Sivu 169 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69119159165166167168169170171172173179219 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,361 - 3,380 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    Angel park pelattu läpi.Oli hyvä modi,pitääkö toi fallouttien aikalaskuri paikkaansa?Jos pitää niin tota tuli tahkottua semmonen 50 tuntii.
    Hmm, oliko tästä tiedossa toimivaa nykyaikasta latauspaikkaa? Nexuksessa on laitettu hiddeniksi. (Angel park 2) Fileplanetin vanha versio on myös corruptoitunu

Fileplanetin versio toimii ainakin mulla,kokeile imuttaa uusiks.Itse asiassa tosta on vaan yks versio,se vaan nimettiin jonkun päivityksen yhteydessä 2:ksi.Muista sit asentaa momod (monster mod) ensin.

Höyryttelijä TunturiTiger's Avatar

Sijainti
    Kangasala
    Onko kukaan muu jääny koukkuun Clash of Clansiin?

Höyryttelijä

Sijainti
    Länsimäki,Vantaa
    Onkos tällä xonen omistajia jotka bf4 pelaisivat peli seura kelpaa

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrypää Stroh74's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maunoob Näytä viesti
    Onkos tällä xonen omistajia jotka bf4 pelaisivat peli seura kelpaa
    Kyllähän sitä välillä pitää ottaa luotia päähän. Tagi on hyppykuppa.

Höyryttelijä

Sijainti
    Länsimäki,Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti
    Pitää laittaa peli kutsua joskus.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stroh74 Näytä viesti

Hill Climb Racing kännykällä..

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Oon nyt muutaman päivän idlannut ja kerännyt Steamin keräilykortteja, joku 100kpl oon jo saanu myytyä. Siihen on tämmöinen kiva apuohjelma: https://github.com/jshackles/idle_master

Tuon kun asentaa ja säätää kuntoon niin se käy jokaisen pelin (random?) järjestyksessä läpi ja idlaa niissä niin kauan että ko. pelin kaikki keräilykortit on kerätty. Ei tartte pelien ees olla asennettu

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Tuosta.

https://www.huutokaupat.com/fi/v/82909

Tolla leikittiin 1997 syksy ja kieltämättä tuli muistoja mieleen...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Höyrykonkari

Sijainti
    kajaani/kainuu
    Dark souls 1 pelattu vasta nyt läpi,voi sitä kiroilun määrää...

Nyt peluussa Dark souls 2, voi tätä kiroilun määrää Suosittelen oikeasti näitä kahta,aivan mahtavia pelejä.

Vaan vähemmälle nyt peluu jääny,enimmäkseen roolipelejä ja räiskintää jos pelaa.

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Jaahas, täällä tällainenkin ketju. Eniten tulee nykyään pelattua BF4 PC:llä, atm pelitunteja 351h. Traviania pelasin tuossa vuoden päivät (S4 FI servun) ja siihen tuli käytettyä aivan liian paljon aikaa kaiken muun ohessa. Jouluna 2012 quittasin WoWin jota pelasin Vanillasta asti, pelitunteja taisi main characterille kertyä reilu 200d (4800h+) ja siihen altit päälle, eli kyllä kai ne pelitunnit pyöri vuosien aikana siinä ~6000h paikkeilla. Edelleenkin olen sitä mieltä, että WoW on kaikkien aikojen paras pelaamani peli. Uskomatonta porukkaa, uskomattomia raideja ja muutenkin toimiva kokonaisuus. Tuo 6000h saattaa kuullostaa uskomattomalta, mutta ei se paljoa ole kun suhteuttaa sen pelivuosiin (2005-2012). About 1.5h/päivä, mutta eniten pelitunteja tuli työttömyyden aikaan ennen inttiä. Silloin pelattiin 10h, nukuttiin 10h ja sama over and over again

Olen Steamissa nick Ragepete. Pelejä löytyy vasta muutama: moninpelinä hauska Payday 2 sekä GRID 2. Next Car Gamelta odotan tulevaisuudessa paljon. Ajelen Logitech G27:lla.

EDIT: Mikkiä ja kuuloketta löytyy ja saa lisätä kaveriksi Steamissa, jos peliseuraa haluaa.

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zelro Näytä viesti
    Jaahas, täällä tällainenkin ketju. Eniten tulee nykyään pelattua BF4 PC:llä, atm pelitunteja 351h.
    Miten oot jaksanu hangata tota, netcode on niin vitun paska kun vaan voi. Olen odottanu, että munapäät antas CTEn parannuksista patchin, mutta ilmeisesti liikaa vaadittu.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    BF4 saa muuten pelata viikon ilmaiseksi https://www.origin.com/fi-fi/store/free-games/game-time

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Miten oot jaksanu hangata tota, netcode on niin vitun paska kun vaan voi. Olen odottanu, että munapäät antas CTEn parannuksista patchin, mutta ilmeisesti liikaa vaadittu.
    Onhan toi netcode ollut hieman "hassu" mutta on se parantunut alusta. Aika harvoin tulee kuolemia nurkan taakse yms ja näin casualina satunnaiset bugit ei jaksa haitata

Höyrypää waakneri's Avatar

Sijainti
    Vihti
    On tullu tota FF7 pelailtua taasen. On kyllä niin loistokas peli että siinä on tekemistä muille.
    PC versiona, mutta niin kuin vanhaan aikaan kuitenkin. FF10 oli kyllä myös loistava mutta ei niin iske kuin 7 nostalginen tunnelma ja musiikki.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zelro Näytä viesti
    Onhan toi netcode ollut hieman "hassu" mutta on se parantunut alusta. Aika harvoin tulee kuolemia nurkan taakse yms ja näin casualina satunnaiset bugit ei jaksa haitata
    Beta toimi ylivoimaisesti parhaiten. Julkaisun jälkeen ollu täyttä paskaa. Kolmosta pelatessa on kuin taivaassa jos vertaa neloseen.

Höyrypää Timohe's Avatar

Sijainti
    Riihimäki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja waakneri Näytä viesti
    On tullu tota FF7 pelailtua taasen. On kyllä niin loistokas peli että siinä on tekemistä muille.
    PC versiona, mutta niin kuin vanhaan aikaan kuitenkin. FF10 oli kyllä myös loistava mutta ei niin iske kuin 7 nostalginen tunnelma ja musiikki.
    Loistavia pelejä. Tuli aikanaan pelattua pleikkarilla FF7-FFX-2 väliltä kaikki läpi, ja sitä mukaa ostellu PC:lle mitä on ilmestyny. Ilmeisesti 9 ei oo tulossa PC:lle, mikä on kyllä harmi.

SNESin Chrono Trigger itelle se legenda. Ei nyt sillä etteikö FF-sarjakin maistuisi.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •