ja pitsaa+virvokkeita.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee