.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 08:09.
tääkin on vähän makuasia, itse taas pidän misterin ulkonäöstä huomattavasti enempi kuin kaiffarin. Toki, itselläni on outo perversio "yksinkertaisuutta" kohtaan, kaiffari 200:n osansa kanssa aiheuttaa paniikin, varsinkin se 4:n osan tankki joka aukesi aina väärästä paikasta.
eikä toi misteri nyt niin iso oo, 650 tumpin nokassa saman kokonen paketti kun kaiffari oli 490 atomon nokassa, tosin kaiffarista ehkä vähän kaipais sitä täyttöventtiiliä :/ se oli kiva
Nyt tarviis hyviä neuvvoja. Tuli joku qika sitten hommattua tuo mister v2 ja nyt on ruvennu toi nappi vittuilemaan. Kun painaa pohjaan niin ei palauta kunnolla. Vasta eilen purin napin ja puhdistin. Aittoi vähänaikaa mutta nyt taas sama homma.
Mister vs kaiffari. Mister, koska: kestävyys, ulkonäkö, mesh, Suomi. Pulipumpulilla maku/hyöry melko samanlaatuista. Kaikkein eniten tää on kyllä mielipide/fiiliskysymys.
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
On se nyt perkele, taas kaks viikkoo ollu v1 misterin setupit siin kunnos et joko kuivaa tai kusoo nesteet pihalle.. ei kyllä pois laittamine tuu mielee, sen verran kova peli!
Asiaa sivuten, jos jotain kiinnostaa Mister hybrid v2 kaikilla rst-putkilla varustettuna, niin mulla on yksi ylimääräinen... Huomannu että kolme misteriä on yksi liikaa, vaikka kunkku peli onkinyv:llä tavoittaa
Tuli kokeiltua toisen ketjun innoittama jotain hybridwicksetuppia:
Viiden kiepin microcoil .40 kanthalista paksun neulan ympärille, ~1x6cm meshpalasta pötkö sisään ja varovasti pikku liekkiä tohosta koko setupille. Homma olikin sillä selvä ja eikun pumpulit päihin ja kovaa ajoa. Näin kolmannen tankin kohdalla on todettava erinomaisen toimivaksi sen lisäksi, että oli naurettavan helppo tehdä. Ohmit tais osua johonkin 0.7 hujakoille.
Kannattaa mahdollisesti kokeilla, jos ei muuten ole mesh-setuppia Misteriin saanut aikaiseksi. Muuten tuskin juurikaan järkeä, koska tästä puuttuu se meshin paras ominaisuus eli helppo kuivapoltto. Vois kai tuotakin yrittää niin, että irrottaa kuivapolton ajaksi pumpulit hieman meshistä, mutta siinä jo melkein sama pumpuloida sitten uusiksi.
E: Teinpä huvikseen 510-malliin saman kaavan setupin paitsi kiekka pari lisää, koska Dani. Näköjään tähän ei tosiaan edes tarvitse mekaanista. Ihan hyvä juttu, koska kävikin ilmi, että adapteri on kiinnittynyt tuohon jäädäkseen. Ei onnea gummihanskoilla tai pakastamisella.
Tämä itseasiassa tuntuu todella hyvältä tavalta rakentaa setuppi. Voisin vaikka vannoa, että on aavistuksen kosteampaa kuin pelkästä meshistä, mutta maku on täyttä meshiä. Tai siis mesh-höyryä.![]()
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 12.08.14 kello 22:55.
Ei kellään olis misteriin normaalia rst tankkia ylimääräsenä?
Viimeksi muokannut Edvard; 17.08.14 kello 14:09.
Pelkälle dekille itse laittanut ja ei mitään ongelmia ollut
Eikös joku laittanut uriin meshit ja niihin pumpuli tarraa helposti jos uraan haluaa jotain![]()
Kun tekee coilin misteriin, jättää ne kanthalin toiset päät pidemmiksi niin niillä saa vangittua pumpulin dekille jos tarvii.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Eli kaleppo höyryttää meidän verorahoja ?
Dirty Cop![]()
Myykääpäs joku mulle nyt rst tankki niin pääsee w#x maistelemaan misterillä![]()