10min pikatestauksella voin todeta, että kyllä tämä Mister Hybrid V1 on ihan kiva laitos![]()
10min pikatestauksella voin todeta, että kyllä tämä Mister Hybrid V1 on ihan kiva laitos![]()
Ei voi kyllä kun suositella kaikille hybridin käyttäjille tuota lyhyillä kierteillä olevaa topcappiä, hyvin sijoitettu 11 €. Helpotti pirusti tohon täytön jälkeiseen vuotamiskikkailuun
Ja tietysti plussaa vielä kasvaneesta nestetilavuudesta.
Saako näitä hybridejä uutena jostain? Valmistajan sivuilta en ainakaan nähnyt.
Valmistus lopetettu jyri![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Naitan siis tuohon toisen suomalaisen tekemään putkeen tuon 510 atomisaattorin.
Puoleen hintaan käytettynä, siinä kannattaa miettiä mistä sit ostaa![]()
Juu aivan kingi. Itsellä ei fengsuit kohdanneet kolmosen kanssa kuten ykkösen kanssa. Järkevää syytä ei ole mutta niin se vaan meni. Samoin kävi kun vaihtoi ykköseen muovitankin, ei klikannut yksiin samoin kuin rautatankilla. Tiä onko 510 joskus kokeiltava jos kohdille sattuu.
Spoileri!
Olikos V1 se löysin? Itsekin vaihdoin muistaakseni V3 pois turhan tiukan imun takia.
KGO & Twist
Eiköhän ykkönen löysin ole. Ero ei kyllä mahdottomia tuntunut mutta voi olla sekin hiuksenhieno ero mikä vaikuttaa.
Spoileri!
V1 ja v2 oli muistaakseni molemmissa(sama) löysä.
Natureg0ing is a must..pd!
V1 on tosiaan aika löysä imu. Toisaalta, en tiedä eroa V2 ja V3.
Oon tässä näin muutenkin pistänyt sellasen homman merkille, että pumpulista toimii paremmin miehekkäät lunghitit joten 510-mallin löysä imu ilman ruuvia toimii erinomaisesti. Meshistä parempi vedellä neitimäisiä poskareita ja tässäkös hybrid V3 toimii mitä mainioimmin? Itseasiassa tuo on jo ihan lihasmuistissa. Jos kädessä olevassa putkessa on pohjanappi niin poskeen ja jos sivunappi niin keuhkoon. Jostain syystä pumpuliposkarit maistuu jopa etovilta?
Mulla on viimeaikoina ilmennyt samaa vikaa. Tai siis, ollu oikeestaan kokoajan. Ensimmäinen tankki menee hyvin, ekan kerran kun tankin täyttää niin ~1/3 tankkia menee ok. Tämän jälkeen huomaa että ensin alkaa maistua skidisti palaneelle. Tästä ~20 hatsia eteenpäin, ja nesteet kusee pihalle.
Itse oon tullu siihen tulokseen, että noi pumpulit jotenkin "vettyy", ensin ei siirrä kunnolla nestettä coilille, ja lopulta vuotavat sitä dekille josta vuotaa pihalle.
Aluksi noi mun pumpulisetupit oli tyyliin kaiffari, eli pumpulit coilin läpi, pätkäs ~1cm mittaisiks, ja taitto ne dekille niin että ne lepää nesteurien päällä. Nyt testasin samaan tyyliin kuin pBusardo tossa elnrögiken tms. videossa. Eli noista 1cm päistä trimmaa päädystä reilusti tavaraa pois, ja sitten survoo noi ihan ohuet päät tonne nesteuriin "jarruttamaan" nesteen kulkua, mutta dekille jää kuitenkin aika reilusti pumpulia joka toimii "välivarastona" coilille.
Tuntuis toimivan, nyt kolmas tankki menossa samoilla pumpuleilla![]()