Njoo.
Minullekin tuli paketti tänään. Tilaus oli 4kpl 30ml pulloja, mutta puketista löytyi vain 3kpl. Yksi jekku oli jäänyt johonkin. Noh, jospa tuosta jonkun hyvityksen edes saisi, nesteet ei kyllä heti lopu.
Njoo.
Minullekin tuli paketti tänään. Tilaus oli 4kpl 30ml pulloja, mutta puketista löytyi vain 3kpl. Yksi jekku oli jäänyt johonkin. Noh, jospa tuosta jonkun hyvityksen edes saisi, nesteet ei kyllä heti lopu.
Tänään sitten sain itsekkin sovittua tuon kadonneen tilaukseni ajantasalle, ja Aaron lupasi laittaa uuden paketin tulemaan kun paketti mystisesti kadonnut jonnekkin, harmittaa vaan kun olen asiasta s-postia aikaisemminkin heille lähettänyt mutta nekin mystisesti kadonneet bittiavaruuteen. No nyt sitten odotellaan, Ja hyvä mielihän tästä kuitenkin jäi kun asiat saatiin siltä osin päätökseen.![]()
Tilattu 18.1., postitettu 19.1. ja vastaanotettu 24.1., sisältö täsmälleen mitä pitikin. Erinomainen suoritus!
Kauheesti ihmiset antaa peukkuja, itse tilasin viikonloppuna ja toivon saavani litkut jo perjantaiksi, mutta paskanmarjat. Tilausta vieläkin käsitellään ja saa nähdä ehtiikö vielä huomennakaan postiin. E-nesteet vähissä, siksi stressaan..![]()
snakepox
Ihan näin villinä vinkkinä. Jos asia koskee pilalla ollutta lähetystä / rikkinäistä tavaraa tai mitä vaan. Voitte lähettää nykyään myös suomeksi supporttiin viestit. Yritän parhaani mukaan vastailla
Olen samaa mieltä, kuin Esa vuke. Kyllä me foorumilaiset 'reagoidaan' outoihin kommentteihin. Mistä me tiedetään snakepox kuka sinäkin oikeasti olet. Kirjoituksestasi päätellen johdattelet, että olisit velhon henkilökuntaa. Aika outoa ??? Mitäpä jos tulisit kaapista ulos ???
Who is this : snakepox ???
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Snakebox sai iltatyötä tuosta asiakaspalveluhommasta. Vastailee maileihin ja sellasta. Eli voi ongelmista kirjoittaa ihan suomeksikin cs@ecigwizard.com osoitteeseen. Taitaa suurin osa olla noita postituskyselyitä mutta jospa ens kuun alussa vaihtuva postiyhteys velholla korjais noita juttuja. Voishan Snakebox laittaa siqukenttään tuon tukisähköpostin tai jotain.
No hyvä tietää, että oikealla asialla ollaan. Ok![]()
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Nyt alkaa mennä hermondaalit 4.1 shipped tilausta ei näy eikä kuulu! Otin yhteyttä welholle josta tuli viestiä että ego tank kittejä ei enään ole varastossa, ja minä tilasin niitä vielä kaksi ja lisäksi nesteitä.Olen kovasti yrittänyt aloittaa sähköttelyä mutta hankalalta tuntuu.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko tämä minun tapaus ikävä poikkeus? :-\
Voisin kysäistä itseäni viisaammilta vielä super tank kitistä että onko ego tankkiin verrattava laite vai pelkkä "höyryttelyyn tutustumispakkaus" ? Noita kun näyttäisi varastossa olevan... ???
Toivotaan että wizardilla tapaus hoituu asiallisesti, sillä mieluusti heiltä tilaisin jatkossakin... Kirjoittelen miten käy.
17.1. Shipped-viestistä, 24.1. kotona. Vähän kartoja ja nesteitä.![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Ikävä poikkeus, niin mikä? Jos tuote on loppunut varastosta, niin mitä oletat olevan tehtävissä? Jos Siwasta on loppunut punainen maito, niin kirjoitatko siitä johonkin foorumiin, perutko kaupat ja ostat R-kioskilta sen maitos vai jäätkö odottelmaan Valion rekkaa? Ihan oma päätöksesi kuten myös tämä.Alkuperäinen postaaja ousgar
Ainoa oikeasti ikävä asia tuossa on se, ettet saanut ilmoitusta tavaran loppumisesta vaan jouduit itse ottamaan yhteyttä, kaikki muuhan on täysin normaalia.
Anna arvaan, saat tilatut tuotteet heti kun niitä tulee lisää.Alkuperäinen postaaja ousgar
[size=7pt]Ja vertauskuvana mainitsen ennen kuin joku alkaa mölyämään, että joulu-tammikuun aikana olen yrittänyt tilata neljästä suomalaisesta nettikaupasta pennulle yhtä vaatekappaletta (jota ilman se ei vissiin voi elää), joka ikisen kerran olen saanut tilauksen perille, maksanut sen ja saanut vieläpä tilausvahvistuksen.
Yhteydenotto sähköpostiin siitä, että tuotetta ei ole varastossa eikä sitä myöskään tule on kestänyt kolmessa tapauksessa reilun viikon ja yhdessä tapauksessa sitä ei tullut ollenkaan ennen kuin kolmen viikon kuluttua soitin ja kysyin.[/size]
Suomalaisille firmoille annetaan hirvittävän paljon helpommin ja enemmän anteeksi kuin ulkomaisille.
Vai onko se kiinni tuotteesta?
Ecigin shipped vaihtuu automaattisesti eikä tarkoita mitään.
Itse elän siinä toivossa että welholla on jemmassa jonkinlainen varmuusvarasto esimerkiksi nesteiden kohdalla. Eilen Aaronin kanssa selvitettiin tuo mun jekkukömmähdys ja pistin väärät pullot postissa takaisin. Eilen kuulemma lähettivät uudet 18mg jekut matkaan. Tosin sivujen mukaan 18mg jekut on myyty loppuun, eli saas nähdä mitä tulee ja saanko korvausta postimaksusta.
Ikävää siis että tilatessa tuotetta on varastossa ja muiden myöhemmin tilatut tuotteet ovat jo tulleet perille, mutta kysyessäni tilauksestani joka oli jo määrä lähettää vastaus on että tuote on nyt loppunut. Mielestäni olen toiminut täysin asiallisesti enkä suinkaan missään raivon puuskassa. Siis no hätä mutta kiva jos asia jotenkin etenee...![]()
http://www.ecigwizard.com/shop/en/mi...-pg-or-vg.html
Tosin näyttäis olevan loppu tällä hetkellä ja mielestäni tuossa on pieni tupakanlehden sivumaku, vaikka pitäisi olla mauton.
Yleensä varastossa on pieni määrä nesteitä juuri tätä varten jos jostain tilauksesta jää uupeloon yksi pullon tai muuta sellaista, mutta joskus vaan pääsee käymään niin että neste loppuu, tässä tapauksessa ainoa vaihtoehto on ottaa lahjakortti ecigwizardille, tai rahat takaisin.
Ottakaa myös huomioon että ecigwizardin asiakaskunta on lisääntynyt kovaa vauhtia, ja tästä johtuen töissä on myös aina kiire, ja tästä syystä virheitä sattuu välillä vaikka näin ei saisi käydä. Parhaani mukaan yritän teidän suomalaisten asioita saada kuntoonJa puoli viikkoa on nyt menny ja ihan hyvin olen asioita järjestellyt
Toivottavasti voin joskus olla avuksi, ja pahoittelut aiemmasta hieman epäasiallisesta viestistä, joka jätti paljon arvailun varaan.
![]()