Tuohon koirien sisäsiisteyteen oma näkemykseni.
Noita ajokkeja tullut useampi neuvottua ihan samalla metodilla. Eli kun pentu herää uniltaan, niin samantien ulos. Eikä mitään asiaa takasin sisälle ennen kuin on kuseksittu tai paskittu. Lopulta hurtat itse jo oppineet pyytämään pihalle pääsyä tarpeen tullen. Paitsi Minja vainaa. Rouva oli niin ovela, että kävi pissillä pesuhuoneen kaivon päällä. Harvinaisen fiksu tapaus oli hän
Sitten kani asiaa. En ole vielä vastaavaa kuullut, mutta kanikin näköjään osaa murista.
Viimeksi muokannut humanteri; 28.07.14 kello 20:21. Syy: kirohäröjä
Toi vois toimia mut tää chihu heräilee kesken yötä ja käy hädillä ja on aamulla tunnin pari ollu hereillä enneko me herätään( noin viideltä aamusin).
Outo koira![]()
Ainakin chihuahuat ja kiinan harjakoirat on mulle nou-nou-rotu, koska niistä olen kaikkein eniten kuullut noita sisäsiisteysongelmia. Onhan niitä muillakin pikkukoirilla raportoitu paljon. Taitaapi olla kans, että jos mun 35-45 -kiloiset koirat jatkuvasti pissisivät sisälle opetuksesta & ELL-tutkimuksesta huolimatta, niin niitä odottais seuraava elämä. Alkais olla lätäköiden koko sitä luokkaa, että lattiat olis takuuvarmasti pilalla.
Juusolla on tärkeä tehtävä. Hyttystentorjunta!
"In the end we're all Jerry Springer Show guests, really, we just haven't been on the show."
-Marilyn Manson
pari kaukaasianpaimenkoiraa on ja kissa vanhus, aika hyvin on tavarat saanu olla tontilla rauhassa, noi kaukaasialaiset hoitaa vartioimisen mallikkaasti.
Enolla kaksi kaukaasialaista vahtimassa lampaita. Melkosia murrikoita ovat, mutta tuntevat sen verta hyvin ettei tarvitse jännittää pihaan menoa. Narttu tosin aina haukahtaa kaksi kertaa, kuten kaikille tutuille. Mutta jos haukkuminen jatkuu sen jälkeen on pihaan tulossa ylimääräisiä. Ja uroksen kanssa pitää aina heitellä palloa ennen kuin laskee koppinsa ohi.
Paholainen taas vaihteeksi söpöilee ja kuuluu pörrör.
![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Meillä löytyy karvakamuja myös. 4 kissaa, joista 3 poikaa ja yksi tyttö. Kaikki leikkaamatomia ja arvaahan sen miten käy... huomenna tulee viikko täyteen 6:n pennun syntymästä. Siis nyt on kattifarmi kasassa.. 10 kissaa kaksiossa <- kauheesti ässii toskuvia voin laittaa jos joku halajaa niitä näytille
![]()
Sasu niminen 9v saku majailee mulla. Juuri jouduin luopumaan toisesta herrasta 13v oli se seurana